MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Avatars

zoeken in:
neo
Maar het gaat hier nu niet om namen. Het gaat dan om iemand die al herkenbaar is om zijn naam en dan ook nog eens, inderdaad drukker, door een plaatje. Puur gezien ga ik in disussie met een gebruiker met een naam, en een plaatje erbij is voor mij alleen maar meer poespas. Inwezen zijn we het wel eens musicfriek

*freak*

Correctie

Ik ben bang dat het scenario dat je schetst toch een afwijking van jou is neo, sorry dan zou jij dus (in het verhaal van waxs) gewoon de avatars helemaal uit kunnen zetten.

Precies, misschien dat jullie het zelfs al bij het registreren op de site kunnen intergreren, Tijdens je registratie word dan gevraagd of je Ava's wilt zien, maar dit kan je natuurlijk later dan altijd nog via je profiel wijzigen!

neo
Zal er qua layout ook mooi uitgaan zien als niet iedereen een avatar heeft....

neo schreef:
Zal er qua layout ook mooi uitgaan zien als niet iedereen een avatar heeft....

Dan zet je het toch lekker uit?

neo
Het gaat ook om de gastbezoekers die op de site komen. Het ziet er niet echt mooi uit ern een constante afwisseling is van avatar en geen avatar. Er zal neem ik aan niet een leeg vak worden gezet bij de mensen die het uitschakelen...

Electro_
Nee, maar er kan natuurlijk wel bij mensen die geen avatar hebben zo'n default-plaatje komen, of gewoon een effen vlak.

Electro_ schreef:
Nee, maar er kan natuurlijk wel bij mensen die geen avatar hebben zo'n default-plaatje komen, of gewoon een effen vlak.

Dat vind ik nu ook niet bepaald een mooi gezicht.

Mojo Pin
Iedereen verplichten een avatar te nemen, anders bannen

Electro_
aERodynamIC schreef:
(quote)

Dat vind ik nu ook niet bepaald een mooi gezicht.

Eigenlijk zou er geen zicht moeten zijn, als het de kleur van het vlak is zie je het niet toch? Het enige waar je het aan merkt is dat de tekst iets verder naar rechts staat.

neo schreef:
Het gaat ook om de gastbezoekers die op de site komen. Het ziet er niet echt mooi uit ern een constante afwisseling is van avatar en geen avatar. Er zal neem ik aan niet een leeg vak worden gezet bij de mensen die het uitschakelen...

Geen avatar is geen plaatje, alleen rechtse uitlijning van de tekst. Maar stel dan standaard in dat er geen avatar is, maar dat je het kan aanzetten.

Ja, dat zou perfect zijn, immers niemand die het niet wilt krijgt er ooit last van, maar zodra de mensen de Avatars willen hebben, word de optie aangezet!

Door de mensen zelf, bedoel ik hiermee...

Electro_
Tsja, de mensen die de avatars willen hebben genoeg tegen-argumenten voor de mensen die geen avatar willen. Nu is het maar aan Jordy om het eventueel ooit in te voeren, ben benieuwd of het er van komt.

Electro_ schreef:
Tsja, de mensen die de avatars willen hebben genoeg tegen-argumenten voor de mensen die geen avatar willen. Nu is het maar aan Jordy om het eventueel ooit in te voeren, ben benieuwd of het er van komt.

Precies, ik wacht geduldig af. Het kan best, alleen het is nu afwachten hoe de crew er tegenover staat en of Jordy zijn tijd hierin wil invensteren.

neo schreef:
Het gaat ook om de gastbezoekers die op de site komen.

Dat vind ik wel een goed punt ook.

Wat willen we nu eigenlijk met MuMe uitstralen? Een rustig, zakelijk forum of een wat drukker iets? Ik ben bang dat je met avatars (hoe stijlvol en netjes ingevoerd ook, zoals Waxs het voorstelt) alleen maar meer kermis-users aantrekt.

Het enige goede voorargument dat ik kan bedenken is dat het wellicht wat persoonlijker wordt, omdat je mensen sneller herkent, maar mijn ervaring is dat dat hier al best wel zo is.

Daarbij vind ik een van de nadelen van fora met avatars dat mensen dat ding soms om de paar dagen vervangen.

Overschatten we de negativiteit die de eventuele avaters met zich meebrengen misschien wat? Herman, meer kermisbezoekers door een simpel avatertje? Kom zeg.

|Joël|
^ Ja precies, de mogelijke nadelen worden door de mensen die tegen zijn steeds wel heel erg uitvergroot en gedramatiseerd.
En we moeten niet vergeten dat we het hadden over een optie om het aan/uit te zetten of je de avatars wel of niet ziet. Als ze nou bij gasten en alle leden al uit staan en je ze zelf aan moet zetten om ze te kunnen zien dan is er toch geen probleem lijkt mij.

Precies, er is geen enkel tegenwoord meer waarom wij niet onze avatars zouden mogen showen!

Er is veel over gediscussieerd en lang over getwijfeld, maar ik heb dan toch de mogelijkheid tot avatars geintroduceerd.

Een avatar is (dus) een klein persoonlijk icoon, die je link van elk bericht onder de gebruikersnaam ziet. Je mag een .jpg of .png plaatje van 54x54 pixels uploaden via je profiel. Deze zal naast al je berichten te zien zijn.

Mocht je de avatars vervelend vinden, is er in je profiel een optie verschenen om de avatars te verbergen.

Door gif bestanden uit te sluiten is het (bewust) niet mogelijk om bewende avatars te gebruiken. Als je ergens een aanstootgevende of anderzins vervelende avatar tegenkomt, stuur dan svp een privebericht naar een moderator.

Wow..!

Stoer, dus toch wel?

Ja, felicitaties aan waxs Het speelde natuurlijk al veel langer, maar door het screenshot-voorbeeld van hem begon het weer te kriebelen.

Wat moet ik nou kiezen...?

Wat? Met dank aan mij, ik ben vereerd Hulde!

@ alle tegenstanders "na-na-na-naaa-naa!"

Ik neem zo een avatar en kijk dan wel of ik er aan kan wennen. Als ik het niets vind, kan ik het altijd nog uitzetten.

waxs schreef:
Wat? Met dank aan mij, ik ben vereerd Hulde!

@ alle tegenstanders "na-na-na-naaa-naa!"

Ah jo, ga duimen.

Ik ben er nog steeds geen voorstander van, maar het is geschiedt dus ik zal het eens aankijken.

Jonge, doe niet zo flauw, is maar een grapje.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:39 uur

geplaatst: vandaag om 22:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.