De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
1
geplaatst: 2 september 2020, 08:16 uur
Mssr Renard schreef:
Wat toevallig. Ik had wat Corona-afleiding nodig en dacht bij mijzelf: hoe vergaat het mijn muzikale vrinden.
Discogs is toch wat minder een community dan hier, is gebleken.
(quote)
Wat toevallig. Ik had wat Corona-afleiding nodig en dacht bij mijzelf: hoe vergaat het mijn muzikale vrinden.
Discogs is toch wat minder een community dan hier, is gebleken.
Tof dat je terug bent! Wat mij betreft een goede reden om ook te blijven!!

1
Mssr Renard
geplaatst: 2 september 2020, 08:28 uur
Wilde je weggaan, dan?
Ik las trouwens dat 'de rust weer terug is' op de site.
Wat wordt daarmee bedoeld? Gaat de overname toch niet door?
2
geplaatst: 2 september 2020, 09:29 uur
Ik wilde niet weggaan hoor! Ik blijf wel plakken.
Nee, ik bedoelde dat nu je weer teruggekomen bent (derde keer toch), dat een goede reden moet zijn om nu ook wat langer te blijven. Ik drukte me in mijn vorige bericht niet helemaal goed uit.
Op dit moment is er zeker minder gedoe. Maar de overname is allang geweest. Meter_fan is nog steeds eigenaar en dion.ollie is nog steeds sitemanager, en daarmee ons aanspreekpunt voor feedback, dingetjes, etc.
MuMe zit op dit moment in rustiger vaarwater naar mijn beleving.
Ik maak me er sowieso niet zo druk om. Ik vind dit een hele fijne site, mede door de community, maar ook qua kennis die ik hier op kan doen en de manier waarop de site in elkaar steekt.
Hoe dan ook: welkom terug! En ik hoop dat je de komende jaren actief blijft op de site!
Nee, ik bedoelde dat nu je weer teruggekomen bent (derde keer toch), dat een goede reden moet zijn om nu ook wat langer te blijven. Ik drukte me in mijn vorige bericht niet helemaal goed uit.
Op dit moment is er zeker minder gedoe. Maar de overname is allang geweest. Meter_fan is nog steeds eigenaar en dion.ollie is nog steeds sitemanager, en daarmee ons aanspreekpunt voor feedback, dingetjes, etc.
MuMe zit op dit moment in rustiger vaarwater naar mijn beleving.
Ik maak me er sowieso niet zo druk om. Ik vind dit een hele fijne site, mede door de community, maar ook qua kennis die ik hier op kan doen en de manier waarop de site in elkaar steekt.
Hoe dan ook: welkom terug! En ik hoop dat je de komende jaren actief blijft op de site!
2
Mssr Renard
geplaatst: 2 september 2020, 09:41 uur
Ik heb bij "Even voorstellen" mijn beweegredenen wat uiteengezet. En mijn doel, zeg maar.
Heb wel direct het advies gekregen wat rustig aan te doen, hahaha.
Tja, die overname die deed mij wel veel. Maar dat hoort ook weer bij mijn karakter. Ik kan slecht tegen veranderingen, schijnt.
Tja, die overname die deed mij wel veel. Maar dat hoort ook weer bij mijn karakter. Ik kan slecht tegen veranderingen, schijnt.
1
geplaatst: 2 september 2020, 14:54 uur
Mssr Renard schreef:
Ik heb bij "Even voorstellen" mijn beweegredenen wat uiteengezet. En mijn doel, zeg maar.
Welcome Back
Doe je goed aan! En de nieuwe eigenaar weet nu wat de users hier verwachten: continuïteit.
Dan neem je zo'n grote schreeuwreclame op z'n tijd maar voor lief.
0
Mssr Renard
geplaatst: 2 september 2020, 14:58 uur
Wandelaar schreef:
Welcome Back
Doe je goed aan! En de nieuwe eigenaar weet nu wat de users hier verwachten: continuïteit.
(quote)
Welcome Back
Ik zie die reclames niet, maar ik heb ooit ook betaald, dus die betaling zal nog steeds gelden. Geen reclames dus voor mij. En vinyl heeft ook geen reclames. Reclamevrij ga ik dus door het leven.
0
geplaatst: 2 september 2020, 15:03 uur
Mooi zo. Nu zul je het wel druk krijgen met de stemknop. Want die was je even kwijt.
3
Mssr Renard
geplaatst: 2 september 2020, 15:10 uur
Wandelaar schreef:
Mooi zo. Nu zul je het wel druk krijgen met de stemknop. Want die was je even kwijt.
Ik pak het rustig aan. Per plaat die ik opzet, dus niet meer hele oeuvres ineens van stemmen voorzien.
Dan kan ik ook meer op beleving stemmen ipv op herinnering.
1
geplaatst: 3 september 2020, 08:34 uur
Mssr Renard schreef:
Ik pak het rustig aan. Per plaat die ik opzet, dus niet meer hele oeuvres ineens van stemmen voorzien.
(quote)
Welkom terug man!

