menu

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Daar leek hij me iets te welbespraakt voor.

Casartelli schreef:
(quote)
Daar leek hij me iets te welbespraakt voor.

Een goede psychiater doet soms wonderen

En Sippenhaft is er alweer uit na een kort verblijf stel ik vast. Wel iemand met een duidelijke mening en voorkeuren.

-SprayIt- (moderator)
geplaatst:
Bericht en reacties hierop verwijderd, laten we het objectief en constructief houden. Een mening of klacht mag altijd, maar verwoord dit netjes en op de juiste plek.

geplaatst:
Is Jean-Maurice geband dat iemand weet ? Of anders uitgeschreven ? Lees het nergens....

-SprayIt- (moderator)
geplaatst:
Deze user heeft zich op 11 juni in de ochtend uitgeschreven.

geplaatst:
Dank je Spraylt. Heel erg jammer want was een gast met muzieksmaak niet ver van de mijne.

geplaatst:
HansVon schreef:
Heel erg jammer want was een gast met muzieksmaak niet ver van de mijne.

Wellicht ga ik wat kort door de bocht, maar afgaande op je top 10 moeten er daar toch nog wel meer van te vinden zijn hier?

geplaatst:
Absoluut ! Gelukkig wel.

geplaatst:
HansVon schreef:
Absoluut ! Gelukkig wel.

Bovendien moet je reïncarnatie niet uitsluiten: volgens mij is hij al eerder actief geweest onder een ander user-id; blijkbaar kruipt het bloed nou eenmaal waar het niet gaan kan (en dat geldt waarschijnlijk zowel voor in- als uitschrijven).

geplaatst:
Oh ja, hij is al 2x eerder onder een andere naam actief geweest.

geplaatst:
Kom de laatste tijd veel langs experimenteele/avant/noise albums en het valt mij op hoeveel van de aldaar commentaar gevende mume leden zich hebben uitgeschreven.
Er zaten toch enkele tussen leden tussen die zeer op de hoogte waren in die muzeikstijlen.
Waarschijnlijk allemaal verhuisd naar RYM.

geplaatst:
Cellulord schreef:
muzeikstijlen. Waarschijnlijk allemaal verhuisd naar RYM.

Of naar muzeikmeter?

geplaatst:

Daar is zelfs een wachttijd om lid te worden.
Het is niet verkeerd om verder te kijken, ben zelf de laatste tijd meer op Platenbonanza te vinden.
Maar Musicmeter blijft heerlijk overzichtelijk

geplaatst:
deric raven schreef:
ben zelf de laatste tijd meer op Platenbonanza

Verrader!

geplaatst:
trebremmit schreef:
(quote)

Of naar muzeikmeter?

Altijd gedacht dat muzeikmeter het interne topic voor mods was om users te bespreken/evalueren

Voor de interface/look 'n feel hoef je niet naar RYM te gaan, beetje Internet 1998 look

geplaatst:
Mjuman schreef:
(quote)

Voor de interface/look 'n feel hoef je niet naar RYM te gaan, beetje Internet 1998 look

Ergens anders op dit forum was er vorige week iemand die RYM veel makkelijker in het gebruik vindt dan MuMe. Dat bleek overigens geen populaire mening, want die user heeft zich vervolgens kwaad uitgeschreven. Dus pas maar op met klagen over het gebruiksgemak van RYM, voor je het weet is de MuMe community gedecimeerd.

geplaatst:
Cellulord schreef:
Kom de laatste tijd veel langs experimenteele/avant/noise albums en het valt mij op hoeveel van de aldaar commentaar gevende mume leden zich hebben uitgeschreven. Waarschijnlijk allemaal verhuisd naar RYM.

Reden? Ze waren het niet eens met elkaars commentaren en bij RYM opeens wel?
Dezelfde muziek, zo blijkt, is (het lijkt wel groen gras) ergens anders altijd beter.

geplaatst:
Mjuman schreef:

Pas op, dat is straks misschien weer hip, lekker retro.

GrafGantz schreef:
Ergens anders op dit forum was er vorige week iemand die RYM veel makkelijker in het gebruik vindt dan MuMe. Dat bleek overigens geen populaire mening, want die user heeft zich vervolgens kwaad uitgeschreven. Dus pas maar op met klagen over het gebruiksgemak van RYM, voor je het weet is de MuMe community gedecimeerd.

Ja dat was een perfect voorbeeld van de "snowflake generatie". De mensen zijn tegenwoordig ook zo vlug op hun teen getrapt. Men kan niet meer tegen een stootje en humor begrijpen ze niet (als er geen smiley in het berichtje staat). Dat zijn de gevolgen van al dat politiek correct gezeur.

geplaatst:
Ik word inmiddels wel benieuwd naar die RYM-discussie...

geplaatst:
Casartelli schreef:
Ik word inmiddels wel benieuwd naar die RYM-discussie...

Vanaf hier en verder (ook nog op de volgende pagina):

De MuMe Top 40 #8: 00s

geplaatst:
Cellulord schreef:
(quote)

Verrader!

Die andere site maar niet genoemd hier

geplaatst:
Waar is kobe bryant fan eigenlijk gebleven? Die heeft ook al een tijdje niet meer ingelogd.

Laatste bezoek: 12 oktober 2018, 08:59 uur

geplaatst:
Wellicht te druk met zijn eigen muzikale carrière

geplaatst:
Mjuman schreef:
(quote)

Bovendien moet je reïncarnatie niet uitsluiten: volgens mij is hij al eerder actief geweest onder een ander user-id; blijkbaar kruipt het bloed nou eenmaal waar het niet gaan kan (en dat geldt waarschijnlijk zowel voor in- als uitschrijven).

Op 11 juni heeft ROZZ zich aangemeld. Ik gok dat het de reïncarnatie van Jean Maurice is. Zelfde smaak gezien zijn toptien en direct actief op het wave, postpunk, gothic forum....

geplaatst:
Arrie schreef:
Wellicht te druk met zijn eigen muzikale carrière

Hmm, ik kan niks vinden aan nieuw materiaal met Google.

geplaatst:

geplaatst:
Ja die kwam ik dus ook tegen op z'n FB-pagina.

geplaatst:
GrafGantz schreef:
(quote)

Vanaf hier en verder (ook nog op de volgende pagina):

De MuMe Top 40 #8: 00s

Let niet op mij.

geplaatst:

De oplettende user diet ook een zekere mede-musucmeteraar in het publiek

Gast
geplaatst: vandaag om 00:47 uur

geplaatst: vandaag om 00:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.