De Site / Algemeen / Uitgebreide artiestenpagina
zoeken in:
0
geplaatst: 29 mei 2006, 16:59 uur
Ja had ik ook al gevraagd Herman, ik geloof dat het verzoek bij de directie ligt 

0
geplaatst: 29 mei 2006, 18:45 uur
Ik heb inmiddels flink wat artiesten 'aangepakt' maar de wachtrij is nogal groot merk ik.
Kan iemand vertellen hoe groot precies?
Kan iemand vertellen hoe groot precies?
0
geplaatst: 29 mei 2006, 19:07 uur
herman schreef:
Kan daar niet wat aan gedaan worden?
Kan daar niet wat aan gedaan worden?
Het staat niet voor niets op de "bekende bugs"-lijst, ik zal proberen uiterlijk komend weekend de puntjes weg te werken.
0
geplaatst: 29 mei 2006, 19:08 uur
neo schreef:
Moet er dan eerst een solo album van hem opstaan zodat er een normale pagina voor hem is?
Moet er dan eerst een solo album van hem opstaan zodat er een normale pagina voor hem is?
Ja, momenteel in ieder geval nog wel. Ook hier geldt weer: eerst de bugs fixen, later praten over evt. functionele wijzigingen
0
geplaatst: 29 mei 2006, 19:09 uur
neo schreef:
Dit komt dat dus onder groep/samenwerking te staan, terwijl die twee benamingen aanduiden dat het om een artiest gaat die met andere in 1 groep/band zit of een artiest die samen met een andere artiest werkt.
Dit komt dat dus onder groep/samenwerking te staan, terwijl die twee benamingen aanduiden dat het om een artiest gaat die met andere in 1 groep/band zit of een artiest die samen met een andere artiest werkt.
Da's niet zoals je zou willen inderdaad. Het hele verhaal is natuurlijk niet gemaakt met componisten in het achterhoofd.
0
geplaatst: 30 mei 2006, 20:38 uur
Wat vinden de correctie-mensen van de datumvelden? Geboortedatum en sterfdatum houd ik graag zo, maar bij de andere velden irriteert dat popupje volgens mij alleen maar. En omdat je van "van/tot data" bijna nooit de dag weet, en slechts sporadisch de dag, is het invullen van een DD-MM-YYYY maand sowieso meestal niet nuttig.
Wat te doen? Maand/jaar-selectie doormiddel van selectie/pulldown velden? Of invoer door middel van een tekstveld zonder datumpopupje, en dan na invoeren het systeem laten uitzoeken of er een maand en een jaar uit te halen valt
Wat te doen? Maand/jaar-selectie doormiddel van selectie/pulldown velden? Of invoer door middel van een tekstveld zonder datumpopupje, en dan na invoeren het systeem laten uitzoeken of er een maand en een jaar uit te halen valt
0
geplaatst: 30 mei 2006, 21:12 uur
Ik word helemaal gek van die pop-up. Weg ermee wat mij betreft.
En gewoon een tekstveld.
En gewoon een tekstveld.
0
geplaatst: 30 mei 2006, 23:28 uur
Ik zal dat inderdaad vrij irritante datumveld op de sites binnenkort vervangen door een "slim" veld, waarbij (tekst) input in verschillende formaten op een slimme manier geinterpreteerd wordt door de site. Ofzo.
0
Toine Rorije
geplaatst: 31 mei 2006, 00:18 uur
Wat er enigszins verwarrend uitziet is dat 'Discografie' in hetzelfde lettertype wordt gezet als 'Ep's' en 'Reguliere albums'. Ik denk dat je het dan nog beter kunt weglaten. 

0
geplaatst: 31 mei 2006, 00:23 uur
Is het ook het plan om de discussies in MusicMeter Live over artiesten ook naar de betreffende artiestenpagina te verplaatsen?
0
geplaatst: 31 mei 2006, 00:55 uur
Jordy schreef:
Het staat niet voor niets op de "bekende bugs"-lijst, ik zal proberen uiterlijk komend weekend de puntjes weg te werken.
(quote)
Sorry, had eerst daar moeten kijken natuurlijk. Dank voor de moeite in ieder geval.

