De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
2
Deranged
geplaatst: 7 september 2024, 22:28 uur
Komt wel weer terug.
Hele eigenaardige kronkel ook weer dat het ‘m hier niet is en Rate Your Music ineens het beloofde land.
Laat hem maar eens botsen met een paar hufterige Budweiser vuurwapenbezitters is goed voor ‘m.
Komt ie wel tot de conclusie dat we het hier zo slecht nog niet hebben.
Hele eigenaardige kronkel ook weer dat het ‘m hier niet is en Rate Your Music ineens het beloofde land.
Laat hem maar eens botsen met een paar hufterige Budweiser vuurwapenbezitters is goed voor ‘m.
2
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 7 september 2024, 22:34 uur
Deranged schreef:
Komt wel weer terug.
Komt wel weer terug.
Dit soort berichten zullen hem zeker niet doen terug komen. Het is goed zo. Michiel heeft gekozen en dat moeten we respecteren. Ik hoop dat het hem goed gaat en zullen we het daar bij laten?
6
Deranged
geplaatst: 7 september 2024, 22:45 uur
We hebben via PM wel wat contact gehad en staan op goede voet verder.
Hij weet dat hij altijd bij mij terecht kan als hij ergens mee zit.
Deze move heb ik verder weinig begrip of respect voor dat wel.
Hij weet dat hij altijd bij mij terecht kan als hij ergens mee zit.
Deze move heb ik verder weinig begrip of respect voor dat wel.
1
geplaatst: 8 september 2024, 09:07 uur
Jammer van Michiel. Ik kwam hem hier graag tegen bij stoner en classic rock. Ik vraag me ook af of RYM nou echt zijn plek zal zijn. Ikzelf kom daar ook wel, maar niet voor de community, zeg maar.
1
geplaatst: 8 september 2024, 11:21 uur
Arrie schreef:
Maar RYM is stukken minder community-gericht, toch?
Maar RYM is stukken minder community-gericht, toch?
Zeker.
Maar ze controleren daar wel of jij een mens bent

Ik zit daar ook al sinds jaar en dag op net als diverese andere mume-ers en eigenlijk hoeft je daarvoor hier helemaal niet uit te schrijven.
0
geplaatst: 8 september 2024, 15:14 uur
Jammer Michiel, we hadden wat smaak betreft een hoop gemeen!
Overigens, zodra ik in het topicoverzicht zag staan dat bij Uitschrijven nieuwe berichten stonden had ik direct al het vermoeden dat het over jou zou gaan
Het ga je goed en hopelijk kom je toch nog eens terug!
Overigens, zodra ik in het topicoverzicht zag staan dat bij Uitschrijven nieuwe berichten stonden had ik direct al het vermoeden dat het over jou zou gaan

Het ga je goed en hopelijk kom je toch nog eens terug!
0
geplaatst: 8 september 2024, 16:42 uur
Inderdaad jammer. Misschien komen we elkaar nog eens tegen. Dus tot ziens Michiel!
1
geplaatst: 8 september 2024, 20:50 uur
Hé, verdorie, Michiel, wat rot om te lezen. Ik waardeer je bijdragen altijd enorm. Onze muzikale smaak kent een aardige overlap, waardoor we vaak leuk op elkaar reageerden. En ik vond het ook leuk om je via MusicMeter een heel klein beetje persoonlijk te leren kennen.
Maar goed, het is je eigen keuze en het lijkt erop alsof die ditmaal tamelijk definitief is. Heel misschien tot ziens op Discogs, want daar zit ik ook af en toe, al post ik er niet veel. Laat ik het zo zeggen: MusicMeter wordt er door jouw vertrek voor mij net een beetje minder leuk door. Het ga je goed!
Maar goed, het is je eigen keuze en het lijkt erop alsof die ditmaal tamelijk definitief is. Heel misschien tot ziens op Discogs, want daar zit ik ook af en toe, al post ik er niet veel. Laat ik het zo zeggen: MusicMeter wordt er door jouw vertrek voor mij net een beetje minder leuk door. Het ga je goed!
1
geplaatst: 9 september 2024, 07:56 uur
We gaan je hier wel missen Michiel. Het was altijd leuk om jou zienswijze, berichten en meningen te lezen. Heb dankzij jou best wat leuke artiesten ontdekt. Dus hartelijk dank voor je geleverde bijdrage. Zoals gaucho al aangeeft wordt het hier door jou vertrek net een beetje minder leuk. Maar, soms is het inderdaad tijd voor iets nieuws dus veel succes.
