De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2016, 11:02 uur
panjoe schreef:
Namens de crew even een algemene mededeling:
Namens de crew even een algemene mededeling:
Ik heb hier dezelfde vraag bij als Sir Spamalot. Het is wel handig om te weten welke albums plots uit je album- en/of stemmenlijst verdwenen zijn.
0
geplaatst: 5 maart 2016, 11:44 uur
Ik denk dat het, als het op itunes verkrijgbaar is, geen bootleg is
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 maart 2016, 13:02 uur
Een groot deel van de albums zijn al verwijderd, Sir Spamalot en Kronos.
Ik kan in principe wel een overzicht plaatsen van alle albums die zijn verwijderd, maar alleen als jullie dat per se willen, want dat is behoorlijk wat werk.
Ik kan in principe wel een overzicht plaatsen van alle albums die zijn verwijderd, maar alleen als jullie dat per se willen, want dat is behoorlijk wat werk.
0
geplaatst: 9 maart 2016, 11:57 uur
Ik wil nog wel graag weten waar jullie de lijn precies willen gaan leggen. Zo is er de laatste jaren een ware explosie aan radio broadcasts die uitgebracht worden. Willen jullie die wel of (liever) niet op de site? En dan hebben we nog van die twijfelachtige reeksen als 'Access All Areas'. Wat willen jullie daarmee?
0
titan (crew)
geplaatst: 9 maart 2016, 12:46 uur
Metalhead99 schreef:
Ik wil nog wel graag weten waar jullie de lijn precies willen gaan leggen. Zo is er de laatste jaren een ware explosie aan radio broadcasts die uitgebracht worden. Willen jullie die wel of (liever) niet op de site? En dan hebben we nog van die twijfelachtige reeksen als 'Access All Areas'. Wat willen jullie daarmee?
Releases die volgens RYM en/of discogs niet officieel zijn laten we niet meer toe en zijn we momenteel aan het verwijderen. Ik heb een paar albums uit de Acces All Areas reeks bekeken en dat blijken allemaal officiële releases te zijn volgens de door ons gehanteerde bronnen. De kans dat deze op de site mogen blijven is derhalve groot (al kon ik er een paar ook niet vinden, het is best mogelijk dat deze uiteindelijk niet officieel blijken te zijn, dat gaan we nog onderzoeken).
0
geplaatst: 9 maart 2016, 13:51 uur
Ja. Deze dingen blijven lastig. Zo schijnt de 'British Live Performance Series' exact dezelfde opnames te gebruiken.
0
geplaatst: 4 april 2016, 22:51 uur
0
geplaatst: 4 april 2016, 23:00 uur
0
aslan (crew)
geplaatst: 5 april 2016, 00:14 uur
we zijn van tenminste één vervelende toevoeger af als we 'm weer in dienst nemen, L_T_B 

0
geplaatst: 5 april 2016, 07:09 uur
aslan schreef:
we zijn van tenminste één vervelende toevoeger af als we 'm weer in dienst nemen, L_T_B
Alleen vervelend qua aantallen, hoop ik?
0
geplaatst: 5 april 2016, 10:58 uur
Bedankt voor bewezen diensten Manuel en succes Svendra! Leuk dat je weer aanmonstert als crewlid. 

0
geplaatst: 5 april 2016, 12:19 uur
Inderdaad prettig dat Svendra weer terug is.
En inmiddels zijn we al weer zo lang lid, dat je gaat meemaken dat een user die ooit al eens crewlid was, weer zal toetreden tot diezelfde crew.
De tijd vliegt...
En inmiddels zijn we al weer zo lang lid, dat je gaat meemaken dat een user die ooit al eens crewlid was, weer zal toetreden tot diezelfde crew.
De tijd vliegt...

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 april 2016, 12:42 uur
Dankjewel voor je crewwerkzaamheden, Manuel. En welkom terug, Svendra.
0
geplaatst: 5 april 2016, 12:49 uur
Bedankt Manuel voor alle crewinspanningen.
Hmm, en ze hebben gezegd dat de toevoegers poeslief zijn tegenwoordig.
Ben ik er toch weer ingetuind.
Hmm, en ze hebben gezegd dat de toevoegers poeslief zijn tegenwoordig.
Ben ik er toch weer ingetuind.

0
geplaatst: 5 april 2016, 14:48 uur
0
geplaatst: 5 april 2016, 22:49 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 april 2016, 23:10 uur
Svendra welkom terug, ik van jouw veel geleerd met betrekking van hoezen bewerken.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 juli 2016, 21:48 uur
Na een jaar bij de crew is het moment om uit te zwaaien daar voor MJ_DA_MAN. Hartelijk dank voor je inzet, MJ!
* denotes required fields.