MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Avatars

zoeken in:
deric raven schreef:
Sorry dat ik nog af en toe wissel van Avatar. Ik wil er een die ook duidelijk aan mijn user name gekoppelt is; en jullie moeten er ook tegen aan kijken.

Dat is toch normaal, in het begin ben je een beetje zoekende tot je er een hebt gevonden die je bevalt.

Hoe groot (pixels) moet de avatar zijn? of verkleint MuMe hem zelf?

Sheplays
54x54 px

Dr.Greenthump
Idd, jammer dat MuMe die zelf niet verkleint.

Mojo Pin
Is toch niet zo'n ramp?

Glurp schreef:
Hoe groot (pixels) moet de avatar zijn? of verkleint MuMe hem zelf?

...en niet meer dan 6KB, ook altijd handig om te weten.

Dr.Greenthump
Mojo Pin schreef:
Is toch niet zo'n ramp?

Eigenlijk niet, maarja ben liever lui dan moe

Vind het wel mooi staan en heb er ineens ook maar eentje uitgezocht en dat is de beste cd van de groep die mij met metal heeft doen kennismaken

Lin
ook maar even zo'n avatar gezocht, zal ook nog wel even duren voor ik een definitieve heb denk ik

Ik zie dat de meesten een tekening, thema of muzikale held kiezen als avatar: ik hou het voorlopig bij een beeldje van the real me

Omayyad
c-moon schreef:
Ik zie dat de meesten een tekening, thema of muzikale held kiezen als avatar: ik hou het voorlopig bij een beeldje van the real me

We zijn nu eenmaal niet allemaal zo knap als jij, Mark

Feeder
Omayyad schreef:
(quote)

We zijn nu eenmaal niet allemaal zo knap als jij, Mark

Mojo Pin
c-moon aka 'De Narcist'

leuk joh die avatars

Mojo Pin schreef:
c-moon aka 'De Narcist'

Niks van aan.
Maar als je dan toch met avatars werkt en claimt dat een gebruiker zo herkenbaarder is, lijkt het mij niet zo gek van gewoon je eigen foto te gebruiken.
Als jij dat narcisme vindt, ook goed, ik vind het gewoon praktisch.
Trouwens, waarom zou ik niet mijn foto mogen plaatsen: ik heb niks te verbergen hoor.

groet;

Mojo Pin
Het was maar een geintje joh

Dr.Greenthump
lol, die neemt het wel héél serieus

Als die avatars er dan toch zijn neem ik er ook maar een. Hallo allemaal

Hoi Faber.

Waar kan je een beetje fatsoenlijke avatars vinden van 54 x 54 pixels? Ik heb al een aantal leuke gezien maar ze zijn te klein of te groot. Lukt me niet om ze te verkleinen helaas.

Welk programma gebruik je? Verkleinen is niet zo moeilijk hoor. Ongeveer net zo moeilijk als hier een bericht plaatsen.

herbertwest schreef:
Waar kan je een beetje fatsoenlijke avatars vinden van 54 x 54 pixels? Ik heb al een aantal leuke gezien maar ze zijn te klein of te groot. Lukt me niet om ze te verkleinen helaas.

Klikkerdeklik

Dr.Greenthump
Download Infanview.

Misschien een domme vraag, maar hoe zet ik er een bij mij?

Klik in de linkerkolom klik op 'Profiel' (Het tweede item onder 'Mijn Musicmeter'). Daar is een invoervak 'Avatar' bij gekomen met een knop 'Bladeren' ernaast. Bewaar ergens op je computer een jpg afbeelding van precies 54x54 pixels groot en klik op bladeren en dan op 'Ok' om je aangepaste profiel te bevestigen.

Thanx!

Gelukt, was ff werk, maar hopelijk is hij duidelijk genoeg...

|Joël|
Ik moet zeggen dat ik de toevoeging van de avatars tot nu toe een positieve toevoeging vind

Zo, ben ik blij dat ik me hiervoor heb ingezet ...

Was wel wennen in het begin, maar ik begin het nu ook steeds leuker te vinden. Ik herken ook al heel wat users aan de avatar

Martino
Het beste wat MusicMeter ooit is overkomen, DE AVATAR.

Alle anti-avatar-users, just be quiet. ha Ha ha

Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.