De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
2
geplaatst: 4 maart 2021, 13:48 uur
Bedankt jordidj1, met ook nog een eervolle vermelding om een hele top 100 van een welbekende artiest te organiseren in volle mod-tijden.
Succes aan de opvolger
Succes aan de opvolger

2
geplaatst: 4 maart 2021, 13:48 uur
Verrassende keuze, maar alleen omdat ik dacht Casper hier geen zin in zou hebben. 
Fijn dat de vacature zo goed wordt ingevuld. Succes Casper!

3
geplaatst: 4 maart 2021, 13:49 uur
herman schreef:
Verrassende keuze, maar alleen omdat ik dacht Casper hier geen zin in zou hebben.

Hij is toch zeker wel op de hoogte?
1
Onweerwolf
geplaatst: 4 maart 2021, 14:06 uur
Aangezien Caspertelli vermoedelijk verantwoordelijk is voor het grootste deel van de moeite die ik heb moeten doen in de afgelopen jaren ingevolge contact met moderators lijkt me dit wel terecht. 

1
geplaatst: 4 maart 2021, 14:37 uur
Dat lijkt me wel een stunt, dattie dan hier moet lezen dattie blijkbaar een mod is vanaf nu

3
geplaatst: 4 maart 2021, 14:51 uur
GrafGantz schreef:
Dat lijkt me wel een stunt, dattie dan hier moet lezen dattie blijkbaar een mod is vanaf nu
(quote)
Ja dat zou wat zijn, dat je vanaf nu, wanneer je inlogt op MuMe en je ziet dat je plots allemaal meldingen hebt uit het crew-mededelingen-topic, je zoiets hebt van oh nee, het is aan mij

6
geplaatst: 4 maart 2021, 15:23 uur
ArthurDZ schreef:
Ja dat zou wat zijn, dat je vanaf nu, wanneer je inlogt op MuMe en je ziet dat je plots allemaal meldingen hebt uit het crew-mededelingen-topic, je zoiets hebt van oh nee, het is aan mij
Was dat bij jou anders dan?(quote)
Succes Casartelli! En bedankt jordidj1 voor het modwerk tussen de grappen door.
7
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 maart 2021, 16:01 uur
GrafGantz schreef:
Dat zou "ik word genoemd" wel een heel nieuwe dimensie gevenDat lijkt me wel een stunt, dattie dan hier moet lezen dattie blijkbaar een mod is vanaf nu
Dank allen! Houd het netjes en gezellig, zoals (meestal) al gebeurt.
0
geplaatst: 4 maart 2021, 16:28 uur
Als dat serieus een Prof. Dr. Ir. Akkermans referentie is ben je vanaf nu m'n favoriete mod

5
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 maart 2021, 16:28 uur
GrafGantz schreef:
Als dat serieus een Prof. Dr. Ir. Akkermans referentie is ben je vanaf nu m'n favoriete mod
Een kinderhand is gauw gevuld.Als dat serieus een Prof. Dr. Ir. Akkermans referentie is ben je vanaf nu m'n favoriete mod
2
geplaatst: 4 maart 2021, 16:40 uur
Lijkt me een gedegen keuze, succes Casper!
Jordi nog bedankt voor je gemodereer uiteraard!
Jordi nog bedankt voor je gemodereer uiteraard!
2
geplaatst: 4 maart 2021, 20:12 uur
Als zo'n buitenkansje zich aandient begrijp ik dat er weinig overleg nodig is. Modereer ze Casper!
1
geplaatst: 4 maart 2021, 22:37 uur
Ah, mr. nuance himself gaat aan de mod.
Succes Casper, hopelijk gaat het je bevallen.
Succes Casper, hopelijk gaat het je bevallen.
7
geplaatst: 5 maart 2021, 00:17 uur
Kijk, ook nog eens een nieuw album uit.
Moderator - Midnight Madness (2021)
Met op 1 een bijdrage van Casartelli en op 14 jordij1.

0
geplaatst: 5 maart 2021, 06:41 uur
trebremmit schreef:
Om on topic (mume mods) te blijven, ik kom op ook voorbij op 5

2
geplaatst: 6 maart 2021, 08:40 uur
Ik kijk te weinig op forums die niet onder de categorie Muziekgames of Toplijsten vallen, maar er viel me wat op aan Casartelli's naam, dus even op onderzoek gegaan 
jordidj1 bedankt voor je inzet en Casartelli succes met je nieuwe rol binnen MuMe.

jordidj1 bedankt voor je inzet en Casartelli succes met je nieuwe rol binnen MuMe.
* denotes required fields.