De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 9 oktober 2014, 20:24 uur
Van harte met de promotie Rik en sterkte met de "zware" taak die je te wachten staat. 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 november 2014, 16:23 uur
Nieuw Crew-lid merk ik welkom Koenr en veel succes met het keuren.
0
geplaatst: 24 november 2014, 17:11 uur
DjFrankie schreef:
Nieuw Crew-lid merk ik.
Nieuw Crew-lid merk ik.
Inderdaad: sinds vorige week is het team uitgebreid met een nieuw crewlid, Koenr dus.
Hij zal zich voornamelijk bezighouden met pop- en rocktoevoegingen. Veel plezier als crewlid en succes, Koen!

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 november 2014, 17:17 uur
Angelo schreef:
Hij zal zich voornamelijk bezighouden met pop- en rocktoevoegingen. Veel plezier als crewlid en succes, Koen!
Ah, met zo'n bewezen liefhebber van blankemannenrock en andere mainstreamigheden zal dat wel snor zitten

Gefeliciteerd en succes!
0
geplaatst: 26 november 2014, 14:02 uur
Bedankt allemaal!
De rest van de crew weet dit al, maar ik wil nog wel even aangegeven dat ik pas vanaf februari 'echt' in dienst zal treden, aangezien ik de komende 2 maanden nog enorm druk ben met m'n studie & stage. Eind januari loopt m'n stage af en heb ik weer veel meer tijd tot mijn beschikking, maar voorlopig zal ik slechts sporadisch m'n taken verrichten.
(Deze week is toevallig vrij rustig)
De rest van de crew weet dit al, maar ik wil nog wel even aangegeven dat ik pas vanaf februari 'echt' in dienst zal treden, aangezien ik de komende 2 maanden nog enorm druk ben met m'n studie & stage. Eind januari loopt m'n stage af en heb ik weer veel meer tijd tot mijn beschikking, maar voorlopig zal ik slechts sporadisch m'n taken verrichten.

(Deze week is toevallig vrij rustig)
0
geplaatst: 28 juli 2015, 09:55 uur
Sommigen van jullie zullen het al gemerkt hebben: we hebben sinds vorige week een nieuw crewlid in het team. MJ_DA_MAN gaat de crew versterken en tegelijkertijd gaan we helaas afscheid nemen Yestsida. Nogmaals welkom bij het team, Mink.
En Yves, bedankt voor al je inzet en werkzaamheden de afgelopen jaren.
En Yves, bedankt voor al je inzet en werkzaamheden de afgelopen jaren.

0
geplaatst: 28 juli 2015, 10:38 uur
Yestsida: Heel veel dank voor het vele crew-werk!
MJ: Hartelijk welkom en veel succes!
MJ: Hartelijk welkom en veel succes!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 juli 2015, 11:32 uur
Bedankt voor je jarenlange bijdrage, Yestsida, en hartelijk welkom, MJ!
0
geplaatst: 29 juli 2015, 11:11 uur
Dank allen. En uiteraard dank aan Yestsida voor de jarenlange (hopelijk ook voor hem) prettige samenwerking, die nu dus omgedraaid zal zijn.
0
geplaatst: 29 juli 2015, 20:34 uur
0
geplaatst: 24 augustus 2015, 19:14 uur
Wat een rare keuze om MJ crew te maken. Zeker in de wetenschap dat ik mezelf al meerdere malen beschikbaar gesteld heb.
Edit: oh crew betekent gewoon dat je albums mag toevoegen en controleren, niet dat je moderator bent. Dan snap ik het wel.
Gefeliciteerd MJ!!
Edit: oh crew betekent gewoon dat je albums mag toevoegen en controleren, niet dat je moderator bent. Dan snap ik het wel.

Gefeliciteerd MJ!!

0
geplaatst: 25 augustus 2015, 09:20 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Uw (soort van) goedkeuring doet mij goed.
Uw (soort van) goedkeuring doet mij goed.
Ja logisch, met zo'n lawine aan complimenten...
0
geplaatst: 26 augustus 2015, 20:10 uur
Ach joh hij kent me.
Ik kan hem niet feliciteren zonder even te bashen.
Ik kan hem niet feliciteren zonder even te bashen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 september 2015, 17:30 uur
Helaas hebben we na een korte tijd alweer afscheid moeten nemen van Koenr. Dank voor je inzet, Koen!
Hierdoor is er plek vrijgekomen in de crew - hoofdzakelijk op de twee drukste genres van de site, pop en rock. Voor de positie van toevoegcrewer ontvangen we graag aanmeldingen van leden die dit wel zien zitten. Dus: ben jij dagelijks aanwezig op MusicMeter en zou je een deel van je tijd op deze mooie site willen besteden met het beoordelen van toevoegingen en correcties, heb je ervaring met het toevoeg- en correctieproces, en heb je affiniteit met pop- en rockmuziek? Stuur me dan uiterlijk vrijdagavond (18 september) om 18:00 een berichtje. Als je nog verdere vragen hebt, kan je mij of één van de andere moderatoren (Angelo, Lukas, en tuktak) natuurlijk ook altijd benaderen.
Hierdoor is er plek vrijgekomen in de crew - hoofdzakelijk op de twee drukste genres van de site, pop en rock. Voor de positie van toevoegcrewer ontvangen we graag aanmeldingen van leden die dit wel zien zitten. Dus: ben jij dagelijks aanwezig op MusicMeter en zou je een deel van je tijd op deze mooie site willen besteden met het beoordelen van toevoegingen en correcties, heb je ervaring met het toevoeg- en correctieproces, en heb je affiniteit met pop- en rockmuziek? Stuur me dan uiterlijk vrijdagavond (18 september) om 18:00 een berichtje. Als je nog verdere vragen hebt, kan je mij of één van de andere moderatoren (Angelo, Lukas, en tuktak) natuurlijk ook altijd benaderen.
* denotes required fields.