MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Volgens mij heb ik een week onder een steen geleefd.

jordidj1 bedankt! En Casartelli succes!

Volste vertrouwen

Dim
Fijn dat je dit oppakt Casartelli, heel veel succes gewenst.

Goedemorgen, ik krijg dit nu pas mee. Bedankt nog jordidj1 en veel succes Casartelli!

Soledad
Beste Mumers,

Daar het weer beter begint te worden en wij dus helemaal geen zin meer hebben om binnen toevoegingen te moeten beoordelen, hebben wij een nieuw slachtoffer gevonden die al ons werk gaat overnemen.

Germ van harte welkom bij de crew en veel succes!

Zoals we dan in Brabant zeggen: och, germ.

Heel veel succes!

Succes!

Germ (crew)
Bedankt, leuk om er bij te zitten!

Nu nog even goed de regels doornemen voor ik alles maar klakkeloos ga accepteren. Bij vragen meld ik me!

Germ schreef:
Bedankt, leuk om er bij te zitten!

Nu nog even goed de regels doornemen voor ik alles maar klakkeloos ga accepteren. Bij vragen meld ik me!

Let op de witte randjes!!

Succes germ

Succes Germ!

Succes Germ.

Succes Germ

Sterkte Germ

Rudi S schreef:
Sterkte Germ

Sluit ik me bij aan

MuMe: as of today no longer germfree!

Succes Germ!

DjFrankie (moderator)
Succes en veul plezier Germ

Succes Germ.

Veel plezier, Germ.

Casartelli (moderator)
Het is weer tijd voor een aankondiging van personele aard. Na bijna twee jaar moderatorschap en een veel langere tijd als crewlid, gaat brajoapau ons verlaten om zich volledig op zijn nieuwe taak als crewlid series op MovieMeter te storten. We danken Paul voor alle trouwe inzet.

Als je denkt dat die ondertitel "moderator" heel misschien wel iets voor jou is, informeer dan gerust eens vrijblijvend bij cosmic kid, Soledad of mijzelf naar het hoe en wat.

Langs deze weg wil ik nogmaals de huidige, alsook de voormalige crewleden hartelijk bedanken voor de prettige samenwerking van de afgelopen jaren. Bij de MovieMeter series crew kan ik volop mijn ei kwijt, dus mijn beslissing om hier dan maar mijn taken neer te gaan leggen was vrij snel gemaakt.

Sir Spamalot (crew)
Bedankt voor de goede zorgen, Paul!

Ponty Mython
Succes! SerieMeter is nog steeds een ondergeschoven kindje, dus tijd dat daar verandering in komt.

Paul bedankt voor je inzet voor deze pracht site, je was een fijn lid van de crew.

Beste community,

Afgelopen vrijdag heeft neo beslist om zijn crewtaken op MovieMeter neer te leggen. Daar hij ook hier naast het plaatsen van links tussen de -Meter sites ook de toevoegingen met het genre score voor zijn rekening nam zal ondergetekende voortaan die taak op zich gaan nemen. Het plaatsen van de links tussen de -Meter sites zal voortaan de taak zijn van Simon Smith. Chiel, veel succes en plezier ermee, en neo, namens de ganse MuMe crew van harte bedankt voor je jarenlange inzet!

Gelukkig staat Simon Smith er met zijn beer niet alleen voor. Succes!
neo bedankt!

panjoe (moderator)
Veel dank aan neo, die zit er volgens mij al een eeuwigheid, en dank aan Simon Smith voor het overnemen van zijn taken!

Hoezo post jij trouwens dat nieuws, brajoapau, ik dacht dat jij weg was bij de crew? Niet dat ik er iets op tegen heb verder, puur uit nieuwsgierigheid.

panjoe; de ondertitels van mezelf en Simon Smith volgen nog, maar begrijp dat het wat verwarrend overkwam zonder die ondertitel. Just when i thought i was out they pull me back in

zaaf

brajoapau schreef:
panjoe; de ondertitels van mezelf en Simon Smith volgen nog, maar begrijp dat het wat verwarrend overkwam zonder die ondertitel. Just when i thought i was out they pull me back in

Say no more: You can check-out any time you like, but you can never leave

Bedankt voor alles neo en veel succes aan de opvolgers! (Iemand een pooltje leggen wanneer we hier bericht krijgen dat brajoapau de ploeg weer verlaten heeft, en hoe lang het dan gaat duren voor ie weer terugkeert? )

Gast
geplaatst: vandaag om 02:14 uur

geplaatst: vandaag om 02:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.