MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de inhoud

zoeken in:
Arrie schreef:

Het is net als die figuren die 'thuiswerken', maar dan mouse jiggler gebruiken zodat hun Teams status op online blijft staan en ze ondertussen gewoon andere dingen kunnen doen zonder dat iemand het doorheeft.

Bedankt voor de tip!

https://pbs.twimg.com/media/Gc4KbApW0AABBIQ?format=jpg&name=largeIk ben nog te koppig om een adblocker te installeren, dus een nachtje strijden weer.

Als het nu advertenties waren voor een hifi dealer of een vinyl distro. Dan begreep ik het nog.

Maar Dela...

Geen goede ervaringen mee trouwens. (Mijn ouders waren er verzekerd.) Voor mij reden om de mijne om te zetten naar een ander. Dat geheel terzijde.

dix schreef:
IK WIL GEEN UITVAARTVERZEKERING

Je moet en zal volgens Dela.

E40
Domme Enerverende Lompe Advertentie

Ze hebben tegenwoordig een ticketsysteem. Misschien helpt het als iedereen die er last van heeft een ticket aanmaakt?

Bug melden - forms.monday.com

Heb het zelf ook wel eens gedaan, en ingevuld dat ik 'updates omtrent de status van mijn bug-melding wilde ontvangen', echter nooit meer iets van gehoord.

dix schreef:
IK WIL GEEN UITVAARTVERZEKERING

Heeft ZALM een nieuwe single uit?

Teunnis schreef:
(quote)

Heeft ZALM een nieuwe single uit?

Dat is wel erg kort en krachtig voor ZALM. Hem kennende zal dat eerder iets zijn als OP DE WEBSITE MUSICMETER PROBEREN ZE ME EEN UITVAARTVERZEKERING BIJ DELA AAN TE SMEREN.

Of buzz voor een eventuele wederopstanding van De La Soul gone wrong.

Bij de band Defected Audio staan geen leden, geen verdere informatie, een lege discografie, dus ook geen stemmen, en geen discussie. Het lijkt wel een overblijfsel uit een vroege beta-versie van MusicMeter.

Dan staan er tracks op verzamelalbums oud meerdere artiesten, die verschijnen niet bij de discografie.

WhoAmI (crew)

Geregeld, dankjewel!

Op het album Ghalia Volt - One Woman Band (2021) zijn 2 stemmen uitgebracht. Veel te weinig natuurlijk, maar daar gaat het mij hier niet om. Je mag 3 favoriete tracks aanwijzen. En als je dan bij statistieken kijkt telt het totaal aantal stemmen bij de tracks op tot 7. Waar komt die ene spookstem vandaan?

Volgens mij is het zo dat als je op een album stemt, vervolgens favorieten aanvinkt en daarna je stem verwijderd, dat de favoriete tracks blijven meetellen.

panjoe (moderator)
Teunnis schreef:
Volgens mij is het zo dat als je op een album stemt, vervolgens favorieten aanvinkt en daarna je stem verwijderd, dat de favoriete tracks blijven meetellen.

Ik dacht dat het miss van iemand was die was geband of zich had uitgeschreven, maar dit klopt inderdaad!

Zojuist getest bij Statistieken van Logic1000 - DJ-Kicks (2025) - musicmeter.nl

Als je niet op een album stemt, maar wél een reactie plaatst of een (korte). recensie etc, dan blijft dat verder onvermeld in jouw profiel. Maar ja, het heet hier ook Musicmeter, de stem die pas telt en de doorslag geeft. Het is, wat het is.

Als je het markeert als review, staat het in de muzieklog en de meningen-tab. Als het gewoon een bericht is, staat het bij je updates.

Ik snap je punt wel, maar ik begrijp ook de keuze wel om reacties niet te opvallend aan het profiel toe te voegen.

bennerd schreef:
Als je het markeert als review, staat het in de muzieklog en de meningen-tab. Als het gewoon een bericht is, staat het bij je updates.

Ik snap je punt wel, maar ik begrijp ook de keuze wel om reacties niet te opvallend aan het profiel toe te voegen.

De keuze is indertijd gemaakt, het is een bepaald concept, ik begrijp ook wel waarom.

Dit album Lazy Cowgirls - Lazy Cowgirls (1985) - MusicMeter.nl heeft als artist id 102557 maar linkt door naar The Lazy Cowgirls - MusicMeter.nl

Prima als 102557 als alias voor 13978 is ingevoerd. Maar het album 157179 is niet zichtbaar op de band pagina. Dus iets is er niet goed gegaan

Als je op Mount Eerie - A Crow Looked at Me (2017) - MusicMeter.nl klikt op de artiest, kom je op Phil Elverum - MusicMeter.nl terecht. Daar staan echter alleen albums van zijn andere project/alias.

Poek schreef:
Als je op Mount Eerie - A Crow Looked at Me (2017) - MusicMeter.nl klikt op de artiest, kom je op Phil Elverum - MusicMeter.nl terecht. Daar staan echter alleen albums van zijn andere project/alias.

Die stonden eerst allemaal bij elkaar, maar Mount Eerie heeft nu ook geen eigen pagina. Heel vaag.

CHIEP (crew)
Opgelost.

CHIEP (crew)
Dat gaat blijkbaar alweer terug tot januari 2024 (in het kader van het loskoppelen van Adams discografie van die van z'n groep). Ik heb dit toen doorgegeven aan Tim94 vermits wij dit zelf niet kunnen oplossen.

Als je Orville Peck typt in de zoekbalk komt de EP Appaloosa twee keer in beeld:

Appaloosa' en Appaloosa.

Het moet zonder komma, maar klik je op de versie zonder komma dan kom je uit op de startpagina en klik je op Appaloosa met komma dan kom je gewoon bij de EP.

Dit gaat dus mis.

Guided by Voices heeft als alternatieve artiestennaam Cub Scout Bowling Pins. Complete onzin: van alle 30.000 zijprojecten van voorman Robert Pollard is dat nu de enige die tussen de GBV-releases staat.
Dat wil ik dus graag corrigeren, maar via de correctieknop op de bandpagina kun je niet de alternatieve artiestennaam wijzigen. weet iemand hoe dat wel kan?

itchy schreef:
Guided by Voices heeft als alternatieve artiestennaam Cub Scout Bowling Pins. Complete onzin: van alle 30.000 zijprojecten van voorman Robert Pollard is dat nu de enige die tussen de GBV-releases staat.

Maar is CSBP dan niet GBV onder een alternatieve naam?

Poek schreef:
(quote)

Maar is CSBP dan niet GBV onder een alternatieve naam?

Dat is trouwens wel waar, ja en dat is ook gelijk het verschil met de andere side-projects.
Thx!

Artiest (?) "The Heights" die op sommige compilaties staat met het nummer "How Do You Talk to an Angel" bestaat niet. Als je deze opvraagt kom je op de startpagina. Ook als je het enige album opvraagt kom je daar terecht:
The Heights
The Heights - Music from the Television Show "The Heights" (1992)

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.