5
geplaatst: 9 september 2020, 16:47 uur
Ik ontdek net dat Arbeidsdeskundige zich uitgeschreven heeft, was toch een heel actieve stemmer in allerlei topics hier.
4
Mssr Renard
geplaatst: 9 september 2020, 17:25 uur
Ik mis zijn pakkende en diepgaande reviews nu al.
0
geplaatst: 9 september 2020, 17:34 uur
JoaMuse schreef:
Ik ontdek net dat Arbeidsdeskundige zich uitgeschreven heeft, was toch een heel actieve stemmer in allerlei topics hier.
Dat is op zich wel vreemd inderdaad. Voor mijn gevoel was hij er ineens en zeer actief ook. En nu plotsklaps met de noorderzon vertrokken. Misschien iets TE actief bezig geweest?Ik ontdek net dat Arbeidsdeskundige zich uitgeschreven heeft, was toch een heel actieve stemmer in allerlei topics hier.
1
geplaatst: 9 september 2020, 17:43 uur
Denk dat er wel een andere reden is. Jezelf uitschrijven houdt de mogelijkheid open om terug te keren, met een rode kaart is dat geen optie - ook niet onder een ander user-id. En er zijn er hier meerderen die denken dat ze ooit een voorganger van 'em hier hebben gezien.
0
geplaatst: 9 september 2020, 17:49 uur
0
geplaatst: 9 september 2020, 17:52 uur
Mjuman schreef:
Denk dat er wel een andere reden is. Jezelf uitschrijven houdt de mogelijkheid open om terug te keren, met een rode kaart is dat geen optie - ook niet onder een ander user-id. En er zijn er hier meerderen die denken dat ze ooit een voorganger van 'em hier hebben gezien.
Hoe werkt dat dan, Mju? Jij als ervaringsdeskundige hebt toch ook al eens een ban of twee gehad, naar mijn weten (volkomen onterecht overigens
)
8
geplaatst: 9 september 2020, 17:56 uur
Mssr Renard schreef:
Ik kon ze beter waarderen dan menig oeverloos gelul.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 september 2020, 18:40 uur
MVW en E-Clect-Eddy ook al 1 en 2 maanden inactief. Zijn ook erg actief en aangenaam gezelschap hier.
8
geplaatst: 9 september 2020, 18:45 uur
Ah Frank, je bent er weer. Ik maakte me al zorgen. Je was al ruim 6 uur niet meer actief geweest.
0
geplaatst: 9 september 2020, 19:04 uur
Premonition schreef:
Hoe werkt dat dan, Mju? Jij als ervaringsdeskundige hebt toch ook al eens een ban of twee gehad, naar mijn weten (volkomen onterecht overigens
)
(quote)
) De langste was er een van twee maanden (dat was op het sport-topic, kreeg rood n.a.v. een voetbaldiscussie). Nadeel: je bent al je stemmen kwijt.
itchy: aj de zoon bent van een van de twee klisjeemannetjes snap ik je reactie
- verder heb ik ook weinig met opsteloefeningschrijvers/wikipedia-kopiisten 
0
geplaatst: 9 september 2020, 19:16 uur
Poeha schreef:
(quote)
Dat is op zich wel vreemd inderdaad. Voor mijn gevoel was hij er ineens en zeer actief ook. En nu plotsklaps met de noorderzon vertrokken. Misschien iets TE actief bezig geweest? Ja, misschien vond ie het nodig op de rem te trappen en was dit de noodgreep. Ik had ook het idee dat het een oude bekende was, dus wie weet zien we hem ook wel weer terug.
0
geplaatst: 9 september 2020, 20:11 uur
DjFrankie schreef:
E-Clect-Eddy ook al 1 en 2 maanden inactief. Zijn ook erg actief en aangenaam gezelschap hier.
E-Clect-Eddy ook al 1 en 2 maanden inactief. Zijn ook erg actief en aangenaam gezelschap hier.
Nou je het zegt, terwijl nota bene een nieuwe Sparks in de winkels ligt

7
geplaatst: 9 september 2020, 21:57 uur
herman schreef:
Ja, misschien vond ie het nodig op de rem te trappen en was dit de noodgreep. Ik had ook het idee dat het een oude bekende was, dus wie weet zien we hem ook wel weer terug.
(quote)
Ja, misschien vond ie het nodig op de rem te trappen en was dit de noodgreep. Ik had ook het idee dat het een oude bekende was, dus wie weet zien we hem ook wel weer terug.
Wist toch uit ieder genre wel de 5*-platen te halen.
1
geplaatst: 9 september 2020, 22:21 uur
Wat je zegt, het algemene stemgemiddelde van de site is nu ineens een half punt gedaald!
3
geplaatst: 10 september 2020, 09:27 uur
Ik herinner me nog z'n niet mis te verstane post in het "wat is job" topic: "Ik ben arbeidsdeskundige". Die zag ik echt niet aankomen.
0
Mssr Renard
geplaatst: 10 september 2020, 09:32 uur
In de PM was hier minder clichématig en zelfs wat agressief. Ik durfde ooit eens een grapje te maken door een soortgelijke review te schrijven. Iets met merg en ook met been.
De PM die ik daarop kreeg wat niet mis te verstaan.
De PM die ik daarop kreeg wat niet mis te verstaan.
0
geplaatst: 10 september 2020, 09:58 uur
Nou nee, Wrathchild1 (C.) en Arbeidsdeskundige waren niet dezelfde persoon. Het kan wel om een andere oude bekende gaan, maar dan zou ik niet weten wie
0
geplaatst: 10 september 2020, 09:58 uur
GrafGantz schreef:
Ik herinner me nog z'n niet mis te verstane post in het "wat is job" topic: "Ik ben arbeidsdeskundige". Die zag ik echt niet aankomen.
Hoe ben je er zo zeker van dat Arbeidsdeskundige een man was?

* denotes required fields.