MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
bennerd schreef:
Straks ga ik nog mensen bennen.

bennerd de benner

Rudi S schreef:
Pas op daar komt bennerd met een bezem.

Even wat slowchat weggehaald.

bennerd schreef:
Late reactie vanwege het vreemd genoeg hebben van een sociaal leven: bedankt allen!
Ik dacht dat dat altijd een no-go was als iemand dat had.

Improvision
Misschien wat laat, maar alsnog gefeliciteerd!

Bedankt!

Succes bennerd

Crewleden komen, crewleden gaan. Deze keer nemen we afscheid en wel van een van onze moderators: VanDeGriend legt zijn taken als moderator neer.

Rob, helaas had je de laatste tijd minder tijd voor MuMe, maar desalniettemin bedankt voor de zeer prettige samenwerking. Hopelijk zien we je nog veel terug op de site.

VanDeGriend Bedankt.

Ondanks dat het voor mij geen verrassing is toch nog bedankt voor de samenwerking toen ik nog in de crew zat.

Bedankt idd VanDeGriend.

Casartelli (moderator)
Zelfs voor de eenvoudige gebruiker wellicht geen totale verrassing... Rob, bedankt voor het modereren!

VanDeGriend bedankt jongen

MAS
Tot ziens

Thanks VanDeGriend

Bedankt Rob!

DjFrankie (moderator)
Bedankt v/d Griend en veel succes met je webwinkel , vandaag pas ontdekt door dit topic

Thanks Rob

Enne, ik zie dat onze megatoevoeger Marcel zich heeft uitgeschreven

Heel jammer, behalve megatoevoeger (17256 albums) was hij ook een tijdlang crewlid. Het aantal door hem gekeurde albums loopt ook wel in de tienduizenden.

Het ga je goed, Marcel (mocht je dit nog eens lezen).

Stijn_Slayer
Wat zonde om je uit te schrijven als je zoveel moeite in een site hebt gestoken. Er zal dan wel een goede reden achter zitten (niet dat ik dat per se wil weten, zo'n roddelaar ben ik niet ).

Harco
Marcel.

Bedankt Rob voor alle tijd en moeite die je in de site hebt gestoken. Jammer dat Marcel weg is.

musicfriek schreef:

Dat klopt: hij heeft het mij in een pm geschreven (inclusief de reden waarom; nee Stijn niet naar vragen want je krijgt toch geen antwoord ).

Jammer: ik heb prima met hem samengewerkt als crewmember. Avondjes samen hele rijen wegwerken was soms erg leuk om te doen maar daar kwam de klad in en uiteindelijk besloten we beiden tegelijkertijd dat het mooi was geweest. Dat hij helemaal zou gaan stoppen met de site wist ik toen ook al.

We zullen zijn enorme hoeveelheid toevoegingen gaan missen: bedankt daarvoor Marcel. Het ga je goed (en ik weet dat dat zeer zeker het geval zal zijn ).

DjFrankie (moderator)
musicfriek schreef:
Thanks Rob

Iemand met zoveel toevoegingen heeft natuurlijk erg veel bijgedragen aan deze site.
Alleen al de kostbare tijd die hij eraan heeft geschonken.
Marcel bedankt voor al je werk voor deze site.

Marcel bedankt voor je werk, en het werk aan mijn toevoegingen in het bijzonder

tangmaster
Bedankt Rob voor al het goede

Bedankt Marcel, voor al het goede werk en de fijne contacten.

Gefeliciteerd Bennerd, maak er wat moois van.

panjoe (moderator)
Hoewel ik nooit contact heb met de betrokken heren: bedankt voor al jullie werk aan de site! Hulde!

musicfriek schreef:
Komt niet helemaal als en verrassing, helaas.

Misterfool
Marcel had toch veel dreigpm's gekregen door zijn avatar van een voetbalclub?

Stijn_Slayer schreef:
Wat zonde om je uit te schrijven als je zoveel moeite in een site hebt gestoken. Er zal dan wel een goede reden achter zitten (niet dat ik dat per se wil weten, zo'n roddelaar ben ik niet ).

Nee nee

Geheel tegen dovemansoren roep ik al jaren: waarom uitschrijven, dat is zo definitief. Je kunt ook even niks doen, misschien krijg je er later weer zin in.

Musicmeter is net als het kopen van cd'tjes zelf: een hobby die in de basis oneindig is, met onbeperkte mogelijkheden en een nooit ophoudende stroom aan (nieuwe) muziek

Gast
geplaatst: vandaag om 22:51 uur

geplaatst: vandaag om 22:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.