De Site / Algemeen / Avatars
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2007, 20:49 uur
Degene die tegen waren moeten wel een verbod krijgen op het gebruiken van 

0
geplaatst: 25 mei 2007, 20:58 uur
En ik heb het alweer uitgeschakeld. Echt veel te druk, staat niet mooi vind ik. Gelukkig hebben we de optie om het uit te schakelen. Alleen nu wel jammer dat de berichten verschoven zijn naar rechts, maar dat zal een kwestie van wennen zijn denk ik.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 20:59 uur
Ja er was juist heel veel kritiek (vooral op MovieMeter) op de breedte van de teksten, sinds het nieuwe design. Dit is nu ongeveer zoals het altijd is geweest (als je avatars uitschakelt).
0
geplaatst: 25 mei 2007, 20:59 uur
musicfriek schreef:
Alleen nu wel jammer dat de berichten verschoven zijn naar rechts, maar dat zal een kwestie van wennen zijn denk ik.
Alleen nu wel jammer dat de berichten verschoven zijn naar rechts, maar dat zal een kwestie van wennen zijn denk ik.
Ja, het tekstgedeelte was eerst lekker breed, nu niet meer helaas. Ik begreep dat daar op Moviemeter een hoop mensen niet blij mee waren, maar ik vond het juist wel prettig. Nouja, ik wen er ook wel aan.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:02 uur
De tekstbreedte (zonder of met avatar) is inderdaad wat compacter geworden, maar dat vind ik niet erg. Doet me weer denken aan het oude design 

0
Dr.Greenthump
geplaatst: 25 mei 2007, 21:07 uur
Met Infanview of paint krijg ik hem niet op de juiste afmeting, wie o wie helpt er mij?
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:08 uur
Dr.Greenthump schreef:
Met Infanview of paint krijg ik hem niet op de juiste afmeting, wie o wie helpt er mij?
Onderaan kan je een vakje aanvinken met iets van Auto.... (nog wat)
even uitklikken en voila.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:11 uur
Fijn dat het maar 6KB is
Rot PhotoShop saved ze niet onder de 24KB, kut programma.
Rot PhotoShop saved ze niet onder de 24KB, kut programma.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:13 uur
Doe je fout!
Save for the web moet je kiezen..
En omg, dat soort avatars wil ik nou eigenlijk vermijden waxs. Die zie ik al genoeg op andere low-life forums.
Save for the web moet je kiezen..
En omg, dat soort avatars wil ik nou eigenlijk vermijden waxs. Die zie ik al genoeg op andere low-life forums.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 25 mei 2007, 21:14 uur
Nogmaals, het ziet er zeer fraai uit, bedankt waxs en Jordy.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:14 uur
Is al gelukt met een kleine omweg. Meestal als ik wil opslaan doe ik het door ICC resolutie en dergelijke uit te zetten, maar volgens het programma was de kwaliteit onder de 6KB, maar vervolgens als ik het bestand op de computer opende was het 24KB, vreemd.
Edit/: Ben je homo ofzo?
Edit/: Ben je homo ofzo?

0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:20 uur
Nee.
Maar moeten de avatars op MuMe zich ook verlagen tot de lichaamsdelen van een vrouw? Ik ken genoeg andere forums waar de meeste mensen dat doen, allemaal mensen met een iq van een garnaal. Dan hebben ze van die pimp ho' bichtez' , laat-je-spierballen zien, ik ben tof-avatars .. Als het mume maar niet gaat treffen..
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:22 uur
Oh, voor de rest ben ik niet zo heel anti
MAAR, een creatievere invulling had wellicht gekund

0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:23 uur
KampF schreef:

Zegt hij met zijn mooie weer avatar..

0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:23 uur
KampF schreef:

Komt nog wel, doe ook website design en dergelijke dus zal nog met wat leuks komen de komende week, maar de smakelijke dame waarvan deze voorgevel is siert tevens mijn bureaublad dus was het handig even snel iets in elkaar te prutsen

Jordy en de rest van de crew nog bedankt, het ziet er netjes uit

0
Dr.Greenthump
geplaatst: 25 mei 2007, 21:24 uur
Vind ik ook hoor Kampf, maar toch zie ik het liever dan zo'n avatar die herman gebruikt, no offence.
* denotes required fields.