3
geplaatst: 9 september 2024, 08:32 uur
Ik vind het maar een raar gedoe met dat uitschrijven, inschrijven, uitschrijven etc. Log gewoon uit en ga doen wat je van plan bent. Snap ook niet goed waarom er een speciale topic aan gewijd word.
10
geplaatst: 9 september 2024, 08:52 uur
Niet iedereen heeft toegang tot dezelfde instellingen als jij helaas.
1
geplaatst: 9 september 2024, 09:02 uur
Michiel Cohen schreef:
Ik vind het maar een raar gedoe met dat uitschrijven, inschrijven, uitschrijven etc. Log gewoon uit en ga doen wat je van plan bent. Snap ook niet goed waarom er een speciale topic aan gewijd word.
Michiel is een bekend gezicht met wie veel mensen, waaronder ikzelf, hier bijna dagelijks op de site even contact hadden. Niet zo gek dat je dan even afscheid neemt als je ervandoor gaat, als is het dan wat vaak:). Het zou hetzelfde zijn als mijn buurman ineens zonder wat te zeggen verhuisd is.
3
geplaatst: 9 september 2024, 09:29 uur
Ik vond mssr renard ook een verrijking voor deze site maar ik snap het ook niet helemaal.
Waarom kun je niet ook gewoon een bericht plaatsen met ik stop ermee zonder je hele account te verwijderen.
Zo kun je altijd weer inloggen mocht je je bedenken en zo blijven je stemmen staan.
Het voelt nu meer alsof je al het bier uit de koelkast weggooit als verslaafde ipv het te laten staan en gewoon het niet op te drinken.
Juist omdat hij zo actief op deze site was vind ik het een vreemde keuze.
Respecteer zijn keuze wel en we gaan je missen op deze site!
Waarom kun je niet ook gewoon een bericht plaatsen met ik stop ermee zonder je hele account te verwijderen.
Zo kun je altijd weer inloggen mocht je je bedenken en zo blijven je stemmen staan.
Het voelt nu meer alsof je al het bier uit de koelkast weggooit als verslaafde ipv het te laten staan en gewoon het niet op te drinken.
Juist omdat hij zo actief op deze site was vind ik het een vreemde keuze.
Respecteer zijn keuze wel en we gaan je missen op deze site!
0
geplaatst: 9 september 2024, 09:44 uur
Michiel Cohen schreef:
Helemaal eens.
15
geplaatst: 9 september 2024, 11:03 uur
Dit soort opmerkingen getuigen vooral van een gebrek aan inlevingsvermogen. Gun iedereen gewoon hun eigen manier om met online-activiteit om te gaan.
4
geplaatst: 9 september 2024, 11:22 uur
Koenr schreef:
Dit soort opmerkingen getuigen vooral van een gebrek aan inlevingsvermogen. Gun iedereen gewoon hun eigen manier om met online-activiteit om te gaan.
Als dit één keer gebeurd, alle respect, maar om elke paar maanden je terug in- en uit te schrijven, dan neigt dit voor mij naar de aandacht op jezelf willen vestigen. Je kan perfect je ook enkele maanden afzijdig houden, zonder daar met te veel bombarie een punt van te willen maken.
3
geplaatst: 9 september 2024, 11:22 uur
Dit is een forum en geen vereniging of ledenclub. Je doet mee, en dat kan anoniem,, of je doet niet mee. Het goed bedoelde soms sentimentele gebabbel over uitschrijvingen of uitschrijvers, wordt hier uitvoerig behandeld als een relatiescheiding. de exit wordt daarbij van tevoren al aangekondigd, de uitschrijving vindt plaats en vervolgens komen de reacties,, hoe jammer en succes of kritische noten.., daarbij wordt er dan van uitgegaan, dat de persoon ook nog meeleest. Vragen kunnen door de betrokkene niet meer beantwoord worden, die blijft verder buiten de ontstane commotie. Wat is de gedachte achter deze rubriek?
0
geplaatst: 9 september 2024, 11:27 uur
vivalamusica schreef:
Wat is de gedachte achter deze rubriek?
