De Site / Algemeen / Avatars
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2007, 22:13 uur
Mij lijkt het een goed idee, dat je avatar ook wordt weergegeven op je profielpagina.
0
Mojo Pin
geplaatst: 25 mei 2007, 22:14 uur
Osiris Apis schreef:
Mij lijkt het een goed idee, dat je avatar ook wordt weergegeven op je profielpagina.
Mij ook. Onder 'Persoonlijke informatie' bijvoorbeeld. Of links van je gebruikersnaam.
0
Omayyad
geplaatst: 25 mei 2007, 22:15 uur
Osiris Apis schreef:
Daar sluit ik me bij aan! Maar dan wel wat groter...

0
Pink Queen
geplaatst: 25 mei 2007, 22:20 uur
Ziet er mooi uit.
Ik had aanvankelijk mijn bedenkingen, maar het blijkt de overzichtelijkheid van het forum niet te verminderen.
Bovendien een paar zeer fraaie avatars gekozen.
Ik had aanvankelijk mijn bedenkingen, maar het blijkt de overzichtelijkheid van het forum niet te verminderen.Bovendien een paar zeer fraaie avatars gekozen.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 22:21 uur
0
geplaatst: 25 mei 2007, 22:26 uur
0
Omayyad
geplaatst: 25 mei 2007, 22:34 uur
HiLL schreef:
Haha ik vrees dat dat mijn nieuwe tik wordt.
Haha ik vrees dat dat mijn nieuwe tik wordt.
Ojee...
0
geplaatst: 25 mei 2007, 22:36 uur
1 van de voordelen van avatars: herkenbaarheid
Als je elke dag een nieuwe hebt.....
Als je elke dag een nieuwe hebt.....
0
geplaatst: 25 mei 2007, 22:39 uur
HiLL schreef:
Daar heb je je nick voor.
(quote)
Ik las juist dat de voors waren: grotere herkenbaarheid.
Blijkt dus toch niet waar te zijn als ik jou nu moet geloven

Begrijp ik nu dat ze alleen maar op het forum te zien zijn en niet bij de albums zelf? Dat vind ik nl. een goede zet!
Gelukkig ook geen bewegende krengen.
Overigens de felicitaties aan waxs. Wel erg leuk dat een user op deze manier een bijdrage levert aan de site.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 25 mei 2007, 22:48 uur
Hé maar was ik niet degene die met de ''tekstvlakken suggestie'' kwam *hint* ...
0
geplaatst: 25 mei 2007, 22:50 uur
Erg jammer dat er avatars zijn. Ik vind het erg slordig staan, en de zakelijkheid van de site vond ik juist de kracht van MuMe.
Ik ben 100% tegen en hoop ook snel dat het weer terug veranderd wordt.
Ik ben 100% tegen en hoop ook snel dat het weer terug veranderd wordt.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 22:50 uur
Klumpie schreef:
Waar is jou avatar aERo?
Waar is jou avatar aERo?
aERo gaat ze uitschakelen: zoals bekend was ik voorstander van de zakelijkheid. Maar ik begrijp wel dat het niet mooi is voor de users die dat niet hebben gedaan.
Ik zal er eentje opzetten: hoef het zelf toch niet te zien met die functie (waarvoor dank overigens, want hierdoor is iedereen blij
).
0
geplaatst: 25 mei 2007, 22:52 uur
Ze zijn ook bij de albums te zien.
Herkenbaarheid is pas een minpunt als je vaak switcht. Dan moet je cognitieve systeem steeds weer een nieuw patroon aanmaken van gebruiker+plaatje. Als ik nu mannetje+stoel+gitaar zie, dan weet ik, hee dat is HiLL
HiLL schreef:
(quote)
Herkenbaarheid is pas een minpunt als je vaak switcht. Dan moet je cognitieve systeem steeds weer een nieuw patroon aanmaken van gebruiker+plaatje. Als ik nu mannetje+stoel+gitaar zie, dan weet ik, hee dat is HiLL

0
geplaatst: 25 mei 2007, 22:57 uur
Ik heb dat altijd als ik 'HiLL' zie staan, dat ik denk, hee dat is HiLL

0
KampF schreef:
(quote)

Trompet

0
Jazper schreef:
(quote)

ik ook bij Jazper.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 23:04 uur
Bij mij niet hoor (en ja als ik het niet uitgeschakeld heb ook niet: alleen op het forum).
Nou ja, dat maakt mij verder niet uit want bij de albums lijkt het me echt vreselijk.
Maar bij deze: bij mij niet zichtbaar, en misschien bij andere users ook niet?!
* denotes required fields.