De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
1
geplaatst: 16 december 2019, 15:01 uur
Sterkte en veel succes met alles wat je nu gaat doen! Bedankt, Paul!
1
geplaatst: 16 december 2019, 15:32 uur
Heel veel sterkte Paul.
Hopelijk krijg je meer balans en rust in je privé situatie.
Nogmaals bedankt.
Hopelijk krijg je meer balans en rust in je privé situatie.
Nogmaals bedankt.
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 december 2019, 20:45 uur
Paul, hartstikke bedankt voor je vele jaren crewwerk en het beste bij TvMeter! En nu wegblijven he! 
En ik mag gelijk zijn opvolger bij de crew aankondigen: Soledad zal ons komen versterken. Welkom Soledad!

En ik mag gelijk zijn opvolger bij de crew aankondigen: Soledad zal ons komen versterken. Welkom Soledad!
25
Soledad
geplaatst: 17 december 2019, 21:09 uur
Hallo allen,
Ik heb de eer gekregen om Paul op te volgen, zij het natuurlijk om een vervelende reden.
Voor diegenen die mij nog niet zo goed kennen even een kleine voorstelronde: mijn naam is Pim, 28 jaar voor nu nog even. Ik ben docent maatschappijleer op een mavo/havo in het voortgezet speciaal onderwijs. Ik werk dus vooral met pubers met autisme, adhd of psychische problematiek.
Ik heb een zeer lieve en mooie vrouw met een belabberde muzieksmaak (of eigenlijk geen smaak). En een heel lief klein zoontje van 1 die ik probeer te indoctrineren met Coltrane. Zoals misschien de meeste wel weten is jazz mijn grote passie maar ik hou daarnaast van veel andere muziek zij het met wat minder exploratiedrift. Ik hou namelijk ook van hip hop, rock, metal, Soul, blues, roots en wereldmuziek. Wat dat betreft zijn er niet zo heel veel genres waar ik niets mee kan (hardcore misschien?). Ondanks dat ik van jazz hou ben ik verder niet heel raar en zelfs niet elitair.
Ik heb veel zin de crewwerkzaamheden en hoop dat ik ze naar ieders tevredenheid kan volbrengen!
Ik heb de eer gekregen om Paul op te volgen, zij het natuurlijk om een vervelende reden.
Voor diegenen die mij nog niet zo goed kennen even een kleine voorstelronde: mijn naam is Pim, 28 jaar voor nu nog even. Ik ben docent maatschappijleer op een mavo/havo in het voortgezet speciaal onderwijs. Ik werk dus vooral met pubers met autisme, adhd of psychische problematiek.
Ik heb een zeer lieve en mooie vrouw met een belabberde muzieksmaak (of eigenlijk geen smaak). En een heel lief klein zoontje van 1 die ik probeer te indoctrineren met Coltrane. Zoals misschien de meeste wel weten is jazz mijn grote passie maar ik hou daarnaast van veel andere muziek zij het met wat minder exploratiedrift. Ik hou namelijk ook van hip hop, rock, metal, Soul, blues, roots en wereldmuziek. Wat dat betreft zijn er niet zo heel veel genres waar ik niets mee kan (hardcore misschien?). Ondanks dat ik van jazz hou ben ik verder niet heel raar en zelfs niet elitair.
Ik heb veel zin de crewwerkzaamheden en hoop dat ik ze naar ieders tevredenheid kan volbrengen!
4
geplaatst: 17 december 2019, 22:16 uur
Soledad schreef:
mijn naam is Pim, 28 jaar voor nu nog even.
mijn naam is Pim, 28 jaar voor nu nog even.
Ik las wat te snel en miste het 28 jaar stukje, en was dus even in de veronderstelling dat je in de afrondende fase zat van een officiële naamswijziging. Vreemd.
1
geplaatst: 17 december 2019, 22:20 uur
3
geplaatst: 18 december 2019, 01:42 uur
Langs deze weg ook nog veel plezier en succes toegewenst met je rol als crewlid Soledad!
Nu kan ik binnenkort met een gerust hart gaan vertrekken uit de crew en daar dan ook definitief gaan wegblijven.
Nu kan ik binnenkort met een gerust hart gaan vertrekken uit de crew en daar dan ook definitief gaan wegblijven.
2
geplaatst: 18 december 2019, 07:53 uur
Welkom Pim en succes 
En nog bedankt voor al je werkzaamheden voor de site, Paul.

En nog bedankt voor al je werkzaamheden voor de site, Paul.
2
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 18 december 2019, 17:26 uur
Bedankt, Paul! Welkom, Pim! Weet waaraan je begint! 
Qua kurkdroge humor zit het alvast goed!

