De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de inhoud
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2006, 20:30 uur
Jordy: schreef:
Over aanpassingen op het gebied van het filteren
van "dode" top 10 lijsten wil ik best nadenken en praten
Over aanpassingen op het gebied van het filteren
van "dode" top 10 lijsten wil ik best nadenken en praten
Als we DIT nu eens aanvatten, ik denk dat dat ook wel helpt voor een beter top 250. Ik vind het niet nodig dat gebruikers meer dan x stemmen geven of dagelijks op de site zijn. Maar ik zou wel de lijstjes kwijt willen van mensen die eigenlijk nooit iets met MuMe hebben gehad, of nooit meer terugkeren.
Ik denk niet dat je daarbij zoiets kan doen als bij de rotatielijst. Dan ben ik zelf als eerste al de klos. Mijn top 10 verandert zelden (2 maal tot nu toe, ik ben 13 maanden user), maar..
Is het een idee om van alle users die meer dan een jaar niet zijn ingelogd de top 10 niet te laten meetellen in de top 250?
Volgens mij redelijk eenduidig te programmeren. Je kan er nog over twisten of je hetzelfde met de stemmen moet doen. Ik denk dat het daar minder uitmaakt, eigenlijk.
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2006, 15:25 uur
Electro_ schreef:
Bij Keane - Hopes & Fears (2004):
Zeker leuk dat hij nu in de lijst staat.
Welke is eruit gegaan?
Bij Keane - Hopes & Fears (2004):
Zeker leuk dat hij nu in de lijst staat.
Welke is eruit gegaan? Echt te lachwekkend voor woorden, op nummer 22 in de top 250

0
geplaatst: 14 mei 2006, 17:07 uur
Ik ben het eens met SQ. 
Wat betreft Keane; ik vind het wel terecht dat ie zo hoog staat. Ik vind het zelf een verschrikkelijk saaie plaat (een paar liedjes erg mooi, maar ik haal niet eens het einde), maar Keane is nu eenmaal erg populair op MuMe.

Wat betreft Keane; ik vind het wel terecht dat ie zo hoog staat. Ik vind het zelf een verschrikkelijk saaie plaat (een paar liedjes erg mooi, maar ik haal niet eens het einde), maar Keane is nu eenmaal erg populair op MuMe.
0
geplaatst: 14 mei 2006, 17:08 uur
herman schreef:
Ik ben het eens met SQ.
Ik ben het eens met SQ.

Inderdaad. Anders kan je ook beginnen klagen over de noteringen van Coldplay, die nog veel hoger staat.
0
geplaatst: 14 mei 2006, 17:09 uur
Een saaie plaat is een saaie plaat en dus moet ie niet zo hoog staan.
0
Jornaquin
geplaatst: 14 mei 2006, 20:02 uur
Ach, kijk eens naar de meeste mensen die hem in hun top 10 hebben, allemaal Coldplay, Alicia Keys, Franz Ferdinand, enz enz. Niet dat daar iets mis mee is ofzo maar dan denk ik dat die top 10's over het algemeen vrij tijdelijk zijn
0
geplaatst: 19 mei 2006, 16:20 uur
sq schreef:
Is het een idee om van alle users die meer dan een jaar niet zijn ingelogd de top 10 niet te laten meetellen in de top 250?
Lijkt mij een goed idee

P.S. Waarom staat Franz Ferdinand niet in de top 250, die plaat staat al sinds 14 maart 2004 op de website en heeft geloof ik genoeg om in de lijst te staan. Maar hij staat er niet tussen?
0
Snowman
geplaatst: 19 mei 2006, 18:29 uur
Dwejkk_ schreef:
Lijkt mij een goed idee
P.S. Waarom staat Franz Ferdinand niet in de top 250, die plaat staat al sinds 14 maart 2004 op de website en heeft geloof ik genoeg om in de lijst te staan. Maar hij staat er niet tussen?
(quote)
Lijkt mij een goed idee

