De Site / Algemeen / Avatars
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2007, 23:05 uur
Ze waren wel even weg bij de albums.
Maarre Aero wel zelf eentje maken
Maarre Aero wel zelf eentje maken

0
geplaatst: 25 mei 2007, 23:06 uur
Bij mij duurt even gelukkig heel lang en ik heb er voor jullie eentje staan hoor.
edit: opnieuw in- en uitloggen helpt, nu daar ook zichtbaar. Leve de uitknop

0
Mojo Pin
geplaatst: 25 mei 2007, 23:10 uur
Wie durft het aan om een avatar van Salah Edin's Nederlands Grootste Nachtmerrie in te stellen? 

0
geplaatst: 25 mei 2007, 23:12 uur
Heeft de computer ook een uitknop?!
Ben ik trouwens de enige die een foto van zichzelf als avatar heeft?

0
geplaatst: 25 mei 2007, 23:21 uur
Ik vind het trouwens geen gezicht voor niet-users: die zien nu users die wel een avatar hebben en users die er geen hebben. Hele pagina's niets en dan opeens een afbeelding.....
Het doet afbreuk aan de vernieuwing van de site. Zou het niet logischer zijn dat je de avatars alleen kunt zien als je inlogt waardoor je dit 'euvel' niet hebt?
Het doet afbreuk aan de vernieuwing van de site. Zou het niet logischer zijn dat je de avatars alleen kunt zien als je inlogt waardoor je dit 'euvel' niet hebt?
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 25 mei 2007, 23:24 uur
Deze feature is net een uurtje online, wat verwacht je dan?
0
geplaatst: 25 mei 2007, 23:26 uur
Wat ik pas lelijk vind? Dat er users zijn die geen avatar hebben.. 

0
geplaatst: 25 mei 2007, 23:27 uur
In je profiel kan je de avatars uitzetten, heb je daar ook geen last meer van.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 23:27 uur
Reijersen schreef:
(quote)
Dan zie ik ze niet meer, dat is niet de bedoeling.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 23:28 uur
Dr.Greenthump schreef:
Bij wijze van spreken meneer. Je weet zelf ook wel dat niet iedereen die dingen gaat plaatsen. Ik hoef er zelf ook geen, maar doordat ik het lelijk vind plaats ik er een om in ieder geval ervoor te zorgen dat er alsnog wat eenheid is. Dat zal niet iedereen zo gaan doen.
Ik zelf zou het logischer vinden als deze funtie zichtbaar is voor users zodat niet-users de site blijven zien zoals ie was: zakelijk en overzichtelijk. Toch het visitekaartje van de site. Willen niet-users ze wel zien dan worden ze maar user en maken ze gebruik van de functie.
Nu zal het altijd een allegaartje blijven 'naar buiten toe'. Zo duidelijk?

0
Omayyad
geplaatst: 25 mei 2007, 23:28 uur
aERodynamIC schreef:
Ik vind het trouwens geen gezicht voor niet-users: die zien nu users die wel een avatar hebben en users die er geen hebben. Hele pagina's niets en dan opeens een afbeelding.....
Dat laatste geldt ook voor iedereen die de optie 'avatar' heeft ingeschakeld, want er zullen altijd users zijn die geen avatar willen.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 23:29 uur
Reijersen schreef:
Ow, dan moet je iedereen zonder maar een PM sturen he.
(quote)
Ow, dan moet je iedereen zonder maar een PM sturen he.
Zal ik doen.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 23:30 uur
Omayyad schreef:
Dat laatste geldt ook voor iedereen die de optie 'avatar' heeft ingeschakeld, want er zullen altijd users zijn die geen avatar willen.
(quote)
Klopt: maar dat is jullie 'probleem'

0
Dr.Greenthump
geplaatst: 25 mei 2007, 23:43 uur
Het staat idd niet mooi wanneer er mensen zijn zonder avatar, terwijl de ander helft ze wel heeft. Hoop dat daar wel iets aan verandert wordt, desnoods een standaart MM avatar.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 23:49 uur
Dr.Greenthump schreef:
Het staat idd niet mooi wanneer er mensen zijn zonder avatar, terwijl de ander helft ze wel heeft. Hoop dat daar wel iets aan verandert wordt, desnoods een standaart MM avatar.
Dat lijkt me geen optie, aangezien er mensen echt op tegen zijn.
Ik heb ze zelf maar uitgezet trouwens, mij te druk... jammer dat de regelbreedte weer wat kleiner is, maar daar wennen we wel weer aan. Voor het nieuwe design was het immers ook zo.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 25 mei 2007, 23:58 uur
Er geld gewoon een algemene MM avatar voor iedere user die er geen heeft. Lijkt me geen probleem. De mensen die dit toch niks vinden kunnen het gewoon uitschakelen. Zo hebben zij er geen last van en wij ook niet van de leegtes.
0
geplaatst: 26 mei 2007, 00:06 uur
Dr.Greenthump schreef:
Er geld gewoon een algemene MM avatar voor iedere user die er geen heeft. Lijkt me geen probleem. De mensen die dit toch niks vinden kunnen het gewoon uitschakelen. Zo hebben zij er geen last van en wij ook niet van de leegtes.
Of gewoon afschaffen, is elk probleem opgelost.
0
|Joël|
geplaatst: 26 mei 2007, 00:09 uur
Dr.Greenthump schreef:
Ja goed idee, gewoon een simpele avatar (silver/grijs van kleur om zo min mogelijk op te vallen) en dan gewoon in dezelfde tint "MusicMeter" als tekst. Gewoon alleen maar om die leegte op te vullen.Er geld gewoon een algemene MM avatar voor iedere user die er geen heeft. Lijkt me geen probleem. De mensen die dit toch niks vinden kunnen het gewoon uitschakelen. Zo hebben zij er geen last van en wij ook niet van de leegtes.
0
geplaatst: 26 mei 2007, 00:10 uur
Ik zie echt niet in wat er mis is met die leegte als iemand geen avatar heeft.
0
geplaatst: 26 mei 2007, 00:10 uur
0
geplaatst: 26 mei 2007, 00:15 uur
Laten we blij zijn dat ze er zijn en dat ze uit gezet kunnen worden. Prima toch? Laten we blij zijn met elkaar...! Toch?!
0
geplaatst: 26 mei 2007, 00:16 uur
HiLL schreef:
Laten we blij zijn dat ze er zijn en dat ze uit gezet kunnen worden. Prima toch? Laten we blij zijn met elkaar...! Toch?!
Ach HiLL, met jou ben ik altijd blij, dat weet je toch.
Kijk ik glimlach er zelfs bij.
0
|Joël|
geplaatst: 26 mei 2007, 00:17 uur
Jordy schreef:
Ik zie echt niet in wat er mis is met die leegte als iemand geen avatar heeft.
Ja, dat is waar het maakt eigenlijk ook niks uit. Ik zie echt niet in wat er mis is met die leegte als iemand geen avatar heeft.
Wel goed dat je nu die optie hebt gemaakt om avatars te nemen en dat ze aan en uit kunnen worden gezet om iedereen tevreden te houden

0
geplaatst: 26 mei 2007, 00:21 uur
aERodynamIC schreef:
Overigens de felicitaties aan waxs. Wel erg leuk dat een user op deze manier een bijdrage levert aan de site.
Overigens de felicitaties aan waxs. Wel erg leuk dat een user op deze manier een bijdrage levert aan de site.
Als ik nog eens wat kan doen hoor ik het graag

Reijersen schreef:
Avhaters.
Avhaters.

* denotes required fields.