De Site / Algemeen / Avatars
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:27 uur
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:28 uur
Nee is van een spelletje. Vond ik een foto van, heb pas nog een gamesite in elkaar geknutseld, daar zat deze nog tussen

0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:29 uur
Dr.Greenthump schreef:
Vind ik ook hoor Kampf, maar toch zie ik het liever dan zo'n avatar die herman gebruikt, no offence.
Vind ik ook hoor Kampf, maar toch zie ik het liever dan zo'n avatar die herman gebruikt, no offence.
Hij is misschien wel opvallend, maar dit is de enige avatar die ik gebruik (ook op last.fm en evt. andere fora).
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:32 uur
herman schreef:
Hij is misschien wel opvallend, maar dit is de enige avatar die ik gebruik (ook op last.fm en evt. andere fora).
(quote)
Hij is prachtig, laat daar geen misverstand over verstaan. Trouwens ik stuur je nog dat andere vernieuwde logo eerdaags voor op Last.fm.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:37 uur
waxs schreef:
Nee is van een spelletje. Vond ik een foto van, heb pas nog een gamesite in elkaar geknutseld, daar zat deze nog tussen
(quote)

Doet me denken aan Grand Theft Auto. Komt het daarvan?
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:49 uur
Ik ben niet echt een gamefreak, vond het wel sterk dat ik dat wist 

0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:54 uur
Die avatars staan niet echt mooit uitgelijnd. Is het niet mooier als ze op de hoogte beginnen waar de tekst van het bericht ook begint?
Overigens wel doodzonde dat het grootste pluspunt van het nieuwe design niet meer is, die bredere tekstvlakken
.
Ze zijn overigens niet te zien bij de oude updates, is dat de bedoeling?
Overigens wel doodzonde dat het grootste pluspunt van het nieuwe design niet meer is, die bredere tekstvlakken
.Ze zijn overigens niet te zien bij de oude updates, is dat de bedoeling?
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:59 uur
waxs schreef:
(quote)

Ik weet van welk spelletje : GTA Vice City Stories.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 22:01 uur
BoordAppel schreef:
Die avatars staan niet echt mooit uitgelijnd. Is het niet mooier als ze op de hoogte beginnen waar de tekst van het bericht ook begint?
Zal daar nog even naar kijken. Ik heb getest met mezelf (= met onderschrift) en daar is het wel goed, vandaar
Ze zijn overigens niet te zien bij de oude updates, is dat de bedoeling?
Nee dat gaat nog gebeuren
0
fredpit
geplaatst: 25 mei 2007, 22:06 uur
John Coltrane. hoes van het album Blue Train...voorlopig
* denotes required fields.