MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
Tot nu toe is Yestsida een dikke waard. Als hij dit vol blijft houden wil ik met hem trouwen.

Harco
Dank, iedereen. Al weet ik zeker dat Yves het héél goed gaat doen; ik heb hem niet voor niets voorgedragen.

De actieve toevoegers zullen het al wel gemerkt hebben, maar er is weer een nieuw crewlid binnen onze gelederen. Angelo zal zich gaan bezig houden met jullie soul, r&b en funk-toevoegingen. Veel succes Angelo!

Succes Angelo!

Lijkt me een zeer geschikte crewlid. Succes Angelo

Van harte Angelo met je nieuwe functie. Maak er een mooie tijd van.

Dat je een fijne knul mag worden Angelo. Zet hem op!

Veel succes Angelo!

Om eerlijk te zijn heb ik, sinds ik me hier heb aangemeld, Angelo niet echt actief bezig gezien. Wel zie ik steeds zijn naam als ik denk dat ik de eerste ben met een grote release en het al is toegevoegd. Dus veel succes, Angelo. Al zul je waarschijnlijk nooit een toevoeging van mijn kant moeten goedkeuren, want ik hou me niet echt bezig met moderne soul en funk.

Succes Angelo.

Hij heeft voor mij al een stuk of dertig albums goedgekeurd, waarbij hij ook hielp. Goed crewlid!

Lijkt me 'n puike keuze. Succes, Angelo!

IllumSphere schreef:
Om eerlijk te zijn heb ik, sinds ik me hier heb aangemeld, Angelo niet echt actief bezig gezien. Wel zie ik steeds zijn naam als ik denk dat ik de eerste ben met een grote release en het al is toegevoegd.

Volgens mij spreek je je eerste zin tegen met je tweede, of ligt dat nou aan mij?

herman schreef:
De actieve toevoegers zullen het al wel gemerkt hebben, maar er is weer een nieuw crewlid binnen onze gelederen. Angelo zal zich gaan bezig houden met jullie soul, r&b en funk-toevoegingen. Veel succes Angelo!

Nop, nog niet gemerkt....binnen die genres zal ik hem ook niet vaak tegenkomen...

Succes Angelo! Hij heeft een paar toevoegingen en correcties van mij goedgekeurd.

herman schreef:
(quote)

Volgens mij spreek je je eerste zin tegen met je tweede, of ligt dat nou aan mij?

Met actief bedoel ik niet enkel het toevoegen van albums.

IllumSphere schreef:
Om eerlijk te zijn heb ik, sinds ik me hier heb aangemeld, Angelo niet echt actief bezig gezien.

Dat ligt toch echt aan jou, qua geschreven woord is hij een van de meest actieve users op de site:
http://www.musicmeter.nl/users/reviews/
Bijna 900 reviews en daar zitten geen lullige stukjes bij van een paar regels.

Dan ligt het inderdaad aan mij, al ligt het merendeel van die albums niet echt in mijn straatje. Maar goed, dat doet niets af aan mijn felicitaties.

Succes Angelo!

Bedankt allemaal.

En waar er iemand bijkomt, gaat er ook iemand weg: Jelmer19 verlaat namelijk de crew. Jelmer, bedankt voor je inzet en de prettige samenwerking en tot ziens op de site.

Inderdaad, Jelmer19 bedankt voor alles en blijf vooral genieten van de muziek.

En helaas moeten we weer afscheid nemen van een gerespecteerd crewlid. Koen, beter bekend als bone machine, heeft aangegeven te stoppen als crewlid. Beste Koen, dank voor de prettige samenwerking en het goede werk dat je in de site hebt gestoken.

2MY
ah

bone machine heeft volgens mij meer dan de helft van mijn toevoegingen goedgekeurd... eventueel na een kleine wijziging die hij meestal dan al zelf had gedaan, vond ik wel tof

Merci bm!

Hij heeft ook veel van mijn toevoegingen (goed)gekeurd, bedankt bone machine.

Casartelli (moderator)
Koen bedankt!

Hij heeft nog nooit wat voor mij gedaan

De man met de nickname van dat geweldige album. Koen bedankt.

titan (crew)
GrafGantz schreef:
Hij heeft nog nooit wat voor mij gedaan

Maar dat is dan weer omdat jijzelf ook nog (bijna) niets voor de site hebt gedaan

Gast
geplaatst: vandaag om 01:44 uur

geplaatst: vandaag om 01:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.