De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
39
geplaatst: 4 maart 2020, 21:34 uur
Iedereen heeft ongetwijfeld gemerkt dat er geen normale communicatie mogelijk is met de nieuwe eigenaar(s) van de site. Bovendien werken een aantal basis functionaliteiten niet (meer) en kampt de site met allerlei technische problemen die niet opgelost geraken.
Uit onvrede met deze gang van zaken stop ik per direct met mijn taken als moderator.
Het is niet mogelijk om deze taak in de huidige omstandigheden een beetje naar behoren uit te voeren, laat staat dat ik er enige vorm van persoonlijke voldoening uit kan halen.
Uit onvrede met deze gang van zaken stop ik per direct met mijn taken als moderator.
Het is niet mogelijk om deze taak in de huidige omstandigheden een beetje naar behoren uit te voeren, laat staat dat ik er enige vorm van persoonlijke voldoening uit kan halen.
2
geplaatst: 4 maart 2020, 21:50 uur
Diep triest hoor, maar wel begrijpelijk dat je je zo voelt. Het is tenslotte liefdewerk, onbezoldigd. Dank FlyLo voor je nuttig ingrijpen hier en daar. Het was goed!
14
geplaatst: 4 maart 2020, 21:58 uur
meter_fan en dion.ollie, lezen we mee? Het begint wel een treurige bedoening te worden zo, eerste crewlid dat ermee kapt vanwege de gang van zaken. Deze website valt of staat met de inzet van alle leden en in het bijzonder de moderators. Scheelt jullie ook een hoop mankracht en dus centen. Even een paar tips, simpel en tijd efficiënt:
- Communiceer en overleg met de crew.
- Laat het even weten als er onderhoud gaat plaatsvinden.
- Geef wekelijks een update wat betreft de bugs, zolang er nog veel speelt zoals nu.
Meer is het echt niet hoor, fluitje van een cent. Zoveel wordt er echt niet verwacht van jullie, de website is al vrij goed zoals hij is.
- Communiceer en overleg met de crew.
- Laat het even weten als er onderhoud gaat plaatsvinden.
- Geef wekelijks een update wat betreft de bugs, zolang er nog veel speelt zoals nu.
Meer is het echt niet hoor, fluitje van een cent. Zoveel wordt er echt niet verwacht van jullie, de website is al vrij goed zoals hij is.
11
geplaatst: 4 maart 2020, 22:09 uur
Enig respect voor crewleden die dit werk soms al 10/15 jaar doen is er niet bij.
Communicatie=begrip, maar blijkbaar laten jullie de zaak liever langzaam doodbloeden.
Dank voor je inzet, FlyLo!
Communicatie=begrip, maar blijkbaar laten jullie de zaak liever langzaam doodbloeden.
Dank voor je inzet, FlyLo!
1
geplaatst: 4 maart 2020, 22:19 uur
3
geplaatst: 4 maart 2020, 22:26 uur
Jammer dat er zo wordt omgegaan met vrijwilligers. Je leek mij een prima moderator, in ieder geval bedankt voor je inzet. 

