De Site / Algemeen / Videoclips toevoegen bij albums
zoeken in:
0
geplaatst: 10 november 2006, 18:36 uur
Heb ook Gnarls Barkley gedaan, die clip van Gone Daddy Gone is echt geweldig=D
0
geplaatst: 10 november 2006, 18:42 uur
Cath schreef:
echt heeeeel handig:D, ik heb alle clips van biggie alvast gefixd;)
echt heeeeel handig:D, ik heb alle clips van biggie alvast gefixd;)
Op Life After Death en Big Poppa na...
0
geplaatst: 10 november 2006, 19:38 uur
Ik bedoelde, gefixt van compleet gemaakt. Er waren al wat gedaan, ik heb nog Born Again en Duets en Junior Maffia dingetjes gedaan.
0
geplaatst: 10 november 2006, 19:41 uur
Mijn eerste worp Pogues - Dirty old town (Shane hier nog met tanden
)
)
0
geplaatst: 10 november 2006, 20:47 uur
Ik vind het geniaal dit, ode aan de musicmeter crew. Maar weten jullie zeker dat die filmpjes altijd op youtube blijven staan, is het niet zo dat je na een aantal jaar een hoop dode links ertussen hebt staan.
nogmaals ik vind het fantastisch!
0
geplaatst: 10 november 2006, 20:51 uur
Cath schreef:
Ik bedoelde, gefixt van compleet gemaakt. Er waren al wat gedaan, ik heb nog Born Again en Duets en Junior Maffia dingetjes gedaan.
(quote)
Oh, ok. Vind je die cd's btw ook goed?
0
|Joël|
geplaatst: 10 november 2006, 21:01 uur
SiSsY bOY schreef:
Ik vind het geniaal dit, ode aan de musicmeter crew. Maar weten jullie zeker dat die filmpjes altijd op youtube blijven staan, is het niet zo dat je na een aantal jaar een hoop dode links ertussen hebt staan.
Ja daar zat ik ook al aan te denken.
Ik heb namelijk een account bij Youtube waar ik een playlist heb gemaakt met Video Clips erin

Maar het iritante is dus dat er elke week wel een aantal clips zijn verwijderd vanwegen de copyright schending.
Dit leek me eerst echt een heel goed idee dat video clips toevoegen maar je krijgt wel héél veel links die niet meer werken ertussen want die clips worden er ook snel weer af gehaald bij Youtube.
Maar eigenlijk is dit nieteens zo heel erg want zolang een clip het nog doet is het goed en zo niet dan kan de persoon die erachter komt dat het niet werkt er zo weer een nieuwe link naar Youtube op zetten

0
geplaatst: 11 november 2006, 01:30 uur
SiSsY bOY schreef:
Maar weten jullie zeker dat die filmpjes altijd op youtube blijven staan, is het niet zo dat je na een aantal jaar een hoop dode links ertussen hebt staan.
Maar weten jullie zeker dat die filmpjes altijd op youtube blijven staan, is het niet zo dat je na een aantal jaar een hoop dode links ertussen hebt staan.
Nope, dat weten we helaas niet zeker, het is een beetje een gok... er kan zoveel gebeuren met Youtube ivm alle media aandacht, dreigende rechtzaken, enz. Het enige wat ik kan doen is proberen om (wanneer dat nodig wordt) met een automatisch scriptje dode links te proberen te verwijderen.
0
geplaatst: 11 november 2006, 01:32 uur
Niek schreef:
Mensen, is het een idee om ook Updates voor die clips te maken? Dat je makkelijk kun zien welke clips nieuw zijn toegevoegd? Lijkt mij wel handig...
Mensen, is het een idee om ook Updates voor die clips te maken? Dat je makkelijk kun zien welke clips nieuw zijn toegevoegd? Lijkt mij wel handig...
Lijkt mij ook leuk, maar laten we eerst even wachten tot er niet meer 1500 clips per dag toegevoegd worden

tussenstand is overigens nu 2906 clips
0
|Joël|
geplaatst: 11 november 2006, 12:55 uur
Jordy schreef:
Het enige wat ik kan doen is proberen om (wanneer dat nodig wordt) met een automatisch scriptje dode links te proberen te verwijderen.
Het enige wat ik kan doen is proberen om (wanneer dat nodig wordt) met een automatisch scriptje dode links te proberen te verwijderen.
Als dat gaat werken dan is dit een perfect idee

