menu

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
Wat zou dat eigenlijk gekost hebben, musicmeter overnemen?
Ergo, wat levert het op om musicmeter te hebben?

Misschien wat impertinente vragen en typisch Nederlands, hoewel wij er geheimzinniger over doen dan bijvoorbeeld Amerikanen.

Want hoe weten wij, dat onze gegevens verder niet gebruikt worden (doorverkocht worden) voor allerlei niet door users gewenste praktijken?

Ik gooi maar even wat ter tafel, bij al dat overname gedoe, nu we het er toch over hebben.

musician schreef:
Want hoe weten wij, dat onze gegevens verder niet gebruikt worden (doorverkocht worden) voor allerlei niet door users gewenste praktijken?

Tja, dat wist je bij Jordy evenmin. Jordy verdiende (en terecht) ook aan de metersites. Maar hij hield zich vast aan de wet. En ook bij een overname moet men zich aan de wet houden. Geen reden om aan te nemen dat dat niet gebeurt.

En de wet is?
Dezelfde wellicht die geldt voor Facebook e.a.?
En ik wil overigens best wel eens weten wat we waard zijn, met z'n allen.
Dat geeft namelijk ook precies aan, hoe degene die ons heeft overgenomen er tegenover staat, welke belangen er spelen.

musician schreef:
En de wet is?
Dezelfde wellicht die geldt voor Facebook e.a.?
En ik wil overigens best wel eens weten wat we waard zijn, met z'n allen.
Dat geeft namelijk ook precies aan, hoe degene die ons heeft overgenomen er tegenover staat, welke belangen er spelen.

Reclame clicks up basis van een paar redelijk goed bezocht websites.

Denk dat persoonsgegevens niet veel gedaan wordt. Niets denk ik zelfs. Je kan hier met minimale gegevens een account aanmaken.

En als je denkt dat er onheus wordt gehandeld vraag je AP om informatie.

Ik lees het nu pas.

FlyLo, panjoe en -SprayIt- bedankt voor al
jullie inzet.

horizon schreef:

Of je zet gewoon je aluminiumhoedje op, dat zou het ook moeten fixen.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Of je zet gewoon je aluminiumhoedje op, dat zou het ook moeten fixen.

Daar gaf ik vroeger cursussen in.

horizon schreef:
Reclame clicks up basis van een paar redelijk goed bezocht websites.
Denk dat persoonsgegevens niet veel gedaan wordt. Niets denk ik zelfs. Je kan hier met minimale gegevens een account aanmaken.

Dat is een klein beetje naïef, denk ik.
En wie heeft het gehad over onheus behandelen?

Als we een beetje weten welke belangen er spelen, dus wat we waard zijn, zegt dat alles over continuïteit. Stel dat het een verliesgevend zaakje zou zijn. Dan weet je waar je aan toe bent. Is het aan de andere kant bijzonder lucratief, kunnen we ook wel eens verbeteringen aan de site vragen o.i.d.

Nu schiet iedereen in de stress over de continuïteit na de overname (en het vervolg daarop), terwijl als je weet dat het een goed lopende site is, je daar eigenlijk niet bang voor hoeft te zijn.

Dingen als betaalde prijs van een overname en wat de website in se waard zijn helemaal jouw (of mijn) zaken niet.

Ik denk juist van wel.
Waar ben je bang voor?
De vragen zijn legitiem. Niet alleen voor ons als users is de continuïteitsvraag van belang, voor de eigenaar is oprechte informatie hieromtrent ook van belang. Net zo goed als bijvoorbeeld het verkopen van onze gegevens aan derden. Hoezo niet je zaken? Het nieuwe bedrijf zal zich moeten presenteren, al was het alleen maar om te voorkomen dat mensen het vertrouwen in de site gaan verliezen en opstappen.

