De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 24 februari 2012, 17:42 uur
De laatste van de 3 (HammerHead en ondergetekende gingen je al voor) legt zijn taken nu ook neer. Vijf jaar is inderdaad mooi en ik geniet al een tijdje volop van mijn crew-pensioen dus dat gaat met jou ook helemaal goedkomen.
Bedankt voor de goede samenwerking die jaren en bedankt voor je inzet uiteraard
Bedankt voor de goede samenwerking die jaren en bedankt voor je inzet uiteraard

0
geplaatst: 1 maart 2012, 09:14 uur
Arrie schreef:
Kortgeleden hebben we een vacature geplaatst voor crewlid, en daar hebben we mooie aanmeldingen voor gekregen. Daarom was het nog lastig om het eens te worden over wie we nou moesten kiezen. Uiteindelijk hebben we besloten om zelfs twee nieuwe crewleden aan te nemen en na wat overleg zijn daar de namen van Dexter en tangmaster uitgekomen!
Dexter en tangmaster, welkom bij de crew en succes!
Kortgeleden hebben we een vacature geplaatst voor crewlid, en daar hebben we mooie aanmeldingen voor gekregen. Daarom was het nog lastig om het eens te worden over wie we nou moesten kiezen. Uiteindelijk hebben we besloten om zelfs twee nieuwe crewleden aan te nemen en na wat overleg zijn daar de namen van Dexter en tangmaster uitgekomen!
Dexter en tangmaster, welkom bij de crew en succes!
Toevoegen loopt gesmeerd.

Bedankt voor de snelle actie.
0
geplaatst: 1 maart 2012, 09:59 uur
Ook nog mijn complimenten en dank voor de jarenlange inzet van El Ninjo; toch wel een van de (inmiddels voormalige) ''old school''-crewleden
.
.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 maart 2012, 16:59 uur
El Ninjo bedankt en nu tijd voor de leuke spelleen hier
.
En inderdaad gaan de toevoegingen nu heel snel.
.En inderdaad gaan de toevoegingen nu heel snel.
0
geplaatst: 14 maart 2012, 12:44 uur
Oh, zie nu pas dat de crew is vernieuwd. Natuurlijk heel erg bedankt, El Ninjo, en veel plezier aan Tangmaster en Dexter. 
Mijn toevoeging is na een uur goedgekeurd, dus ik ben alvast vrolijk.

Mijn toevoeging is na een uur goedgekeurd, dus ik ben alvast vrolijk.

0
geplaatst: 25 april 2012, 20:01 uur
Mensen die actief albums toevoegen hebben het wellicht al gemerkt, maar er heeft weer een mutatie in de crew plaatsgevonden:
Yestsida is ons deze week komen versterken en zal zich met jullie Hip Hop en R&B-toevoegingen gaan bezighouden. Veel succes Yves!
Yves is de vervanger van Harco, die helaas heeft aangegeven de crew te verlaten. Harco, van harte bedankt voor het vele en uiterst secure werk dat je voor de site hebt verricht en hopelijk blijf je als user nog wel actief op de site.
Yestsida is ons deze week komen versterken en zal zich met jullie Hip Hop en R&B-toevoegingen gaan bezighouden. Veel succes Yves!
Yves is de vervanger van Harco, die helaas heeft aangegeven de crew te verlaten. Harco, van harte bedankt voor het vele en uiterst secure werk dat je voor de site hebt verricht en hopelijk blijf je als user nog wel actief op de site.

0
geplaatst: 25 april 2012, 20:05 uur
Welkom Yves. 
Jammer dat Harco het crewschip weer heeft verlaten, hij is een fijne jongen. Bedankt voor je inzet knul.