0
geplaatst: 11 november 2006, 16:24 uur
Ik dacht inderdaad ook aan de auteursrechten. ik denk dat youtube daar misschien nog wel problemen mee gaat krijgen. Als dit een succes blijkt is het misschien een idee om op moviemeter trailers toe te voegen op deze manier. (zou je nu al voor de bioscoop releases kunnen doen!)
0
geplaatst: 11 november 2006, 23:05 uur
0
geplaatst: 12 november 2006, 00:48 uur
andré schreef:
Geweldige functie!
Eén vraag: waarom staan de clip-linkjes alleen bij de reguliere albums (zoals deze, met het nummer 'Girlfriend in a Coma') en niet bij verzamel-albums (zoals deze) waar dezelfde nummers op staan? Misschien is dit makkelijk te verhelpen?
Geweldige functie!

Eén vraag: waarom staan de clip-linkjes alleen bij de reguliere albums (zoals deze, met het nummer 'Girlfriend in a Coma') en niet bij verzamel-albums (zoals deze) waar dezelfde nummers op staan? Misschien is dit makkelijk te verhelpen?
Het lijkt me een kleine moeite om dit gewoon even via een extra correctie te doen, lijkt me een beetje foutgevoelig om automatisch te gaan matchen
0
geplaatst: 12 november 2006, 00:49 uur
bubbachups schreef:
Nieuwe clipvensters zien er nu nog mooier uit
Nieuwe clipvensters zien er nu nog mooier uit
thanks! ik heb nog even gekeken naar de "doorspeel"-problemen in Internet Explorer, maar bij mij stopt de clip gewoon als je op het kruisje klikt. Gebruiken de mensen met deze problemen IE6 of IE7?
0
geplaatst: 12 november 2006, 14:52 uur
gemaster schreef:
Ik heb IE6 en heb dat doorspeelprobleem.
Ik heb IE6 en heb dat doorspeelprobleem.
Ik dus ook, is het dan een kwestie van IE7 installeren?
0
geplaatst: 12 november 2006, 15:50 uur
Ik heb het ook in IE6 getest, dan ga ik denken dat het misschien aan de Flash-versie ligt ofzo
eerdaags maar eens wat experimenteren, dan mogen jullie me even helpen 
eerdaags maar eens wat experimenteren, dan mogen jullie me even helpen 
0
geplaatst: 12 november 2006, 15:52 uur
Ik zou toch maar wennen, want over een paar maanden ondersteun ik geen IE6 meer met nieuwe dingen die ik bouw
0
geplaatst: 12 november 2006, 16:06 uur
Het probleem van dat doorspelen kun je eigenlijk heel simpel oplossen (voor de mensen met IE6 dan). Als je nummer niet helemaal wilt uitluisteren, dan druk je gewoon op pauze en dan op het kruisje. Het is 1 handeling meer, maar ach, ik heb er verder niet zo'n moeite mee eigenlijk 
(Maar als alles daarna niet meer ondersteunt wordt zoals Jordy zegt, dan moet ik toch maar een andere IE of Firefox erin zetten dunkt me)

(Maar als alles daarna niet meer ondersteunt wordt zoals Jordy zegt, dan moet ik toch maar een andere IE of Firefox erin zetten dunkt me)
0
geplaatst: 12 november 2006, 16:22 uur
Maar goed nogmaals, ik heb de problemen niet in IE6, dus misschien ligt het wel aan de versie van Flash. Niet gezegd dat het met IE7 is opgelost dus.
0
geplaatst: 12 november 2006, 17:49 uur
Kan iemand met bovenstaande "doorspeel"-problemen in IE6 eens testen of het nu beter is? svp eerst de pagina "hard" refreshen door ctrl+F5, en dan testen
0
geplaatst: 12 november 2006, 18:25 uur
Alleen bij Youtube filmpjes, of ook bij Google Video? (bv Nightswimming bij http://www.musicmeter.nl/album/365)
* denotes required fields.