0
geplaatst: 31 mei 2006, 20:13 uur
Toine Rorije schreef:
Wat er enigszins verwarrend uitziet is dat 'Discografie' in hetzelfde lettertype wordt gezet als 'Ep's' en 'Reguliere albums'.
Wat er enigszins verwarrend uitziet is dat 'Discografie' in hetzelfde lettertype wordt gezet als 'Ep's' en 'Reguliere albums'.
goed punt, dat was niet logisch
0
geplaatst: 31 mei 2006, 20:19 uur
voorstel:
niet zo:
Er staan 10 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 6 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 2,91 sterren. De standaarddeviatie van deze stemmen is 0,34.
maar zo
- albums op MuMe:10
- aantal stemmen: 6
- gemiddelde: 2,91
- stand. deviatie: 0,34 (interesseert iemand dit?)
Is wat mij betreft leesbaarder.
niet zo:
Er staan 10 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 6 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 2,91 sterren. De standaarddeviatie van deze stemmen is 0,34.
maar zo
- albums op MuMe:10
- aantal stemmen: 6
- gemiddelde: 2,91
- stand. deviatie: 0,34 (interesseert iemand dit?)
Is wat mij betreft leesbaarder.
0
geplaatst: 31 mei 2006, 20:31 uur
Het idee daarachter was op MovieMeter dat er dan (net als bij de films) een verhaaltje stond. Dat gaat hier inderdaad niet echt op.
Ik vind het persoonlijk niet zo heel erg belangrijk, weet ook niet zeker of ik het met je eens bent, ik ga eerst tijd steken in de belangrijke dingen
Ik vind het persoonlijk niet zo heel erg belangrijk, weet ook niet zeker of ik het met je eens bent, ik ga eerst tijd steken in de belangrijke dingen
0
geplaatst: 31 mei 2006, 21:30 uur
Ik heb de geboorte datum van Lucie Silvas nu 3 keer geprobeerd te corigeren maar het gaat niet meer?:S
Het is 4 september 1980, maar er komt september 1980 te staan. de 4 blijft weg
erg vaag...
erg vaag...
0
geplaatst: 31 mei 2006, 21:58 uur
Het hele datumverhaal gaat op de schop, werkt momenteel niet lekker. Waarschijnlijk ergens aanstaand weekend
0
geplaatst: 1 juni 2006, 22:39 uur
Glurp schreef:
Ik heb de geboorte datum van Lucie Silvas nu 3 keer geprobeerd te corigeren maar het gaat niet meer?:S
erg vaag...
erg vaag...
Ik had Rihanna's pagina ook gecorigeerd maar hij doet het bij mij ook niet
Maar het is graag of niet hoor 
0
geplaatst: 6 juni 2006, 19:32 uur
Even melden dat ik het echt top vind dat de nieuwe functionaliteit al zo snel zeer aardig gevuld is, ik zit een beetje rond te klikken en verbaas me over de vele info die al te vinden is. Complimenten aan de toevoegers en de crew!
0
geplaatst: 6 juni 2006, 20:24 uur
Verbazingwekkend ook hoe vaak het vrij simpele systeem eigenlijk prima blijkt te werken.
Een "vervelend" punje dat ik tegenkom is dat de enige manier om het nieuwe Postman album aan de Postmen te koppelen is door "Postman" een lid van "Postmen" te maken, ipv The Anonymous Mis. Maar goed, dat zijn dan ook wel uitzonderingen zeg, zul je toch wel houden...
Een "vervelend" punje dat ik tegenkom is dat de enige manier om het nieuwe Postman album aan de Postmen te koppelen is door "Postman" een lid van "Postmen" te maken, ipv The Anonymous Mis. Maar goed, dat zijn dan ook wel uitzonderingen zeg, zul je toch wel houden...
0
geplaatst: 6 juni 2006, 21:07 uur
En nog iets wat volgens mij niet genoemd is: als je een artiest eenmaal als alternatieve naam hebt gecorrigeerd, is dit nooit meer terug te draaien volgens mij. Klopt dat? Lijkt me niet helemaal wenselijk namelijk.
0
geplaatst: 6 juni 2006, 21:42 uur
Klopt inderdaad, zal daar nog een keer iets op verzinnen, tot die tijd moet er in zo'n geval even een PM naar mij zodat ik de artiest weer "vrij kan geven"
0
Electro_
geplaatst: 6 juni 2006, 21:58 uur
Hoort er geen link te zijn bij Danny Mommens bij deze 2?
http://www.musicmeter.nl/artist/3641
en
http://www.musicmeter.nl/artist/15433
http://www.musicmeter.nl/artist/3641
en
http://www.musicmeter.nl/artist/15433
0
geplaatst: 6 juni 2006, 22:00 uur
Zolang Danny Mommens geen solo-album onder die naam op de site heeft staan niet, want dat is nl. de automatische link 

0
geplaatst: 6 juni 2006, 22:04 uur
jowietje schreef:
(quote)
Nu doet die het wel

0
geplaatst: 6 juni 2006, 22:04 uur
Jij wil niet eens die hele Antwerpen-scene gelinkt zien: dat is gewoonweg niet bij te benen

0
Toine Rorije
geplaatst: 6 juni 2006, 22:06 uur
Jordy schreef:
Een "vervelend" punje dat ik tegenkom is dat de enige manier om het nieuwe Postman album aan de Postmen te koppelen is door "Postman" een lid van "Postmen" te maken, ipv The Anonymous Mis.
Een "vervelend" punje dat ik tegenkom is dat de enige manier om het nieuwe Postman album aan de Postmen te koppelen is door "Postman" een lid van "Postmen" te maken, ipv The Anonymous Mis.
Je kunt Postman toch een alter-ego van the Anonymous Mis maken?
0
geplaatst: 6 juni 2006, 22:26 uur
Toine Rorije schreef:
Daarvoor moet hij eerst een solo-album onder de naam "The Anonymous Mis" maken, pas dan worden de drie gelinkt. Dat gebeurt automatisch.
* denotes required fields.