De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2012, 19:08 uur
Tot nu toe is Yestsida een dikke
waard. Als hij dit vol blijft houden wil ik met hem trouwen. 
waard. Als hij dit vol blijft houden wil ik met hem trouwen. 
0
Harco
geplaatst: 2 mei 2012, 21:41 uur
Dank, iedereen.
Al weet ik zeker dat Yves het héél goed gaat doen; ik heb hem niet voor niets voorgedragen.
Al weet ik zeker dat Yves het héél goed gaat doen; ik heb hem niet voor niets voorgedragen.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 11:25 uur
De actieve toevoegers zullen het al wel gemerkt hebben, maar er is weer een nieuw crewlid binnen onze gelederen.
Angelo zal zich gaan bezig houden met jullie soul, r&b en funk-toevoegingen. Veel succes Angelo!
Angelo zal zich gaan bezig houden met jullie soul, r&b en funk-toevoegingen. Veel succes Angelo!
0
geplaatst: 27 juni 2012, 12:14 uur
Van harte Angelo met je nieuwe functie. Maak er een mooie tijd van.

0
geplaatst: 27 juni 2012, 16:05 uur
Om eerlijk te zijn heb ik, sinds ik me hier heb aangemeld, Angelo niet echt actief bezig gezien. Wel zie ik steeds zijn naam als ik denk dat ik de eerste ben met een grote release en het al is toegevoegd. Dus veel succes, Angelo. Al zul je waarschijnlijk nooit een toevoeging van mijn kant moeten goedkeuren, want ik hou me niet echt bezig met moderne soul en funk.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 16:11 uur
Hij heeft voor mij al een stuk of dertig albums goedgekeurd, waarbij hij ook hielp. Goed crewlid!
0
geplaatst: 27 juni 2012, 17:35 uur
IllumSphere schreef:
Om eerlijk te zijn heb ik, sinds ik me hier heb aangemeld, Angelo niet echt actief bezig gezien. Wel zie ik steeds zijn naam als ik denk dat ik de eerste ben met een grote release en het al is toegevoegd.
Om eerlijk te zijn heb ik, sinds ik me hier heb aangemeld, Angelo niet echt actief bezig gezien. Wel zie ik steeds zijn naam als ik denk dat ik de eerste ben met een grote release en het al is toegevoegd.
Volgens mij spreek je je eerste zin tegen met je tweede, of ligt dat nou aan mij?

0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:30 uur
herman schreef:
De actieve toevoegers zullen het al wel gemerkt hebben, maar er is weer een nieuw crewlid binnen onze gelederen.
Angelo zal zich gaan bezig houden met jullie soul, r&b en funk-toevoegingen. Veel succes Angelo! Nop, nog niet gemerkt....binnen die genres zal ik hem ook niet vaak tegenkomen...

0
geplaatst: 27 juni 2012, 23:52 uur
Succes Angelo! Hij heeft een paar toevoegingen en correcties van mij goedgekeurd. 

0
geplaatst: 28 juni 2012, 13:19 uur
herman schreef:
Volgens mij spreek je je eerste zin tegen met je tweede, of ligt dat nou aan mij?
(quote)
Met actief bedoel ik niet enkel het toevoegen van albums.

0
geplaatst: 28 juni 2012, 13:45 uur
IllumSphere schreef:
Om eerlijk te zijn heb ik, sinds ik me hier heb aangemeld, Angelo niet echt actief bezig gezien.
Om eerlijk te zijn heb ik, sinds ik me hier heb aangemeld, Angelo niet echt actief bezig gezien.
Dat ligt toch echt aan jou, qua geschreven woord is hij een van de meest actieve users op de site:
http://www.musicmeter.nl/users/reviews/
Bijna 900 reviews en daar zitten geen lullige stukjes bij van een paar regels.

0
geplaatst: 28 juni 2012, 16:17 uur
Dan ligt het inderdaad aan mij, al ligt het merendeel van die albums niet echt in mijn straatje. Maar goed, dat doet niets af aan mijn felicitaties.
0
geplaatst: 29 juni 2012, 12:32 uur
En waar er iemand bijkomt, gaat er ook iemand weg: Jelmer19 verlaat namelijk de crew. Jelmer, bedankt voor je inzet en de prettige samenwerking en tot ziens op de site. 

0
geplaatst: 29 juni 2012, 12:34 uur
Inderdaad, Jelmer19 bedankt voor alles en blijf vooral genieten van de muziek. 

0
geplaatst: 23 oktober 2012, 14:13 uur
En helaas moeten we weer afscheid nemen van een gerespecteerd crewlid. Koen, beter bekend als bone machine, heeft aangegeven te stoppen als crewlid. Beste Koen, dank voor de prettige samenwerking en het goede werk dat je in de site hebt gestoken. 

0
geplaatst: 23 oktober 2012, 14:34 uur
ah 
bone machine heeft volgens mij meer dan de helft van mijn toevoegingen goedgekeurd... eventueel na een kleine wijziging die hij meestal dan al zelf had gedaan, vond ik wel tof
Merci bm!

bone machine heeft volgens mij meer dan de helft van mijn toevoegingen goedgekeurd... eventueel na een kleine wijziging die hij meestal dan al zelf had gedaan, vond ik wel tof

Merci bm!
0
geplaatst: 23 oktober 2012, 14:43 uur
Hij heeft ook veel van mijn toevoegingen (goed)gekeurd, bedankt bone machine. 

0
geplaatst: 23 oktober 2012, 15:06 uur
De man met de nickname van dat geweldige album. Koen bedankt.
0
titan (crew)
geplaatst: 23 oktober 2012, 15:08 uur
Maar dat is dan weer omdat jijzelf ook nog (bijna) niets voor de site hebt gedaan

* denotes required fields.