Misschien is de lijst niet upgedate.
0
geplaatst: 20 mei 2006, 11:53 uur
Dat zeker, Hopes & Fears ik heb geen idee waarom die zo hoog staat. Ik heb hem ooit gedowload omdat iedereen zij dat dit het plaat van het jaar was. Nou, dat doe ik dus ook nooit weer.
0
geplaatst: 20 mei 2006, 12:02 uur
Album moet minstens twee jaar oud zijn om de toplijst te halen als ik mij niet vergis.
0
geplaatst: 20 mei 2006, 12:26 uur
Onderhond schreef:
Album moet minstens twee jaar oud zijn om de toplijst te halen als ik mij niet vergis.
dat is ie geloof ik ?
0
Electro_
geplaatst: 20 mei 2006, 12:31 uur
Lijkt me ook ja. 10 maart 2004 toegevoegd dus dan zal de releasedatum ook onderhand wel 2 jaar geleden zijn 

0
geplaatst: 22 mei 2006, 18:54 uur
Avril Lavigne's Under My Skin moet er ook in. Net 2 jaar oud en genoeg in lijstjes gezet om een plaats bij de beste 250 te veroveren.
Verder mogen we binnenkort ook Hot Fuss van The Killers in de lijst verwachten.
Verder mogen we binnenkort ook Hot Fuss van The Killers in de lijst verwachten.
0
geplaatst: 22 mei 2006, 19:30 uur
Ik vind het eigenlijk wel vreemd, Keane is momenteel het enige album uit 2004 in de top250. Terwijl we toch al eind mei zijn.
0
geplaatst: 22 mei 2006, 19:34 uur
Arno schreef:
Ik vind het eigenlijk wel vreemd, Keane is momenteel het enige album uit 2004 in de top250. Terwijl we toch al eind mei zijn.
En zelfs die had er wat mij betreft nooit in mogen staan.

0
geplaatst: 23 mei 2006, 16:20 uur
Klumpie schreef:
(quote)
Ik heb liever een lijst die klopt

0
geplaatst: 1 juni 2006, 18:16 uur
Er is een topper in de lijst gekomen, Sesamstraat - In een uur de wereld rond. Beste nieuwe intreder van de top 250 

0
geplaatst: 2 juni 2006, 20:43 uur
ik wil niet omdringerig zijn, maar... waneer komt franz ferdinand nou de lijst in? Of moeten we wachten tot het einde van het jaar?
0
Snowman
geplaatst: 3 juni 2006, 11:47 uur
Dwejkk_ schreef:
ik wil niet omdringerig zijn, maar... waneer komt franz ferdinand nou de lijst in? Of moeten we wachten tot het einde van het jaar?
Heeft hij dan al genoeg punten in top 10 noteringen gescoord?
0
geplaatst: 3 juni 2006, 12:07 uur
Lijkt me wel ja, als je even kijkt naar het aantal top 10 noteringen en je met 57 punten al zeker in de lijst komt.
0
geplaatst: 3 juni 2006, 14:44 uur
Dwejkk_ schreef:
hopelijk nog langer

0
Jornaquin
geplaatst: 8 juni 2006, 23:38 uur
Volgens mijn berekeningen zou FF met 221 punten op plaats 46 moeten binnenkomen. 

0
geplaatst: 14 juni 2006, 10:44 uur
Clint Mansell featuring Kronos Quartet - Requiem for a Dream (2000) - MusicMeter.nl
Opvallend. 94 stemmen, 4.33 gemiddeld. En wat blijkt. Amper 3 mensen hebben het album in hun top10, waarvan de hoogste notering een 6de plaats. Nog in geen lichtjaren in de buurt van een Top 250 notering.
Opvallend. 94 stemmen, 4.33 gemiddeld. En wat blijkt. Amper 3 mensen hebben het album in hun top10, waarvan de hoogste notering een 6de plaats. Nog in geen lichtjaren in de buurt van een Top 250 notering.
0
geplaatst: 14 juni 2006, 18:10 uur
Onderhond schreef:
http://www.musicmeter.nl/album/320
http://www.musicmeter.nl/album/320
dat is ook zo'n beetje met Amelie
* denotes required fields.