De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2010, 22:44 uur
Geeft me altijd een vreemd gevoel als iemand de MusicMeter verlaat zonder het te melden, Desalniettemin: Kingsnake het gaat je goed en dat je nog vaak naar goede muziek mag luisteren.
0
geplaatst: 1 juli 2010, 22:45 uur
Kingsnake? Dat vind ik wel jammer ja: altijd positieve bijdragen hier.
0
geplaatst: 1 juli 2010, 22:47 uur
Jammer en verrassend. Niet dat we muzikaal nou zo vaak op dezelfde lijn zaten, het was toch wel een sympathieke user met een authentieke smaak. En een soort van stadsgenoot bovendien.
edit: wat aERo zegt.
Van Wijsneus vind ik het natuurlijk ook zonde, maar dat had ik via het desbetreffende topic al meegekregen..
edit: wat aERo zegt.
Van Wijsneus vind ik het natuurlijk ook zonde, maar dat had ik via het desbetreffende topic al meegekregen..
0
geplaatst: 2 juli 2010, 09:05 uur
fabblwaps schreef:
Misschien een functie waarmee je je games-, boek-, movie- en musicmeter accounts aan elkaar kunt linken. Dat mensen bij je musicmeter account op een linkje kunnen klikken en op bijv. je gamesmeter account terechtkomen.
Misschien een functie waarmee je je games-, boek-, movie- en musicmeter accounts aan elkaar kunt linken. Dat mensen bij je musicmeter account op een linkje kunnen klikken en op bijv. je gamesmeter account terechtkomen.
Veel mensen doen dat via de link in hun profiel. (bv hier)
0
geplaatst: 15 juli 2010, 00:18 uur
Daar is al eens een discussie over geweest. Zie alhier De Site >> Algemeen >> Muziek dvd's
0
geplaatst: 18 juli 2010, 11:46 uur
Het lijkt me nuttige info om bij de bandleden ook hun instrument te kunnen toevoegen.
0
geplaatst: 18 juli 2010, 21:21 uur
Wat berichten verwijderd.
@Essence: voor dat soort info is er de link naar Wikipedia.
@Essence: voor dat soort info is er de link naar Wikipedia.
0
geplaatst: 18 juli 2010, 21:44 uur
Die link was me eigenlijk nooit opgevallen. Waarom dan eigenlijk geen links naar de officiële band/artiestensites?
0
geplaatst: 18 juli 2010, 22:42 uur
Omdat dat moeilijk te automatiseren valt, denk ik.
Bij Wikipedia is de url altijd hetzelfde en alleen de bandnaam variabel.
Bij Wikipedia is de url altijd hetzelfde en alleen de bandnaam variabel.
0
geplaatst: 18 juli 2010, 22:45 uur
Al kom je bij die Wikipedia-links ook nog weleens verkeerd uit, bij namen als Elbow of Spoon. 

0
geplaatst: 1 augustus 2010, 16:37 uur
Muziek-dvd's had ik ook wel graag bij de artiesten willen zien. Misschien alleen een lijstje van welke muziek-video's/dvd's/etc. er verschenen zijn zonder link of discussies erover?
0
geplaatst: 6 augustus 2010, 23:50 uur
De optie om bonustracks in de tracklisting te verbergen. Het is soms echt een zooitje door al die extra tracks.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 08:57 uur
Dexter schreef:
De optie om bonustracks in de tracklisting te verbergen. Het is soms echt een zooitje door al die extra tracks.
Mee eens!
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 10:32 uur
Dexter schreef:

Ben ik al jaren voorstander van (en ik hoor ook tot de gekken die albums liever zonder bonustracks kopen).
0
Sheplays
geplaatst: 7 augustus 2010, 11:50 uur
aERodynamIC schreef:

Ben ik al jaren voorstander van (en ik hoor ook tot de gekken die albums liever zonder bonustracks kopen).
(quote)

0
geplaatst: 7 augustus 2010, 12:40 uur
aERodynamIC schreef:

(quote)

Ach verdomme, blijk ik ook gek te zijn.
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 14:05 uur
ik had het al eerder geopperd, maar aangezien niemand erop heeft gereageerd, dacht ik, kom, laat ik het nog eens proberen 
wat te denken van een muziek flop top-100?

