De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 2 oktober 2014, 10:44 uur
Sinds vandaag hebben we ook afscheid genomen van tangmaster als crewlid. Bedankt voor de samenwerking en je werkzaamheden, Hans. 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 oktober 2014, 11:10 uur
Ook namens mij bedankt voor je inzet voor de site, Hans!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 2 oktober 2014, 16:49 uur
Ik denk dat ik een middelgrote werkgever ben met mijn correcties waarvan Hans alias tangmaster een groot deel voor zijn rekening heeft genomen. Bedankt en hopelijk kunnen wij nog eens met elkaar keuvelen op een meeting met een frisse pint erbij want die houd je nog van mij tegoed. 

0
tangmaster
geplaatst: 2 oktober 2014, 21:13 uur
Dank aan jullie allemaal voor de vriendelijke woorden.
0
tangmaster
geplaatst: 2 oktober 2014, 21:13 uur
Sir Spamalot schreef:
Ik denk dat ik een middelgrote werkgever ben met mijn correcties waarvan Hans alias tangmaster een groot deel voor zijn rekening heeft genomen. Bedankt en hopelijk kunnen wij nog eens met elkaar keuvelen op een meeting met een frisse pint erbij want die houd je nog van mij tegoed.
Daar houd ik je aan.

0
geplaatst: 2 oktober 2014, 21:20 uur
Weinig crewers hebben zulke bergen werk verzet als jij Hans. Enorm bedankt daarvoor, en voor de prettige samenwerking. Geniet van het titelloze bestaan op Musicmeter. 

0
geplaatst: 2 oktober 2014, 22:02 uur
Heel veel dank voor het goede werk tangmaster en zet maar een heerlijk album van Tangerine Dream op als een soort loon in "natura." Dat heb je zeer zeker verdient. 

0
geplaatst: 3 oktober 2014, 00:06 uur
Bedankt voor het harde en vele werk Hans. Je was een voorbeeld voor alle crewleden.
0
geplaatst: 4 oktober 2014, 17:40 uur
Bedankt Svendra en tangmaster, mede door jullie inzet dagelijks veel plezier aan deze site. Bedankt vooral voor het toevoegen van enkele albums en ik heb door jou Floex ontdekt Svendra, sowieso dank daar voor. 

0
geplaatst: 4 oktober 2014, 21:59 uur
0
geplaatst: 9 oktober 2014, 08:56 uur
Na vier vertrekkende crewleden op rij kan/mag ik gelukkig ook iets positiefs melden: sinds deze week hebben we een nieuw crewlid in ons midden, namelijk Hellblazer. Hij zal zich vooral bezighouden met toevoegingen in de dance en electronic categorie.
Veel succes, Rik.
Veel succes, Rik.

0
tangmaster
geplaatst: 9 oktober 2014, 09:05 uur
Rik gefeliciteerd en veel succes als nieuw crewlid.
0
geplaatst: 9 oktober 2014, 09:36 uur
Succes dinges! (die ik naar mijn weten nog nooit ergens op de site tegengekomen ben)
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 9 oktober 2014, 09:52 uur
GrafGantz schreef:
Succes dinges! (die ik naar mijn weten nog nooit ergens op de site tegengekomen ben)
Born to blaze hell, jeweetwel
0
geplaatst: 9 oktober 2014, 10:02 uur
GrafGantz schreef:
Zowat alle hardcore-technoplaten zijn door hem toegevoegd, denk ik. Heel, heel actieve toevoeger.
0
geplaatst: 9 oktober 2014, 10:28 uur
Ja, ik begreep al uit z'n stemmen dat er een reden is waarom ik nog nooit van hem gehoord heb 

0
geplaatst: 9 oktober 2014, 20:17 uur
Allemaal bedankt voor het warme welkom! Blij om het team te kunnen helpen!
Ik heb de crew al redelijk wat jaartjes lastiggevallen met de nieuwste herrie-releases en vanaf nu kan ik dat zelf doen, wat zeker een leuke bijkomstigheid is. Ook jullie muziek op gebied van Electronic en Dance zal ik met alle plezier controleren en toevoegen.
Ik heb de crew al redelijk wat jaartjes lastiggevallen met de nieuwste herrie-releases en vanaf nu kan ik dat zelf doen, wat zeker een leuke bijkomstigheid is. Ook jullie muziek op gebied van Electronic en Dance zal ik met alle plezier controleren en toevoegen.

* denotes required fields.