Bij de voetbalclub weet ik ook graag hoe het zit, bij het bedrijf waar ik werk ook. Een overnameprijs van een bedrijf in het bedrijfsleven is overigens ook de normaalste zaak van de wereld.

cosmic kid (moderator)
Graag weer on-topic over crew mededelingen

cosmic kid (moderator)
geplaatst:
Beste allen,

De afgelopen dagen heb ik contact gehad met Flylo, Panjoe, Spraylt en de overgebleven crew. De eerste drie gaven aan niet terug te willen keren als moderator waarbij de deur bij de één wat meer op een kier staat dan bij de ander.

Dat betekent dat er een vacature is voor drie nieuwe moderators. Als je het leuk lijkt om de site in goede banen te leiden en als je zeker een uur op weekbasis over hebt, stuur me dan een PM. Hier heb je tot maandag de tijd voor. Daarna zal ik samen met de crew tot een keuze komen. Crewleden die reageren, hebben voorrang. Zij kennen de functionaliteiten (al is het geen hogere wiskunde) en cultuur immers al

cosmic kid (moderator)
Beste allen,

Met trots kan ik jullie hierbij het nieuwe mod-team voorstellen:

Allereerst is daar brajoapau, lid sinds 2010, 5606 stemmen en tevens moderator van TV-Meter. Paul heeft al verschillende functies gehad en wij noemen hem dan ook ons draaideur-crewlid

Aan uw rechterkant vinden we de allerbekende jordidj1, lid sinds 2009 en maar liefst 17018 berichten. Vertegenwoordiger van den jeugd en van het betere hiphop werk. Jordi komt dan wel uit de hoofdstad maar dat zij hem vergeven

En aan uw linkerkant Soledad, lid sinds 2010 en 1314 berichten. Pim is al crewlid en zal beide rollen combineren. Het behoeft geen intro dat we een echte jazzkenner aan boord hebben en, u zou het aan zijn Top 10 niet zeggen, hij is toch echt pas 29 jaar

Zij hebben de mooie en (on?) dankbare taak de site in goede banen te leiden. Weest u een beetje lief voor ze, ik moet ze nog de instructies geven

Ik ben erg blij met ze en hoop op een mooie samenwerking

Wow, mooi snel geregeld en een prachtteam (zeg ik nu nog).
Go for it, guys!

Wow! Jordi.

Times are indeed changing.

Nou, veel plezier met moderator zijn, mensen.

Succes en veel plezier heren!

Oooh Jordi mod, als dat maar goed gaat

Nee grapje natuurlijk, succes allen! Jullie gaan het ongetwijfeld goed doen!

Jordi ❤

De rest ook succes he

Wooh. Succes heren. En alvast bedankt voor jullie inzet de komende periode

Wel handig. Kan 'ie telkens gelijk zijn eigen spam weghalen.

Zonder dollen: veel succes, en top dat jullie deze taken op je willen nemen. Succes!

Veel succes gewenst nieuwe mods

Mooie opvolgers, heel veel succes mannen!

Jordi gl met deze prachtige verantwoordelijkheid!

Soledad en Brajopau ook veel succes bij de modtaken! Ik ben blij dat cosmic kid het team snel weer compleet heeft kunnen maken!

#MuMeForever

Voor de nieuwe leden van de crew heel veel geluk gewenst in jullie nieuwe functie.

https://online.pubhtml5.com/rxxm/accountlogo.png

Veel succes én plezier aan de nieuwe mods!

Ik had eigenlijk verwacht dat de oude mod-crew wel weer terug zou keren! Desalniettemin veel succes aan de nieuwe lichting, hopelijk voor jullie verloopt het contact met fanreach nu een stuk efficiënter

Succes allemaal, mooi verdeling qua kennis van subgenres en soms wordt een mens wijzer van het uitoefenen van een taak met verantwoordelijkheid.

Mjuman schreef:
soms wordt een mens wijzer van het uitoefenen van een taak met verantwoordelijkheid.
eh.... mju....

zaaf schreef:
(quote)
eh.... mju....

Is mod zijn dan niet een baan met verantwoordelijkheid?

Wat een dag Dat ik dit nog mag meemaken. Succes jongens!

Jordi gaat zo een quiz opzetten om te vieren. Kom chat x

Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.