wat te denken van een muziek flop top-100?
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 14:23 uur
Top 100 is er al, zelfs een top-250. Maar flop-100 lijkt me ook erg interessant. En dan 50 als een minimumaantal stemmen.
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 14:38 uur
Ik mis een MusicMeter app voor op mijn iPhone.
(Is al wel eens ter sprake gekomen, ik weet het!)
(Is al wel eens ter sprake gekomen, ik weet het!)
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 23:02 uur
hoi123 schreef:
Top 100 is er al, zelfs een top-250. Maar flop-100 lijkt me ook erg interessant. En dan 50 als een minimumaantal stemmen.
ik moet ook zeggen dat ik het vreemd vind dat het niet op musicmeter is; gamesmeter, boekmeter en moviemeter hebben het namelijk wel. waarom musicmeter dan niet?
0
Zorin
geplaatst: 22 augustus 2010, 09:06 uur
Ik kwam er vanmorgen achter dat Father McKenzie zich ook heeft uitgeschreven; jammer, een erg kleurrijk en passievolle user.
Ook spijtig t.a.v. de Sir: een erg sympathiek overkomende user en prettig in de 'omgang' en een gemis voor de Metalliefhebbers met zijn diepgewortelde begaandheid voor dit genre...
Ook spijtig t.a.v. de Sir: een erg sympathiek overkomende user en prettig in de 'omgang' en een gemis voor de Metalliefhebbers met zijn diepgewortelde begaandheid voor dit genre...
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 00:56 uur
hoi123 schreef:
waarop rocknrolla schreef:
ik moet ook zeggen dat ik het vreemd vind dat het niet op musicmeter is; gamesmeter, boekmeter en moviemeter hebben het namelijk wel. waarom musicmeter dan niet?
waarop rocknrolla schreef:
flop 100 lijkt mij totaal nietszeggend;
wat zegt het mij wanneer een plaat minder dan 50 stemmen heeft?
Is een album of een artiest daarom geflopt?
Het zegt hoogstens dat het bij een breed publiek onbekend is.
Hetgeen helemaal niets zegt over kwaliteit van het gebodene.
Vaak zelfs het tegendeel.
Dus wat mij betreft niet aan beginnen, nog los van het feit dat een dergelijke lijst wel eens voor een hoop gedonder kan zorgen.
Dat is er soms al genoeg zonder....
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 01:04 uur
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 01:25 uur
Nou dan is dat probleem ook weer uit de wereld: hoi123 en rocknrolla:
er staat blijkbaar al een flop zoveel op MuMe.
Lijkt me afdoende.
Dank Deric.
er staat blijkbaar al een flop zoveel op MuMe.
Lijkt me afdoende.
Dank Deric.
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 15:16 uur
Niet vanwege ouwe koeien of zo;
maar ik mis Sheplays en Father echt.....hun bijdrages, hun stijl, hun 'persoonlijkheid'

it's not the same without them........
maar ik mis Sheplays en Father echt.....hun bijdrages, hun stijl, hun 'persoonlijkheid'

it's not the same without them........
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 15:47 uur
Ik had in voorkomende gevallen graag nog even gemaild met Father M maar als je niet meer kunt PM-en kun je ook niets meer laten weten aan de desbetreffende user. Ik heb hem eerder ook een paar keer kunnen overhalen geen overhaaste belissingen te nemen, maar toen kondigde hij zijn plannen nog aan. Ik ben nu in het ongewisse gelaten en kan nu ook niet meer reageren.
Wat we missen is dus ook de mogelijkheid dat via een pm-bericht de betreffende ex-user het mail bericht in zijn/haar e-mail postbus krijgt, dat hier ongetwijfeld bekend moet zijn. Maar dat gaat Het MuMe Team waarschijnlijk ook te ver.
Ik zou hem nog eens een brief kunnen sturen......
Trouwens, kun je je nog wel aanmelden als dezelfde user, inclusief stemmen en berichten, als je je eerder 'definitief' hebt afgemeld? Van mij mag het, maar ook hier weet ik niet wat de richtlijnen en afspraken zijn.
Is het geen probleem én Father M leest inmiddels als anonieme musicmeter lezer onze berichten: gewoon aanmelden bij iemand van leiding Patrick en je wordt gewoon weer in genade aangenomen.....
Wat we missen is dus ook de mogelijkheid dat via een pm-bericht de betreffende ex-user het mail bericht in zijn/haar e-mail postbus krijgt, dat hier ongetwijfeld bekend moet zijn. Maar dat gaat Het MuMe Team waarschijnlijk ook te ver.
Ik zou hem nog eens een brief kunnen sturen......
Trouwens, kun je je nog wel aanmelden als dezelfde user, inclusief stemmen en berichten, als je je eerder 'definitief' hebt afgemeld? Van mij mag het, maar ook hier weet ik niet wat de richtlijnen en afspraken zijn.
Is het geen probleem én Father M leest inmiddels als anonieme musicmeter lezer onze berichten: gewoon aanmelden bij iemand van leiding Patrick en je wordt gewoon weer in genade aangenomen.....
* denotes required fields.