MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
panjoe (moderator)
Na kort overleg hebben we besloten ArthurDZ aan te stellen als nieuwe moderator. Veel succes en plezier, Arthur!

Arthur zal in de plaats komen van Lukas, die na twee jaar af zal zwaaien als moderator. Gelieve hem dus niet meer aan te schieten voor het aanpassen van topics en dergelijke... Lukas, van harte bedankt voor je werkzaamheden voor de site!

Naast deze wisseling van dienst is er nog een mutatie in de crew: Sir Spamalot komt ons versterken. Hij gaat de site helpen met de toevoegingen van rock- en metalalbums. Ook Sir wil ik bij deze veel succes en plezier toewensen.

Casartelli (moderator)
Lukas bedankt!
Vertrouwenwekkende namen voor de nieuwelingen. Arthur en Luc succes!

Welkom Arthur en Luc!

En Lukas bedankt voor je inzet de afgelopen jaren.

Bedankt, Lukas! En veel succes, Arthur en Luc!

Bedankt Lukas voor het goede werk, Arthuro en The Sir succes.

Volgens mij heb ik mezelf zojuist succesvol ontslagen. Succes ArthurDZ en Sir Spamalot!

Veel plezier en succes in jullie nieuwe functie op deze site ArthurDZ en Sit Spamalot en hopelijk blijft er genoeg tijd over om plaatjes te blijven draaien.

http://www.grammofoon.com/Garrard/images/Garrard_SRP22T.jpg

Misterfool
Bedankt voor het mod-werk, Lukas!

Gerards Dream schreef:
Veel plezier en succes in jullie nieuwe functie op deze site ArthurDZ en Sit Spamalot en hopelijk blijft er genoeg tijd over om plaatjes te blijven draaien.

(afbeelding)

Mijn advies is - volgens mij hebben jullie beiden een vaste betrekking - om dat, meer in lijn met de eisen des tijds, dan wel op zoiets als dit te doen.

http://www.vpiindustries.com/images/scout/Scout-001.jpg

Succes!

DjFrankie (moderator)
Lukas bedankt !!

Succes ArthurDZ en Sir Spamalot!

Lukas; bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren!
ArthurDZ en Sir Spamalot; ook langs deze weg nogmaals veel plezier en succes toegewenst!

Bedankt iedereen! Ooit moderator worden, dat had ik me niet ingebeeld toen ik hier nu bijna negen jaar geleden een profiel aanmaakte!

Ik zal mijn best doen!

Succes Arthur en Luc!

En bedankt Lukasvoor alle inspanningen.

Franck Maudit
Bedankt voor alles Lukas.

En veel succes aan ArthurDZ en Sir Spamalot.

Bedankt Lukas.

Veel succes ArthurDZ en Sir Spamalot

Bedankt voor al het werk Lukas!

En Arthur en Luc, veel succes gewenst!

Dank Lukas en succes Arthur en Luc!

Succes allebei!

Lukas bedankt voor al het goede werk.
Arthur en Sir, heel veel succes!

Sir Spamalot (crew)
Dankwoord aan Lukas, een tweede dankwoord aan iedereen en... ook veel sterkte aan ArthurDZ! "Waar zijn we aan begonnen?"

cosmic kid (moderator)
Een dankwoord aan Lukas en een welgemeend succes aan Sir Spamalot en ArthurDZ. Twee bekende namen die hun MM-sporen ruimschoots hebben verdiend, fijn.

Sluit me aan bij de dankwoorden en succeswensen. Jammer dat Lukas stopt, maar ik heb er alle vertrouwen dat met Arthur een prima vervanger is gevonden. Aan de capaciteiten van Luc als metal- en rockman hoeft natuurlijk niemand te twijfelen.

Precies wat MuMe nodig heeft: een crewlid die om 5 uur 's ochtends al aan het werk is

Sir Spamalot (crew)
GrafGantz, dat gaf de doorslag bij mijn sollicitatiegesprek!

Assurancetourix
Weer een grappen maker minder.

Gelukkig hebben we jou nog.

Assurancetourix schreef:
Weer een grappen maker minder.

Weereenspatieteveel.

Assurancetourix
Ginieweteitapsneenad ,leev et eitaps nee reteb

Thanks Lukas en uiteraard succes gewenst aan de twee nieuwkomers!

panjoe (moderator)
Minder nieuws: aangezien freddze de voorbije maanden nauwelijks meer actief is geweest op de site en berichten van onze kant al twee maanden onbeantwoord blijven, hebben we besloten om hem voorlopig uit zijn crewambt te ontheffen. Zo kunnen de taken binnen onze ploeg herverdeeld worden.

We blijven hem uiteraard dankbaar voor het vele werk dat hij in MusicMeter investeerde.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:40 uur

geplaatst: vandaag om 22:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.