De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site
zoeken in:
0
geplaatst: 1 april 2022, 17:36 uur
Ik heb geen problemen hier op Mume, met stoelgang daarentegen...
0
Ponty Mython
geplaatst: 1 april 2022, 17:54 uur
Yup, traag als bagger. Alle metersites hebben er last van.
8
Mssr Renard
geplaatst: 1 april 2022, 18:16 uur
Ik gebruik een cassetterecorder en een mandarijn. Doe ik het dan goed?
1
geplaatst: 1 april 2022, 18:26 uur
Sinds mijn toilet door een ander onderhouden wordt kan ik een stuk minder makkelijk poepen.
8
geplaatst: 1 april 2022, 18:35 uur
Michiel Cohen schreef:
De site werkt prima. Maar je moet wel weten hoe dat moet.
Jij hebt echt een sticker verdient.
2
geplaatst: 1 april 2022, 18:38 uur
Ik wil graag weten hoe dat moet, maar als ik er voor moet solderen dan laat maar.
0
geplaatst: 1 april 2022, 19:14 uur
Heel traag (vandaag) helaas de site, stond in een kringloopwinkel en wilde af en tie wat opzoeken. Dacht dat ik daar met 4g slecht bereik had.
Maar nu thuis met wifi ook traag.
Alleen de reclames worden snel geladen
. (Galaxy S9+ Chrome)
Maar nu thuis met wifi ook traag.
Alleen de reclames worden snel geladen
. (Galaxy S9+ Chrome)
3
geplaatst: 1 april 2022, 20:30 uur
trebremmit schreef:
Ik wil graag weten hoe dat moet, maar als ik er voor moet solderen dan laat maar.
Server overnemen en dan localhosten. Eitje.Ik wil graag weten hoe dat moet, maar als ik er voor moet solderen dan laat maar.
3
geplaatst: 1 april 2022, 23:43 uur
Michiel Cohen schreef:
Vooral de ALT+F4 functie werkt vlekkeloos bij jou zeker?
1
geplaatst: 2 april 2022, 09:59 uur
Michiel Cohen schreef:
Intrigerende act.
0
geplaatst: 9 april 2022, 09:59 uur
Apart. Al een paar dagen wanneer ik de site op mijn Mac open opent er ook een teksteditor (f.txt).
Ben ik de enige die dat heeft?
0
geplaatst: 9 april 2022, 10:21 uur
aERodynamIC schreef:
Apart. Al een paar dagen wanneer ik de site op mijn Mac open opent er ook een teksteditor (f.txt).
Nee, hier niet (macbook).
0
geplaatst: 9 april 2022, 10:24 uur
aERodynamIC schreef:
Hier niet.
2
geplaatst: 9 april 2022, 12:50 uur
aERodynamIC schreef:
Michiel Cohen schreef:
Hier niet.
Hier niet.
Snap je nog steeds niet dat je ondertussen wordt beschouwd als het tegengestelde van "all-inclusive"
Met je lapidaire teksten doe je me trouwens sterk denken aan Zeeuws Meisje - geen woord (was: cent) te veel

0
Mssr Renard
geplaatst: 11 april 2022, 13:10 uur
Er is iets met de weergave van het lettertype aan de hand (of ligt het aan mijn browser?):
https://ibb.co/ZgPQ6cW
https://ibb.co/ZgPQ6cW
2
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 11 april 2022, 16:37 uur
Mssr Renard, volgens mij hangt het af van de persoonlijke scherminstellingen. Gebruik eens de scrollwiel van je muis in combinatie met Ctrl (inzoomen - uitzoomen).
3
Mssr Renard
geplaatst: 11 april 2022, 16:48 uur
Sir Spamalot schreef:
Mssr Renard, volgens mij hangt het af van de persoonlijke scherminstellingen. Gebruik eens de scrollwiel van je muis in combinatie met Ctrl (inzoomen - uitzoomen).
Dat klopt. Mijn scherm stond dus blijkbaar op 110% in plaats van 100%.
Fijn dat dit nu ook opgelost is. Ik voel me wel een oude zak nu, maar soit.
0
geplaatst: 12 april 2022, 16:14 uur
Klopt het dat de rotatielijst al tijden niet goed verschuiven? Als ik meerdere plekken wil verschuiven dan wisselen alleen de eerste twee om bij opslaan, de rest blijft dan staan waar ze stonden.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 april 2022, 18:26 uur
Ja, die bug heeft zijn eerste lustrum er inmiddels op zitten. Scroll ter plaatse door voor wat ingenieursoplossingen.
0
geplaatst: 14 april 2022, 15:41 uur
Vreemd dat het nog steeds een issue is dan, ach dan maar weer beter opletten wat ik waar invoer dus.
4
geplaatst: 15 april 2022, 10:05 uur
Casartelli schreef:
Ja, die bug heeft zijn eerste lustrum er inmiddels op zitten. Scroll ter plaatse door voor wat ingenieursoplossingen.
Dus de mens kan op de maan komen (en weer terug), precisie raketten afvuren vanaf 2000 km en tot op de meter laten inslaan, gesprekken op aarde afluisteren vanaf satellieten die in de ruimte zweven, gewassen beïnvloeden door gentechnologie, een album als ‘ Moving Pictures’
maken en aan diamond painting doen maar het verschuiven van albums op de rotatielijst op MuMe wil maar niet lukken…?Tsskk…
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 april 2022, 10:13 uur
Het verschuiven van albums in de rotatielijst wil best lukken, er is alleen één specifieke verschuiving die kennelijk technisch te hoog gegrepen is (uit mijn hoofd van 5 naar een andere positie). Dus daar moet je even omheen werken.
Idem voor de toptien.
Idem voor de toptien.
1
geplaatst: 15 april 2022, 13:27 uur
Hoe kan ik gewoon een plaatje in mijn post plaatsen? De toelichting op de wiki werkt niet met afbeeldingen die ik van mijn persoonlijke google opslag wil gebruiken.
1
geplaatst: 15 april 2022, 17:07 uur
FrodoK schreef:
Hoe kan ik gewoon een plaatje in mijn post plaatsen? De toelichting op de wiki werkt niet met afbeeldingen die ik van mijn persoonlijke google opslag wil gebruiken.
De afbeelding moet op het internet staan, want je moet een url invoegen.
Wat je kunt doen is op een website als imgbb.com je afbeelding uploaden, zodat je een url hebt om hier de afbeelding te kunnen plaatsen. Als je er niet uitkomt, wil ik nog wel wat verdere instructies geven.
0
Ponty Mython
geplaatst: 17 april 2022, 13:05 uur
Het plaatsen van een reactie duurt erg lang. Meer mensen last van?
* denotes required fields.