Het is in ieder geval een handige rubriek om te zien wie zich heeft uitgeschreven, hoef je je niet af te vragen waar ze zijn gebleven...
6
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 september 2024, 11:29 uur
Als je je enorm druk maakt over waar andere mensen zich druk over maken, dan komt dát juist over alsof je aandacht zoekt om niks, vind ik.
6
geplaatst: 9 september 2024, 11:32 uur
dumb_helicopter schreef:
Als dit één keer gebeurd, alle respect, maar om elke paar maanden je terug in- en uit te schrijven, dan neigt dit voor mij naar de aandacht op jezelf willen vestigen. Je kan perfect je ook enkele maanden afzijdig houden, zonder daar met te veel bombarie een punt van te willen maken.
(quote)
De user in kwestie heeft meerdere malen geprobeerd om zijn aanwezigheid op deze site - op verschillende manieren - vorm te geven, en besloten dat het meer energie kost dan oplevert. Dat is een proces van trial en error. Daarnaast heeft deze site op mensen ook een bepaalde verslavende werking, waar zeker niet iedereen op dezelfde manier mee om weet te gaan.
Fijn dat het reguleren van emoties voor jou makkelijker is, dat betekent niet dat iemand anders alles op dezelfde manier hoeft te ervaren.
Jouw bericht bevat verder meer bombarie dan het bericht van mssr Renard, wat enkel een poging tot definitief afscheid is.
3
geplaatst: 9 september 2024, 11:34 uur
vivalamusica schreef:
Dat je kan doorscrollen als het je niets doet of er niets mee hebt.
2
geplaatst: 9 september 2024, 11:51 uur
Koenr schreef:
De user in kwestie heeft meerdere malen geprobeerd om zijn aanwezigheid op deze site - op verschillende manieren - vorm te geven, en besloten dat het meer energie kost dan oplevert. Dat is een proces van trial en error. Daarnaast heeft deze site op mensen ook een bepaalde verslavende werking, waar zeker niet iedereen op dezelfde manier mee om weet te gaan.
Fijn dat het reguleren van emoties voor jou makkelijker is, dat betekent niet dat iemand anders alles op dezelfde manier hoeft te ervaren.
Jouw bericht bevat verder meer bombarie dan het bericht van mssr Renard, wat enkel een poging tot definitief afscheid is.
(quote)
Dat definitief afscheid is intussen ook al een keer of 10 geweest, dus zo sereen is dat nu ook weer niet. Los van het feit dat het normaal niet de bedoeling is om je continu in- en uit te schrijven noch van naam te veranderen, zijn er toch al voldoende kansen geweest voor de user in kwestie. Lijkt me dan ook aangewezen dat als dit forum zo problematisch is, het voor hem het best is om hem dit platform niet meer te geven als hij hier moeilijk met om kan gaan? Soit, hopelijk was dit de laatste keer.
6
geplaatst: 9 september 2024, 11:54 uur
vandaar ook het overleg met de mods dit keer, lijkt me.
Verder snap ik niet waar je je druk om maakt, je bent geen mod en je hebt verder niks met de user te maken.
Verder snap ik niet waar je je druk om maakt, je bent geen mod en je hebt verder niks met de user te maken.
1
geplaatst: 9 september 2024, 11:56 uur
Johnny Marr schreef:
Heerlijk topic hé Arno, dat je dit sinds gisteren pas hebt ontdekt
Graag gedaan, man! Je zult hier veel bijleren.
Nogmaals dank voor de tip, man!Heerlijk topic hé Arno, dat je dit sinds gisteren pas hebt ontdekt
Graag gedaan, man! Je zult hier veel bijleren.
3
geplaatst: 9 september 2024, 12:24 uur
16
geplaatst: 9 september 2024, 12:25 uur
Prachtig topic, dit is alleen al reden genoeg om mij nooit uit te schrijven 

5
Deranged
geplaatst: 9 september 2024, 12:42 uur
Toch een plek waar mensen aangeven een fok om je te geven.
Ga je ook niet zomaar overal vinden.
Kwestie van je presence establishen overwegend prikkelend in positieve zin.
1
geplaatst: 9 september 2024, 12:56 uur
Deranged schreef:
Typisch social media. Je bestaat (presence establishen) bij gratie van de openbaarheid.
* denotes required fields.