De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 december 2016, 18:13 uur
Na kort overleg hebben we besloten ArthurDZ aan te stellen als nieuwe moderator. Veel succes en plezier, Arthur!
Arthur zal in de plaats komen van Lukas, die na twee jaar af zal zwaaien als moderator. Gelieve hem dus niet meer aan te schieten voor het aanpassen van topics en dergelijke...
Lukas, van harte bedankt voor je werkzaamheden voor de site!
Naast deze wisseling van dienst is er nog een mutatie in de crew: Sir Spamalot komt ons versterken. Hij gaat de site helpen met de toevoegingen van rock- en metalalbums. Ook Sir wil ik bij deze veel succes en plezier toewensen.
Arthur zal in de plaats komen van Lukas, die na twee jaar af zal zwaaien als moderator. Gelieve hem dus niet meer aan te schieten voor het aanpassen van topics en dergelijke...
Lukas, van harte bedankt voor je werkzaamheden voor de site!Naast deze wisseling van dienst is er nog een mutatie in de crew: Sir Spamalot komt ons versterken. Hij gaat de site helpen met de toevoegingen van rock- en metalalbums. Ook Sir wil ik bij deze veel succes en plezier toewensen.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 december 2016, 18:18 uur
Lukas bedankt!
Vertrouwenwekkende namen voor de nieuwelingen. Arthur en Luc succes!
Vertrouwenwekkende namen voor de nieuwelingen. Arthur en Luc succes!
1
geplaatst: 5 december 2016, 18:20 uur
Welkom Arthur en Luc!
En Lukas bedankt voor je inzet de afgelopen jaren.
En Lukas bedankt voor je inzet de afgelopen jaren.

1
geplaatst: 5 december 2016, 18:57 uur
Bedankt Lukas voor het goede werk, Arthuro en The Sir succes.
5
geplaatst: 5 december 2016, 20:46 uur
Volgens mij heb ik mezelf zojuist succesvol ontslagen. Succes ArthurDZ en Sir Spamalot!
1
geplaatst: 5 december 2016, 21:00 uur
Veel plezier en succes in jullie nieuwe functie op deze site ArthurDZ en Sit Spamalot en hopelijk blijft er genoeg tijd over om plaatjes te blijven draaien.
http://www.grammofoon.com/Garrard/images/Garrard_SRP22T.jpg
http://www.grammofoon.com/Garrard/images/Garrard_SRP22T.jpg
1
geplaatst: 5 december 2016, 22:47 uur
Gerards Dream schreef:
Veel plezier en succes in jullie nieuwe functie op deze site ArthurDZ en Sit Spamalot en hopelijk blijft er genoeg tijd over om plaatjes te blijven draaien.
(afbeelding)
(afbeelding)
Mijn advies is - volgens mij hebben jullie beiden een vaste betrekking - om dat, meer in lijn met de eisen des tijds, dan wel op zoiets als dit te doen.
http://www.vpiindustries.com/images/scout/Scout-001.jpg
Succes!
1
geplaatst: 6 december 2016, 08:50 uur
Lukas; bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren! 
ArthurDZ en Sir Spamalot; ook langs deze weg nogmaals veel plezier en succes toegewenst!

ArthurDZ en Sir Spamalot; ook langs deze weg nogmaals veel plezier en succes toegewenst!

1
geplaatst: 6 december 2016, 09:41 uur
Bedankt iedereen! Ooit moderator worden, dat had ik me niet ingebeeld toen ik hier nu bijna negen jaar geleden een profiel aanmaakte!
Ik zal mijn best doen!
Ik zal mijn best doen!
1
geplaatst: 6 december 2016, 10:09 uur
1
geplaatst: 6 december 2016, 12:08 uur
Bedankt voor al het werk Lukas!
En Arthur en Luc, veel succes gewenst!
En Arthur en Luc, veel succes gewenst!
1
geplaatst: 6 december 2016, 15:57 uur
Lukas bedankt voor al het goede werk.
Arthur en Sir, heel veel succes!
Arthur en Sir, heel veel succes!

1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 6 december 2016, 19:47 uur
Een dankwoord aan Lukas en een welgemeend succes aan Sir Spamalot en ArthurDZ. Twee bekende namen die hun MM-sporen ruimschoots hebben verdiend, fijn.
1
geplaatst: 6 december 2016, 22:57 uur
Sluit me aan bij de dankwoorden en succeswensen. Jammer dat Lukas stopt, maar ik heb er alle vertrouwen dat met Arthur een prima vervanger is gevonden. Aan de capaciteiten van Luc als metal- en rockman hoeft natuurlijk niemand te twijfelen.
3
geplaatst: 7 december 2016, 00:08 uur
Precies wat MuMe nodig heeft: een crewlid die om 5 uur 's ochtends al aan het werk is 

2
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 7 december 2016, 17:37 uur
GrafGantz, dat gaf de doorslag bij mijn sollicitatiegesprek! 

1
geplaatst: 8 december 2016, 10:41 uur
0
Assurancetourix
geplaatst: 8 december 2016, 11:23 uur
Ginieweteitapsneenad ,leev et eitaps nee reteb
0
geplaatst: 10 december 2016, 17:59 uur
Thanks Lukas en uiteraard succes gewenst aan de twee nieuwkomers!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 december 2016, 19:17 uur
Minder nieuws: aangezien freddze de voorbije maanden nauwelijks meer actief is geweest op de site en berichten van onze kant al twee maanden onbeantwoord blijven, hebben we besloten om hem voorlopig uit zijn crewambt te ontheffen. Zo kunnen de taken binnen onze ploeg herverdeeld worden.
We blijven hem uiteraard dankbaar voor het vele werk dat hij in MusicMeter investeerde.
We blijven hem uiteraard dankbaar voor het vele werk dat hij in MusicMeter investeerde.
* denotes required fields.