De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 10 december 2016, 19:55 uur
Vreemd, ook al een tijd niet op Facebook gezien bedenk ik me nu. Neem aan dat er ook op die manier geprobeerd is contact te krijgen?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 december 2016, 20:13 uur
dazzler is bevriend met Frederick.
ik heb ook altijd goed contact gehad met freddze. Weet niet wat er is, maar klinkt niet goed
ik heb ook altijd goed contact gehad met freddze. Weet niet wat er is, maar klinkt niet goed

0
geplaatst: 10 december 2016, 21:30 uur
Zoals jullie kunnen lezen in het bericht van panjoe, zo is het helaas.
1
geplaatst: 10 december 2016, 23:53 uur
Vreemd om dit te lezen. Vond freddze een prima crewlid die met goede tips kwam als iets niet goed was. Ook moest ik vaak hard lachen om zijn humor in privé berichten die ik van hem ontving. Dus freddze aks je dit leest laat iets van je horen.
4
geplaatst: 20 september 2017, 18:31 uur
Omdat Arthur, Joe en ik het wat rustiger aan willen doen, hebben we besloten om er een vierde moderator bij te nemen. 
En we denken een goede collega gevonden te hebben, namelijk Teunnis, we hopen op een fijne samenwerking en wensen hem veel plezier toe bij het modereren!
Veel succes. Teunnis!

En we denken een goede collega gevonden te hebben, namelijk Teunnis, we hopen op een fijne samenwerking en wensen hem veel plezier toe bij het modereren!
Veel succes. Teunnis!
4
geplaatst: 20 september 2017, 18:49 uur
trebremmit schreef:
Omdat Arthur, Joe en ik het wat rustiger aan willen doen
Omdat Arthur, Joe en ik het wat rustiger aan willen doen
Het zal de leeftijd zijn Bert, ik weet hoe het voelt

En gefeliciteerd Teunnis, een van die zeldzame users wiens muzieksmaak bijna net zo goed is als die van mij

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 september 2017, 19:15 uur
Teun lijkt me een zeer geschikte mod. Scs 

0
geplaatst: 20 september 2017, 19:25 uur
Teunnis; ook via deze weg nogmaals veel plezier en succes toegewenst met het modereren. 

0
geplaatst: 20 september 2017, 20:52 uur
Ik ben toch blij dat er mensen zijn die deze enigszins ondankbare taak op zich willen nemen.
Succes Teun!
Succes Teun!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 september 2017, 22:35 uur
Welkom, zet 'm op, en veel plezier Teun! 

1
geplaatst: 20 september 2017, 23:31 uur
Alright, Teun! 
Nu kan je alsnog 'Badalmenti' naar 'Badalamenti' veranderen in je openingspost bij SvhJ deze maand!

Nu kan je alsnog 'Badalmenti' naar 'Badalamenti' veranderen in je openingspost bij SvhJ deze maand!
0
geplaatst: 21 september 2017, 11:56 uur
Bedankt heren! Als jullie nou allemaal deze vriendelijke toon vasthouden, scheelt dat mij weer een hoop werk 
Mijn eerste taak is bekend

Ploppesteksel schreef:
Alright, Teun!
Alright, Teun!

Mijn eerste taak is bekend

0
Misterfool
geplaatst: 21 september 2017, 15:41 uur
*modknip*

Edit: Alle gekheid op een stokje, succes Teunnis.

Edit: Alle gekheid op een stokje, succes Teunnis.
0
geplaatst: 23 september 2017, 21:52 uur
Viel me vandaag pas op dat er iets was veranderd aan die username.
Succes Teun!
Succes Teun!
1
geplaatst: 27 september 2017, 14:48 uur
Zou zeggen: geef het goede voorbeeld en ontwikkel zelf een echte smaak (anders dan MOR)

0
geplaatst: 27 september 2017, 14:49 uur
Algemeen bekend hier dat ik hier de meest goede smaak heb van alle users hier, hoe durf je aan me te twijfelen?

* denotes required fields.