MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
jasper1991 schreef:
414 toevoegingen en je zit veel in de rock...

of was je aanvraag überhaupt een geintje?

Jep, een geintje. Ik draag graag af en toe wat bij met toevoegingen en correcties. Maar er een (bijna) dagelijkse job van maken zie ik nog niet zo zitten.

herman schreef:
- je moet goed om kunnen gaan met soms (al dan niet terecht) zeurende toevoegers

jasper1991 schreef:
414 toevoegingen
Daar zit ie anders wel mee in de top 100.

Rene1979
Kronos, een dagelijkse job is het niet. Hooguit 2 tot 3 uurtjes in de week (afhankelijk van het aantal toevoegingen en het genre) Rock is wel vrij druk, maar je kan altijd informatie bij een van ons opvragen. Ik hoop op een hoop reactie's.

chevy93 schreef:

Da's waar. Maar er zijn er nog 84 die het beter doen dan ik. Aan hen de eer zich kandidaat te stellen.

chevy93 schreef:
(quote)
Ja, daarom dus. Hij heeft echter geen zin.

jasper1991 schreef:
(quote)
Ja, daarom dus. Hij heeft echter geen zin.

Jij hebt duidelijk nog niet in de gaten "how things work" - hij wil gevraagd worden!

Geen mooiere ego boost dan gevraagd worden. En ik? Ik word ook wel eens gevraagd - maar da's meestal met een andere strekking.

De zuster die vraagt of je je pilletje al genomen hebt zeker.

Mjuman schreef:
(quote)

Jij hebt duidelijk nog niet in de gaten "how things work" - hij wil gevraagd worden!
Dat heb ik wel door, maar ik blijf onverschillig bij valse bescheidenheid oid.

herman schreef:
De crew is weer op zoek naar versterking, derhalve de volgende vacature voor dat van crewlid:

Functie-eisen:

- je moet in ieder geval rocktoevoegingen willen beoordelen, andere genres (minimaal 2 of 3) mag jezelf aangeven
- je moet een goed "verleden" (van goede toevoegingen, gedrag op de site) hebben(...).

Het helpt zeker niet als ik kan betogen dat bijvoorbeeld Svendra geweldig kan toevoegen voor ondergetekende?

Nee waarschijnlijk.

Ik zal het nooit redden, het diploma van de toevoegschool is mij al jaren veel te hoog gegrepen.

Nounou, dat valt toch ook wel mee Ik krijg ze af en toe ook wel terug maar uiteindelijk krijg ik ze meestal wel toegevoegd.

Ik weet niet of ik al genoemd ben maar ik kan in elk geval faxen.

(afbeelding)

Je ligt niettemin drie toevoegingen op me voor... Zal ik je even noemen?

GrafGantz

Zo, gebeurd.

Rene1979
Solliciteren guys... Klein PM'tje naar een van de mod's of Crewmembers is meer dan voldoende.. We gaan geen mensen benaderen iedereen heeft evenveel kansen..

Kronos schreef:
De zuster die vraagt of je je pilletje al genomen hebt zeker.

Op moment van reageren klapte de site weer eens, vandaar nu later. Nee - ik luister nu op recept elke dag 1 uur metal, met de volumeknop naar helemaal naar links. Bij een bandnaam met O (=open) mag ik een beetje open draaien - Opeth geeft dat bijv.

Lukas schreef:
Je ligt niettemin drie toevoegingen op me voor... Zal ik je even noemen?

GrafGantz

Zo, gebeurd.

Ik doelde uiteraard op prof. dr. ir. Akkermans.

GrafGantz schreef:
Ik weet niet of ik al genoemd ben maar ik kan in elk geval faxen.

(afbeelding)

Ter herinnering:

herman schreef:
De crew is weer op zoek naar versterking, derhalve de volgende vacature voor dat van crewlid:

Functie-eisen:

- je moet in ieder geval rocktoevoegingen willen beoordelen, andere genres (minimaal 2 of 3) mag jezelf aangeven
- je moet een goed "verleden" (van goede toevoegingen, gedrag op de site) hebben
- je moet goed om kunnen gaan met soms (al dan niet terecht) zeurende toevoegers
- je moet bereid zijn nagenoeg dagelijks werkzaamheden te verrichten
- je vindt het leuk om een actieve rol op de site te hebben
- je moet ook correcties willen beoordelen/afhandelen
- je kan/wil overleggen met andere crewleden

Vragen mogen hier gesteld worden, maar ook via pm naar mij of iemand anders van de crew (uitgezonderd Jordy): Crew - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Aanmelden mag bij mij of een van de andere moderators.

Ik heb mijn usernaam wel mee + avatar om te solliciteren voor Rock-crew lid. Maar ik ben bang dat mijn stemgedrag parten gaat spelen

titan (crew)
Editoor schreef:
Maar ik ben bang dat mijn stemgedrag parten gaat spelen

Ik zou niet weten waarom. Ik zou zeggen, waag een poging als je durft

Stemgedrag lijkt me hier niet zo relevant inderdaad. Heb daar wel eens een opmerking over gemaakt in het geval van Editoor, maar voor de functie van crewlid maakt dat allemaal niet uit. Dus laat dat je er niet van weerhouden als je eigenlijk wilt solliciteren, Christian.

Kortgeleden hebben we een vacature geplaatst voor crewlid, en daar hebben we mooie aanmeldingen voor gekregen. Daarom was het nog lastig om het eens te worden over wie we nou moesten kiezen. Uiteindelijk hebben we besloten om zelfs twee nieuwe crewleden aan te nemen en na wat overleg zijn daar de namen van Dexter en tangmaster uitgekomen!

Dexter en tangmaster, welkom bij de crew en succes!

Succes Dexter en tangmaster

Van harte met jullie nieuwe functie Dexter en tangmaster.

Gefeliciteerd. Veel crewplezier gewenst!

Dankjewel

Ik zal mijn best gaan doen

Ook hier: welkom beiden

titan (crew)
Gefeliciteerd!

DjFrankie (moderator)
Proficiat en jullie zien de toevoegingen wel verschijnen

Gefeliciteerd Dexter en tangmaster!

bone machine (crew)
Welkom bij de crew Dexter en tangmaster!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:01 uur

geplaatst: vandaag om 16:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.