De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 22 september 2015, 09:50 uur
0
geplaatst: 22 september 2015, 09:58 uur
Nu dus officieel
, veel plezier en succes toegewenst aan beide heren! 
, veel plezier en succes toegewenst aan beide heren! 
0
geplaatst: 22 september 2015, 09:58 uur
Amen, succes! Hoop dat dazzler wel de tijd blijft vinden om ook zijn licht over de betere (eighties) popmuziek te laten schijnen!
0
geplaatst: 22 september 2015, 18:29 uur
0
geplaatst: 23 september 2015, 07:34 uur
Reken maar dat het goed moet zijn, voor het op de site mag staan! 
Succes in ieder geval Dazzler en Manuel!

Succes in ieder geval Dazzler en Manuel!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 september 2015, 13:02 uur
Nu dus officieel, welkom heren, ik zal jullie regelmatig lastig vallen?
0
tuktak
geplaatst: 30 oktober 2015, 23:05 uur
Bij deze de mededeling dat ik ben gestopt met het moderatorschap. Ik begon het plezier een beetje te missen en voelde me ondanks dat toch verantwoordelijk om veel aanwezig te zijn. Ik had niet het idee dat dit snel zou gaan veranderen, dus dit leek mij de beste keuze.
Als user ga ik proberen mijn aanwezigheid iets af te bouwen en me weer meer te concentreren op de muziek. Thanks allemaal!
Als user ga ik proberen mijn aanwezigheid iets af te bouwen en me weer meer te concentreren op de muziek. Thanks allemaal!
0
geplaatst: 31 oktober 2015, 14:32 uur
Meer concentreren op de muziek lijkt me een uitstekende reden om te stoppen. Dank voor het gedane werk, tuktak!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 31 oktober 2015, 14:39 uur
Ook van mij hartelijk bedankt voor je inzet voor en werk aan de site, tuktak.
0
geplaatst: 31 oktober 2015, 14:52 uur
Bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren aan de site tuktak! 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 februari 2016, 13:18 uur
Weer gaat één van de moderators de crew verlaten, dit maal is het Angelo die aftreedt. Hartelijk dank voor je vele jaren bij de crew, Angelo!
Zijn opvolger als moderator was al aanwezig binnen onze gelederen: trebremmit zal zich bij Lukas en mijzelf voegen. Hij blijft voorlopig bovendien actief als onderdeel van de toevoegcrew. Succes, Bert!
Zijn opvolger als moderator was al aanwezig binnen onze gelederen: trebremmit zal zich bij Lukas en mijzelf voegen. Hij blijft voorlopig bovendien actief als onderdeel van de toevoegcrew. Succes, Bert!
0
geplaatst: 16 februari 2016, 13:25 uur
Angelo, hartelijk bedankt voor je inzet en prettige samenwerking van de afgelopen jaren. 
trebremmit, veel succes ermee.

trebremmit, veel succes ermee.

0
buizen
geplaatst: 16 februari 2016, 17:30 uur
Bedankt Angelo voor je vast vele werk en succes trebremmit!
Voor een rondreizende rockband is een goede crew onontbeerlijk maar voor een forum natuurlijk evenzo. It's (sometimes) a dirty job but someone's got to do it.
Overal is tegenwoordig een dag voor maar er zou een nationale crew-dag moeten zijn waarop crewleden in het zonnetje worden gezet.
Voor een rondreizende rockband is een goede crew onontbeerlijk maar voor een forum natuurlijk evenzo. It's (sometimes) a dirty job but someone's got to do it.
Overal is tegenwoordig een dag voor maar er zou een nationale crew-dag moeten zijn waarop crewleden in het zonnetje worden gezet.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 maart 2016, 12:28 uur
Namens de crew even een algemene mededeling:
Om te voorkomen dat de site wordt overspoeld met bootlegs en andere onofficiële platen hanteert de toevoegcrew de regel dat we alleen officiële releases toelaten op MusicMeter. In de loop der jaren zijn er behoorlijk wat onofficiële releases door de mazen van het net geglipt en toch op de site terecht gekomen. Het gaat dan met name over live-platen en verzamelaars die door labels als Immortal (I), Left Field en Rox Vox zijn aangeboden, en die niet als officiële releases gelden.
De crew heeft besloten om een opschoonactie te gaan houden en deze onofficiële releases alsnog stelselmatig van de site te verwijderen. Als stelregel voor het onderscheid tussen officieel en onofficieel volgen we de websites Discogs en Rate Your Music.
Om te voorkomen dat de site wordt overspoeld met bootlegs en andere onofficiële platen hanteert de toevoegcrew de regel dat we alleen officiële releases toelaten op MusicMeter. In de loop der jaren zijn er behoorlijk wat onofficiële releases door de mazen van het net geglipt en toch op de site terecht gekomen. Het gaat dan met name over live-platen en verzamelaars die door labels als Immortal (I), Left Field en Rox Vox zijn aangeboden, en die niet als officiële releases gelden.
De crew heeft besloten om een opschoonactie te gaan houden en deze onofficiële releases alsnog stelselmatig van de site te verwijderen. Als stelregel voor het onderscheid tussen officieel en onofficieel volgen we de websites Discogs en Rate Your Music.
0
geplaatst: 4 maart 2016, 14:20 uur
Kan deze dramatische Genesis opname niet als curiositeit gehandhaafd blijven? 

0
buizen
geplaatst: 4 maart 2016, 14:29 uur
Alles van waarde is weerloos.
Heel veel bootlegs (vinylschijven) zijn best veel (ook emotioneel) waard: collectors items en hoge prijzen gaan ermee gepaard want fans van bands en artiesten vinden goede bootlegs bijzonder en waarderen deze, niet zelden omdat ze bijv. zelf bij het concert aanwezig waren.
Alleen ze worden hier dus voortaan geweerd, en kunnen daar niets aan doen.
Heel veel bootlegs (vinylschijven) zijn best veel (ook emotioneel) waard: collectors items en hoge prijzen gaan ermee gepaard want fans van bands en artiesten vinden goede bootlegs bijzonder en waarderen deze, niet zelden omdat ze bijv. zelf bij het concert aanwezig waren.
Alleen ze worden hier dus voortaan geweerd, en kunnen daar niets aan doen.
0
geplaatst: 4 maart 2016, 16:12 uur
Het klopt wat je zegt buizen maar ik vind het toch beter als bootlegs worden geweerd. Voor mij persoonlijk voegen ze weinig toe, en het wordt snel een rommeltje op de site.
Een bijzonder concert kunnen we gewoon op de artiestpagina bespreken.
Een bijzonder concert kunnen we gewoon op de artiestpagina bespreken.
0
buizen
geplaatst: 5 maart 2016, 07:15 uur
Goede toevoeging. Dat is inderdaad waar. Of zo nu en dan een apart bootlegtopic, zou je ook zo kunnen starten. Bootlegs over hardrock in de jaren '80 bijvoorbeeld.
Of 'YouTube-bootlegs' (complete concertverfilmingen, illegaal) van de huidige tijd.
Het fenomeen bootlegs hoeft niet volledig geweerd.
* denotes required fields.