39
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 maart 2020, 22:37 uur
Ik sta vierkant achter FlyLo. Sterker nog, ook ik zet per direct mijn moderatorschap stop.
De afgelopen maanden heb ik meerdere keren in het crewforum aan de bel getrokken bij de nieuwe eigenaren, op steeds dringendere wijze. Dit ging allereerst over de beperkte communicatie rondom bugs en aanpassingen aan de site, maar toen daar geen antwoord op kwam, werd dát precies mijn grootste klacht: wij van de crew (en vooral de moderatoren) zijn super afhankelijk van communicatie van bovenaf, en als er niet op onze vragen wordt gereageerd kunnen wij niet goed onze taken uitvoeren, iets wat Jordy goed begreep. Toen ook daarop - ironisch genoeg - een antwoord uitbleef, hebben enkele van ons berichten in het openbare feedback-topic geplaatst. We zijn altijd uiterst constructief en geduldig geweest in alle vragen om communicatie, zeker gezien de constante technische problemen. Het gebrek aan transparantie voelt voor mij persoonlijk echt respectloos aan. Het stilletjes aanstellen van een externe ‘moderator’ was hier ook een bizar voorbeeld van.
Hierdoor is mijn plezier in het modereerwerk de afgelopen maanden steeds verder afgenomen. Nu is het inmiddels tot op het punt gekomen dat ik niet eens op zoek wil gaan naar vervanging, want dit is niet meer de omgeving waarin ik dik zes jaar met plezier heb gevrijwilligd.
De crewleden zijn vrijwilligers die hun tijd en moeite steken om de database up to date te houden, en te zorgen dat er een goede sfeer hangt op de album- en forumpagina's. De hoge kwaliteit van berichten en de respectvolle omgangsnormen zijn voor mij persoonlijk de voornaamste reden dat ik dit zo'n mooie site vind. De prioriteiten liggen nu ergens anders en dat begrijp ik, maar dat lijkt me geen reden om dat aspect van de site compleet links te laten liggen. Ik hoop dat meter_fan c.s. snel tot dit inzicht komen, voor nog meer crewers hun plezier compleet verliezen.
De afgelopen maanden heb ik meerdere keren in het crewforum aan de bel getrokken bij de nieuwe eigenaren, op steeds dringendere wijze. Dit ging allereerst over de beperkte communicatie rondom bugs en aanpassingen aan de site, maar toen daar geen antwoord op kwam, werd dát precies mijn grootste klacht: wij van de crew (en vooral de moderatoren) zijn super afhankelijk van communicatie van bovenaf, en als er niet op onze vragen wordt gereageerd kunnen wij niet goed onze taken uitvoeren, iets wat Jordy goed begreep. Toen ook daarop - ironisch genoeg - een antwoord uitbleef, hebben enkele van ons berichten in het openbare feedback-topic geplaatst. We zijn altijd uiterst constructief en geduldig geweest in alle vragen om communicatie, zeker gezien de constante technische problemen. Het gebrek aan transparantie voelt voor mij persoonlijk echt respectloos aan. Het stilletjes aanstellen van een externe ‘moderator’ was hier ook een bizar voorbeeld van.
Hierdoor is mijn plezier in het modereerwerk de afgelopen maanden steeds verder afgenomen. Nu is het inmiddels tot op het punt gekomen dat ik niet eens op zoek wil gaan naar vervanging, want dit is niet meer de omgeving waarin ik dik zes jaar met plezier heb gevrijwilligd.
De crewleden zijn vrijwilligers die hun tijd en moeite steken om de database up to date te houden, en te zorgen dat er een goede sfeer hangt op de album- en forumpagina's. De hoge kwaliteit van berichten en de respectvolle omgangsnormen zijn voor mij persoonlijk de voornaamste reden dat ik dit zo'n mooie site vind. De prioriteiten liggen nu ergens anders en dat begrijp ik, maar dat lijkt me geen reden om dat aspect van de site compleet links te laten liggen. Ik hoop dat meter_fan c.s. snel tot dit inzicht komen, voor nog meer crewers hun plezier compleet verliezen.
2
Ponty Mython
geplaatst: 4 maart 2020, 22:38 uur
Nu begint het hier echt op Fok! te lijken, met al die mods die het bijltje erbij neergooien en een eigenaar die niet luistert naar kritiek en suggesties.
Erg jammer, maar begrijpelijk en eigenlijk zouden alle mods het voorbeeld van FlyLo en panjoe moeten volgen. Wellicht dat dit wel een reactie van het management oplevert.
Erg jammer, maar begrijpelijk en eigenlijk zouden alle mods het voorbeeld van FlyLo en panjoe moeten volgen. Wellicht dat dit wel een reactie van het management oplevert.
2
geplaatst: 4 maart 2020, 22:45 uur
Dit had helemaal ook niet hoeven te gebeuren indien er vanuit de nieuwe eigenaars van in het begin transparanter gecommuniceerd werd richting crew. Ook jij ontzettend bedankt voor je jarenlange inzet panjoe!
4
geplaatst: 4 maart 2020, 22:52 uur
Jeetje ook joe nog. Daar heb ik jarenlang plezierig mee samengewerkt. Treurige dag zo. 
Hopelijk komt er nog iets van een inkeer bij de eigenaren, voordat deze site geen crew meer heeft. Bedankt voor je jarenlange inzet panjoe!

Hopelijk komt er nog iets van een inkeer bij de eigenaren, voordat deze site geen crew meer heeft. Bedankt voor je jarenlange inzet panjoe!
2
geplaatst: 4 maart 2020, 23:05 uur
Ook jij bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren -SprayIt-!
9
geplaatst: 4 maart 2020, 23:10 uur
Onweerwolf schreef:
Nou Gretz & chevy93; dit is het moment om een foebeltopic onder de radar naar binnen te sneaken.
Nou Gretz & chevy93; dit is het moment om een foebeltopic onder de radar naar binnen te sneaken.
Ik vrees dat ze op dit moment daar even geen zin in hebben