Jammer dat Harco het crewschip weer heeft verlaten, hij is een fijne jongen. Bedankt voor je inzet knul.
0
geplaatst: 25 april 2012, 20:34 uur
The musicmetercrew veranderd warempel vaker van samenstelling dan The Fall! Hoe dan ook: welkom Yestsia!
0
geplaatst: 25 april 2012, 20:37 uur
Ja succes Yestsia, je hebt hier altijd een dankbare taak!
(Ook al ingeschreven sinds 2008, ik geloof niet dat ik Yetsia hier ooit ben tegengekomen.... Het zal wel aan mijn muzieksmaak liggen....)
(Ook al ingeschreven sinds 2008, ik geloof niet dat ik Yetsia hier ooit ben tegengekomen.... Het zal wel aan mijn muzieksmaak liggen....)
0
geplaatst: 25 april 2012, 20:41 uur
Toch ruim 300 berichten geplaatst de afgelopen 4 jaar.
Vreemd dat je hem gemist hebt.
Vreemd dat je hem gemist hebt.

0
geplaatst: 25 april 2012, 20:44 uur
Ja, dat zeg ik, het ligt aan mij. Hip hop en R & B toevoegingen. Ik geloof niet dat daar mijn stemmen liggen.... 

0
geplaatst: 25 april 2012, 20:46 uur
musician schreef:
Yestsia ... Yetsia
Yestsia ... Yetsia
Yestsida (
) is niet aangenomen op het aantal posts dat ie heeft geplaatst, maar op de hoge kwaliteit van zijn correcties en toevoegingen op het hip hop-vlak. Aantal posts is voor een crewlid niet per se relevant, we hebben ook wel eens potentiële crewleden benaderd die zelfs 0 posts hadden. 
0
geplaatst: 25 april 2012, 20:48 uur
Bedankt iedereen, ik zal mijn uiterste best doen! En zeg maar gewoon Yves ipv Yestsida 

0
geplaatst: 25 april 2012, 20:49 uur
herman schreef:
Yestsida (
) is niet aangenomen op het aantal posts dat ie heeft geplaatst, maar op de hoge kwaliteit van zijn correcties en toevoegingen op het hip hop-vlak. Aantal posts is voor een crewlid niet per se relevant, we hebben ook wel eens potentiële crewleden benaderd die zelfs 0 posts hadden.
(quote)
Yestsida (
Die hebben we brieven gestuurd, zodat ze eindelijk posts hadden.
ArthurDZ schreef:
The musicmetercrew veranderd warempel vaker van samenstelling dan The Fall! Hoe dan ook: welkom Yestsia!
Zo lang we niet meer veranderen dan kobe bryant fan's top 10...

0
geplaatst: 25 april 2012, 20:50 uur
Maar die zullen dan wel niet gereageerd hebben.
Wisten niet wat ze overkwamen toen ze opeens een vetgedrukte (1) achter priveberichten hadden staan.
Wisten niet wat ze overkwamen toen ze opeens een vetgedrukte (1) achter priveberichten hadden staan.
0
geplaatst: 25 april 2012, 20:53 uur
Succes Yves; Hip Hop is volgens mij een lastig takenpakket, maar wel een met de nodige uitdagingen.
0
geplaatst: 25 april 2012, 21:08 uur
0
geplaatst: 25 april 2012, 22:16 uur
herman schreef:
Aantal posts is voor een crewlid niet per se relevant, we hebben ook wel eens potentiële crewleden benaderd die zelfs 0 posts hadden.
(quote)
Aantal posts is voor een crewlid niet per se relevant, we hebben ook wel eens potentiële crewleden benaderd die zelfs 0 posts hadden.
Dat zal jij niet geweest zijn

0
geplaatst: 25 april 2012, 23:42 uur
Nu zijn wel zo ongeveer alle hiphoppers hier eens crewlid geweest, de keer dat ik het mag worden komt steeds dichter bij. 

0
geplaatst: 26 april 2012, 00:17 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Nu zijn wel zo ongeveer alle hiphoppers hier eens crewlid geweest, de keer dat ik het mag worden komt steeds dichter bij.
Bij wat?Nu zijn wel zo ongeveer alle hiphoppers hier eens crewlid geweest, de keer dat ik het mag worden komt steeds dichter bij.
0
geplaatst: 27 april 2012, 19:06 uur
Yestsida (nogmaals) welkom en érg jammer dat Harco stopt, die heeft echt niet normaal veel correcties toegepast m.b.t. o.a. de gastartiesten bij hiphopalbums en ging altijd zeer nauwkeurig te werk. Dank en restecp.
* denotes required fields.