De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 juli 2011, 17:39 uur
Ja, Hans, jij hoopt natuurlijk dat ik het jou dan ook vertel.
Maar ik weet het niet, en ik hoef 't ook niet te weten. Verder geheel eens met wat je zegt.
Maar ik weet het niet, en ik hoef 't ook niet te weten. Verder geheel eens met wat je zegt.
0
geplaatst: 20 juli 2011, 18:04 uur
Misterfool schreef:
Marcel had toch veel dreigpm's gekregen door zijn avatar van een voetbalclub?
Idd, erg trieste zaak. Dat soort Internethooligans zijn het laagste van het laagste van het laagste en dan nog duizend verdiepingen daaronder.Marcel had toch veel dreigpm's gekregen door zijn avatar van een voetbalclub?
0
Misterfool
geplaatst: 20 juli 2011, 18:25 uur
Inderdaad en iemand die zo veel aan de site heeft bijgedragen verdient veel respect.
0
geplaatst: 20 juli 2011, 18:27 uur
Nou was Marcel zelf ook een internethooligan (zeker als het om zijn ADO ging), moet je zelf ook wat kunnen incasseren.
0
geplaatst: 20 juli 2011, 18:37 uur
Laten we hier maar niet op doorgaan, want we weten helemaal niet wat er precies speelt. Er worden nu al (impliciet) aannames gedaan die niet kloppen, maw: geroddeld.
0
geplaatst: 21 juli 2011, 00:56 uur
Ouwe wijven .. 
Bedankt voor de bedankjes. Tijdens mijn moderatorschap is mij duidelijk geworden dat de mods die dit echt al jaren doen, een truckload aan respect verdienen van de users hier. Dankzij hen (en ik heb het dus niet over mezelf) is deze site een verademing in vergelijking met al die andere open forums.
In je vrije tijd bakken troep over je heen krijgen van 11 users omdat je het voor 39000 andere users leuk wilt houden, lijkt een makkie, maar dat is het niet.

Bedankt voor de bedankjes. Tijdens mijn moderatorschap is mij duidelijk geworden dat de mods die dit echt al jaren doen, een truckload aan respect verdienen van de users hier. Dankzij hen (en ik heb het dus niet over mezelf) is deze site een verademing in vergelijking met al die andere open forums.
In je vrije tijd bakken troep over je heen krijgen van 11 users omdat je het voor 39000 andere users leuk wilt houden, lijkt een makkie, maar dat is het niet.
0
geplaatst: 21 juli 2011, 01:14 uur
VanDeGriend schreef:
In je vrije tijd bakken troep over je heen krijgen van 11 users...
In je vrije tijd bakken troep over je heen krijgen van 11 users...
Gewoon bannen, die 11.

0
geplaatst: 21 juli 2011, 07:52 uur
VanDeGriend schreef:
Ok, ik ga proberen m'n leven te beteren... eikel

0
geplaatst: 21 juli 2011, 15:22 uur
Heel erg bedankt VanDeGriend, en hopen dat we je nog vaak zien. 

0
geplaatst: 23 juli 2011, 21:17 uur
Bedankt Rob, en veel plezier als bevrijd user
Jammer dat Marcel zich heeft uitgeschreven, ook hij verdient alle lof.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 juli 2011, 20:27 uur
Svendra schreef:
En Sander welkom terug van vakantie, nog leuk gehad ondanks het zeer slechte weer?
0
geplaatst: 24 juli 2011, 20:39 uur
Dank je, Frank! Jazeker. We zaten in de westelijke punt van Oostenrijk en de meeste dagen was het weer heel behoorlijk.
0
geplaatst: 3 februari 2012, 15:30 uur
De crew is weer op zoek naar versterking, derhalve de volgende vacature voor dat van crewlid:
Functie-eisen:
- je moet in ieder geval rocktoevoegingen willen beoordelen, andere genres (minimaal 2 of 3) mag jezelf aangeven
- je moet een goed "verleden" (van goede toevoegingen, gedrag op de site) hebben
- je moet goed om kunnen gaan met soms (al dan niet terecht) zeurende toevoegers
- je moet bereid zijn nagenoeg dagelijks werkzaamheden te verrichten
- je vindt het leuk om een actieve rol op de site te hebben
- je moet ook correcties willen beoordelen/afhandelen
- je kan/wil overleggen met andere crewleden
Vragen mogen hier gesteld worden, maar ook via pm naar mij of iemand anders van de crew (uitgezonderd Jordy): Crew - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Aanmelden mag bij mij of een van de andere moderators.
Functie-eisen:
- je moet in ieder geval rocktoevoegingen willen beoordelen, andere genres (minimaal 2 of 3) mag jezelf aangeven
- je moet een goed "verleden" (van goede toevoegingen, gedrag op de site) hebben
- je moet goed om kunnen gaan met soms (al dan niet terecht) zeurende toevoegers
- je moet bereid zijn nagenoeg dagelijks werkzaamheden te verrichten
- je vindt het leuk om een actieve rol op de site te hebben
- je moet ook correcties willen beoordelen/afhandelen
- je kan/wil overleggen met andere crewleden
Vragen mogen hier gesteld worden, maar ook via pm naar mij of iemand anders van de crew (uitgezonderd Jordy): Crew - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Aanmelden mag bij mij of een van de andere moderators.
0
titan (crew)
geplaatst: 3 februari 2012, 15:32 uur
Je kan niemand voordragen, hooguit jezelf opgeven.
0
Misterfool
geplaatst: 3 februari 2012, 15:34 uur
Ha, zo letterlijk bedoel ik het niet. Ik zeg enkel dat ik Dazzler op zich geschikt zou vinden voor deze functie, aangezien die veel kennis heeft over de juiste hoezen bij sommige albums.
0
geplaatst: 3 februari 2012, 15:42 uur
dazzler kan MuMe de helft van de tijd niet eens openen dus dat lijkt me niet zo'n slimme zet
.
.
0
geplaatst: 3 februari 2012, 16:02 uur
GrafGantz schreef:
dazzler kan MuMe de helft van de tijd niet eens openen dus dat lijkt me niet zo'n slimme zet
.
. Maar als ie dan actief is, levert ie minimaal werk voor 2

0
geplaatst: 3 februari 2012, 16:24 uur
GrafGantz schreef:
.
. Ik laat wel altijd iedereen eerlijk meespelen met Greatest Hits,
zelfs users die niet lief voor me zijn. Dus aan functie-eis 3 is voldaan.

0
geplaatst: 3 februari 2012, 17:56 uur
Ik zou het alleen maar doen omdat crew mooi allitereert met Kronos.
Maar da's vast geen goeie reden.
Maar da's vast geen goeie reden.

0
geplaatst: 3 februari 2012, 18:01 uur
414 toevoegingen en je zit veel in de rock...
of was je aanvraag überhaupt een geintje?
of was je aanvraag überhaupt een geintje?
0
geplaatst: 3 februari 2012, 18:01 uur
Ik denk dat Kronos idd. een geintje maakte, maar dan nog: veel in de rock zitten is dus juist een pluspunt hier, aangezien we op dat vlak versterking nodig hebben.
Haha, ik denk niet dat we mensen tegen hun zin in crewlid gaan maken.
Haha, ik denk niet dat we mensen tegen hun zin in crewlid gaan maken.

* denotes required fields.