De Site / Algemeen / Avatars
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2007, 18:57 uur
Jordy schreef:
Ik heb het voorstel van Hannibal op MovieMeter doorgevoerd, dus ook in de header maar dan rechts. In verband met de constitentie (header is overal links uitgelijnd) vind ik dat een net iets betere oplossing.
Ik heb het voorstel van Hannibal op MovieMeter doorgevoerd, dus ook in de header maar dan rechts. In verband met de constitentie (header is overal links uitgelijnd) vind ik dat een net iets betere oplossing.
Klopt niets meer van nu. Avatar past niet en balkje over de tekst. Of ben ik te bot en ligt het aan mij?
Ik ben overigens toch maar van avatar gewisseld en heb voor mijn grote held gekozen.
0
Mojo Pin
geplaatst: 27 mei 2007, 19:01 uur
luc011190 schreef:
Ik ben overigens toch maar van avatar gewisseld en heb voor mijn grote held gekozen.
P. Fabergé, niet Peter Faber neeeee

0
geplaatst: 27 mei 2007, 19:07 uur
Nu klopt'ie ja! Goed gedaan
Vind het er erg mooi uitzien, dit miste ik inderdaad nog.
Vind het er erg mooi uitzien, dit miste ik inderdaad nog.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 19:34 uur
Complimenten! Het ziet er nu allemaal een stuk aangenamer uit en veel rustiger. Ik begin die dingen zowaar nog leuk te vinden ook 

0
geplaatst: 27 mei 2007, 19:56 uur
Ik vind het op deze positie mooier en overzichterlijker. Nu zit het zo ver naar rechts.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 19:59 uur
Osiris Apis schreef:
Ik vind het op deze positie mooier en overzichterlijker. Nu zit het zo ver naar rechts.
Ik persoonlijk vind het ook mooier zo.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 27 mei 2007, 20:06 uur
waxs krijgt mijn steun, tot nu toe toch de mooiste 

0
geplaatst: 27 mei 2007, 20:33 uur
Ik vind persoonlijk mijn oplossing het leukste, maar welke keuze er ook door de crew gemaakt wordt, respect 

0
eazyfan
geplaatst: 27 mei 2007, 20:46 uur
Ik vind Osiris Apis' idee het beste, nu staat hij te hoog en te rechts.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 22:24 uur
Sheplays schreef:
Opnieuw saven onder een andere naam misschien.
Heb ik gebropeerd, een paar keer zelfs maar hij blijft zeggen dat het een incorrect bestandstype is. Weet iemand wat ik moet doen!?Opnieuw saven onder een andere naam misschien.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 22:28 uur
deagleking schreef:
(quote)
Heb ik gebropeerd, een paar keer zelfs maar hij blijft zeggen dat het een incorrect bestandstype is. Weet iemand wat ik moet doen!?Heb je al een ander plaatje gebropeerd?
Misschien werkt die wel?
0
Sheplays
geplaatst: 27 mei 2007, 22:28 uur
@deagleking
Kun je het even via imageshack hier plaatsen?
Kun je het even via imageshack hier plaatsen?
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 28 mei 2007, 18:10 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Jordy, wanneer kunnen we ook bewegende avatars gebruiken?
Jordy, wanneer kunnen we ook bewegende avatars gebruiken?
herman schreef:
Voorlopig niet, Karizma:
Voorlopig niet, Karizma:
Jordy schreef:
Door gif bestanden uit te sluiten is het (bewust) niet mogelijk om bewegende avatars te gebruiken.
Door gif bestanden uit te sluiten is het (bewust) niet mogelijk om bewegende avatars te gebruiken.
is een soort van Slide Show niet mogelijk? van dat we 3 plaatjes gebruiken en dat het om de 2 seconden gaat wisselen ofzo...
0
geplaatst: 28 mei 2007, 18:36 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
waarom? geef een rede...
waarom? geef een rede...
Misschien kun je eerst een gewoonte maken om alsjeblieft te zeggen. Dit lijkt een beetje op commanderen.
* denotes required fields.