4
geplaatst: 4 maart 2020, 23:12 uur
Erg treurig dat het zover moet komen.Heel erg bedankt allemaal voor jullie harde werk de afgelopen jaren.
Ik ga de komende dagen verder met het overzetten van mijn stemmen naar rym. Gewoon voor de zekerheid.
Ik ga de komende dagen verder met het overzetten van mijn stemmen naar rym. Gewoon voor de zekerheid.
7
geplaatst: 4 maart 2020, 23:16 uur
madmadder schreef:
Jij niet alleen. Ik begin een Excel met veel macro's bovenop veel macro's interessanter te vinden.
Concrete en helaas geen onlogische beslissing, panjoe, FlyLo en -SprayIt-. Triestig om te zien gebeuren, maar als de werkomstandigheden er niet naar zijn is het plezier er zo uit. In elk geval enorm bedankt voor al het werk hier!
7
geplaatst: 4 maart 2020, 23:17 uur
Ik sluit me aan bij de meeste commentaren hierboven. Volkomen begrijpelijke beslissing van het drietal moderators om het bijltje er definitief bij neer te leggen, gezien de huidige onhoudbare situatie die de nieuwe eigenaar heeft veroorzaakt.
FlyLo, panjoe en -SprayIt-: dank voor alle (vrijwillige) inzet en jullie werk om alles in goede banen te leiden
FlyLo, panjoe en -SprayIt-: dank voor alle (vrijwillige) inzet en jullie werk om alles in goede banen te leiden

5
geplaatst: 4 maart 2020, 23:21 uur
Wat een trieste berichten allemaal. Ik heb het eerlijk gezegd allemaal maar matig gevolgd, maar hier word ik als gebruiker van het eerste uur niet vrolijk van.
Ik snap de vrijwilligers die stoppen volkomen en hopelijk is dit een duidelijk signaal dat het niet goed gaat zo.
Dank voor jullie inzet!
Ik snap de vrijwilligers die stoppen volkomen en hopelijk is dit een duidelijk signaal dat het niet goed gaat zo.
Dank voor jullie inzet!
4
geplaatst: 4 maart 2020, 23:26 uur
Ik vind de keuze om te stoppen ook begrijpelijk.
Toch ook vooral een welegemeende veer in de achterste van de 3 crewleden. Jullie inzet verdient waardering en een denkbeeldige doos bonbons!

Toch ook vooral een welegemeende veer in de achterste van de 3 crewleden. Jullie inzet verdient waardering en een denkbeeldige doos bonbons!

4
geplaatst: 4 maart 2020, 23:30 uur
Erg jammer dat het zover moet komen, maar volkomen begrijpelijk van de vrijwilligers.
Dat het op zo'n korte termijn al mis gaat nu de site van eigenaar is veranderd is wel heel triest om te zien.
Ik ben een beetje bang dat dit wel eens het begin van het einde kan zijn van de site waar ik zoveel plezier aan heb beleefd en tot op heden nog steeds beleef.
Super bedankt voor jullie inzet heren!!!
Dat het op zo'n korte termijn al mis gaat nu de site van eigenaar is veranderd is wel heel triest om te zien.
Ik ben een beetje bang dat dit wel eens het begin van het einde kan zijn van de site waar ik zoveel plezier aan heb beleefd en tot op heden nog steeds beleef.
Super bedankt voor jullie inzet heren!!!
1
geplaatst: 4 maart 2020, 23:32 uur
Trieste situatie! En ondanks dat het de site natuurlijk net minder ten goede komt nu, begrijp ik de actie wel van de moderatoren. Bedankt voor het vele werk de afgelopen jaren.
Misschien een idee om de homepage van MovieMeter vol te spammen met onze grieven?
Misschien een idee om de homepage van MovieMeter vol te spammen met onze grieven?
0
Ponty Mython
geplaatst: 4 maart 2020, 23:32 uur
Het 'op zwart' gaan van moderators gebeurt trouwens wel erg snel. Is dat niet iets wat de admin moet doen, of kunnen collega crewleden dat ook regelen?
0
geplaatst: 4 maart 2020, 23:40 uur
Dit scenario vreesde ik al. Kwestie van tijd voordat het helemaal in elkaar stort.
0
geplaatst: 4 maart 2020, 23:53 uur
dumb_helicopter schreef:
Ik heb de gebeurtenissen en mijn mening daaromtrent er even kort samengevat:
MovieMeter krijgt een nieuwe eigenaar - MovieMeter.nl
1
geplaatst: 5 maart 2020, 00:02 uur
Jordy heeft echt goeie mensen gevonden om zijn kindjes over te nemen 

1
geplaatst: 5 maart 2020, 00:12 uur
Tja, heel triest dat het zover heeft moeten komen, maar wel een volledig begrijpelijke beslissing. Ik vrees voor de toekomst van musicmeter (in haar huidige vorm in elk geval).
Heel veel dank voor jullie inzet!
Heel veel dank voor jullie inzet!
1
geplaatst: 5 maart 2020, 00:36 uur
meter_fan (what's in a name) is al 5 dagen niet online geweest...
4
geplaatst: 5 maart 2020, 00:37 uur
Even praktisch: wellicht kan de laatste overgebleven moderator de andere crewleden ook moderatorrechten geven (maar zonder de titel), want mocht die er ook mee stoppen dan kunnen zij eventueel nog nieuwe crewleden aanstellen e.d. Mocht dat nog nodig zijn ooit.
In ieder geval ook jullie bedankt voor jullie goede werk, Joe en Marcel.
In ieder geval ook jullie bedankt voor jullie goede werk, Joe en Marcel.
* denotes required fields.