Soledad schreef:
Ondanks dat ik van jazz hou ben ik verder niet heel raar en zelfs niet elitair.
Ondanks dat ik van jazz hou ben ik verder niet heel raar en zelfs niet elitair.
1
geplaatst: 18 december 2019, 17:38 uur
Sir Spamalot schreef:

(quote)
Kom, kom - u weet u anders aardig te redden, ook qua jazz; maar met een fundament van gewapend beton is het natuurlijk wachten op metaalmoeheid

Overigens met de intro van Soledad "mijn naam is Pim..." moest ik onwillekeurig even terug denken aan onze (NL) TV-klassieker Achterwerk in de kast

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 18 december 2019, 17:40 uur
Ge moogt tutoyeren...
Jazz = ok, maar die Free Jazz blijft een zware dobber.
Jazz = ok, maar die Free Jazz blijft een zware dobber.
1
geplaatst: 18 december 2019, 17:43 uur
Geduld - zou even oefen met cross-overs zoals Christian Scott, Theo Croker (nee niet die Kamasi) - dat funkt.
0
Soledad
geplaatst: 18 december 2019, 18:32 uur
Wie weet komt het nog, misschien ook nooit. Er is ook genoeg freejazz waar ik helemaal niks mee heb hoor

1
geplaatst: 18 december 2019, 19:38 uur
28 jaar pas en nu al zo'n indrukwekkende collectie, petje af.
Succes Pim.
Succes Pim.
1
geplaatst: 18 december 2019, 19:41 uur
Succes Pim. Ik heb een week geleden een karrenvracht aan 2019-jazz toegevoegd, dus mijn krakkemikkige toevoegingen blijven je vooralsnog even bespaard.
Voor nu...
Voor nu...

1
Soledad
geplaatst: 18 december 2019, 20:23 uur
Dank allen, voor al die vriendelijke woorden! Ik ga mijn uiterste best doen 

0
geplaatst: 18 februari 2020, 22:17 uur
Succes Dion! Hopelijk verloopt met jou erbij de communicatie wat vlotter tussen admin-team en crew! 

1
geplaatst: 19 februari 2020, 09:24 uur
jordidj1 schreef:
Omg die kerel heeft gewoon GKMC in z'n top 10
Omg die kerel heeft gewoon GKMC in z'n top 10
Ja, so what? Ik ook. Check liever z'n nummer 1 album en artiest
Succes dude!
0
geplaatst: 19 februari 2020, 10:05 uur
Succes Dion. Ga je ook actief modereren zoals hier omschreven? Of blijft dat aan de andere moderators en heb/krijg je een andere rol?
Moderator - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
2
geplaatst: 19 februari 2020, 11:12 uur
Tja, de redacteur - noob here - kan meteen zien wat the population here is made of: zum Tode betrübt als hun fave speeltje stuk lijkt, tot himmelhoch jautzend als iemand de scope omhoog gooit om te gluren wat er beurt.
Het grote verschil met de mods - keep up the good work guys, thank you very many - is toch dat deze redacteur betaald wordt om zijn werk uit te oefenen en dat een van zijn beoordelingspunten vermoedelijk klanttevredenheid is en het functioneren van de site als zodanig.
Afgezien van de (veler) houding - van wanneer krijg ik m'n kedootjes nou a.k.a. ongeduld - hier, is er wel work to be done. Maar dat geldt ook hier achter het beeldscherm
Het blijft natuurlijk een goede gewoonte om iemand bij zijn start een prettige wedstrijd (=succes) te wensen en de betrokkene te stimuleren aan muzieksmaakontwikkeling te doen, te beginnen bij dit topic De dance top 100 van... - MusicMeter.nl
Het grote verschil met de mods - keep up the good work guys, thank you very many - is toch dat deze redacteur betaald wordt om zijn werk uit te oefenen en dat een van zijn beoordelingspunten vermoedelijk klanttevredenheid is en het functioneren van de site als zodanig.
Afgezien van de (veler) houding - van wanneer krijg ik m'n kedootjes nou a.k.a. ongeduld - hier, is er wel work to be done. Maar dat geldt ook hier achter het beeldscherm

Het blijft natuurlijk een goede gewoonte om iemand bij zijn start een prettige wedstrijd (=succes) te wensen en de betrokkene te stimuleren aan muzieksmaakontwikkeling te doen, te beginnen bij dit topic De dance top 100 van... - MusicMeter.nl
* denotes required fields.