De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 23 oktober 2012, 15:17 uur
herman schreef:
En helaas moeten we weer afscheid nemen van een gerespecteerd crewlid. Koen, beter bekend als bone machine, heeft aangegeven te stoppen als crewlid. Beste Koen, dank voor de prettige samenwerking en het goede werk dat je in de site hebt gestoken.
En helaas moeten we weer afscheid nemen van een gerespecteerd crewlid. Koen, beter bekend als bone machine, heeft aangegeven te stoppen als crewlid. Beste Koen, dank voor de prettige samenwerking en het goede werk dat je in de site hebt gestoken.
Jammer, want hij heeft ook veel van mijn toevoegingen (goed)gekeurd!

Bedankt Koen!

0
geplaatst: 23 oktober 2012, 15:42 uur
titan schreef:
Maar dat is dan weer omdat jijzelf ook nog (bijna) niets voor de site hebt gedaan
(quote)
Maar dat is dan weer omdat jijzelf ook nog (bijna) niets voor de site hebt gedaan
Ik zorg dat het gezellig is en blijft, vind je dat niet genoeg dan?
0
titan (crew)
geplaatst: 23 oktober 2012, 15:44 uur
Ik heb de schaal met bitterballen anders niet voorbij zien komen.
0
titan (crew)
geplaatst: 23 oktober 2012, 15:47 uur
Zelfs met aardbeien erbij! Is dat om de vettigheid te compenseren? jeetje, je denkt ook nog eens aan onze gezondheid!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 23 oktober 2012, 15:50 uur
Koen, bedankt! Tot we nog eens samen in Rotterdam geraken of een andere MuMe-meetingplaats. 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 oktober 2012, 18:17 uur
Ja Koen bedankt voor de vele samenwerkingen hier, en dat je nog veel leuke bands zult ontdekken !! 

0
geplaatst: 23 oktober 2012, 19:14 uur
Koen je bent een ware kanjer! Bedankt voor je inzet voor musicmeter en we zien je wel weer terug als burgerlijke user.
0
geplaatst: 23 oktober 2012, 19:21 uur
Beste bone machine, bedankt voor je prima inzet voor deze pracht site. Even je rust pakken en dan heerlijk je gang gaan als "gewone" user van deze bijzondere stie der muziek.

0
geplaatst: 23 oktober 2012, 23:49 uur
Ik sluit me aan bij (bijna) alle reactie's: dank BM, it's been grand! 

0
geplaatst: 24 oktober 2012, 00:38 uur
Reuze bedankt Koen
Je was een van de actiefste crewers en ik heb heel prettig met je samengewerkt. Zal je missen.
Je was een van de actiefste crewers en ik heb heel prettig met je samengewerkt. Zal je missen.
0
geplaatst: 24 oktober 2012, 00:48 uur
Bone machine was altijd degene die me steeds enkele minuten voor was bij het toevoegen van albums die vers van de pers kwamen, maar toch veel succes met jouw verdere leven! Alleen weet ik nu niet op wie ik nu moet vloeken.. 

0
geplaatst: 24 oktober 2012, 17:48 uur
Bedankt Koen
Een groot deel van mijn sumiere aantal toevoegingen zijn door hem goedgekeurd.
Een groot deel van mijn sumiere aantal toevoegingen zijn door hem goedgekeurd.
0
geplaatst: 24 oktober 2012, 22:59 uur
aERodynamIC schreef:
De man met de nickname van dat geweldige album.
De man met de nickname van dat geweldige album.
Osiris Apis schreef:
oh is dat een album van Tom Waits...
oh is dat een album van Tom Waits...
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 23:17 uur
Bone Machine is inderdaad een geweldig album van een geweldige artiest maar ik denk niet dat de nick daarvandaan komt

Elke keer als ik in aanraking kwam met hem dan kwam dat liedje van Pixies gelijk opzetten in mijn hoofd

Ik heb dat ook met user Shangri-La alleen pakt die asscociatie voor hem minder uit vrees ik:

0
geplaatst: 27 oktober 2012, 01:57 uur
Bah, kan ik mijn naam veranderen want ik vind het nu niet leuk meer. 

0
geplaatst: 27 oktober 2012, 01:59 uur
GrafGantz schreef:
Je kan het altijd nog veranderen in "tickettothetropics".
Je kan het altijd nog veranderen in "tickettothetropics".
Met jou praat ik niet meer.

0
geplaatst: 27 oktober 2012, 02:14 uur
In de tijd dat Gerard Joling in sterrenland verscheen heb ik even overwogen mijn voornaam te veranderen. Maar bij het uitzoeken wat het ging kosten en wat er nog meer moest gebeuren heb ik toch besloten mijn voornaam te behouden. Tegen bekende zeg ik dan ook wat Joling in de hoogte doet qua stem doe ik vanuit de laagte. Beide zijn nodig voor de juiste balans in het leven. 

0
geplaatst: 27 oktober 2012, 02:26 uur
Er is ook nog een sympatieke Nederlandse zanger met dezelfde voornaam.
Gerard van Maasakkers
Denk daar maar aan.
YouTube - Gerard van Maasakkers - Cis Verdonk
Gerard van Maasakkers
Denk daar maar aan.
YouTube - Gerard van Maasakkers - Cis Verdonk
0
geplaatst: 27 oktober 2012, 08:36 uur
The Steve Miller Band - Shangri-la
Dit kan anders ook heel goed, dat had ik eerder in gedachten. Maar ik moet wel toegeven dat Miller beter werk heeft geschreven.....
Dit kan anders ook heel goed, dat had ik eerder in gedachten. Maar ik moet wel toegeven dat Miller beter werk heeft geschreven.....
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 oktober 2012, 10:30 uur
Gerards Dream schreef:
In de tijd dat Gerard Joling in sterrenland verscheen heb ik even overwogen mijn voornaam te veranderen. Maar bij het uitzoeken wat het ging kosten en wat er nog meer moest gebeuren heb ik toch besloten mijn voornaam te behouden. Tegen bekende zeg ik dan ook wat Joling in de hoogte doet qua stem doe ik vanuit de laagte. Beide zijn nodig voor de juiste balans in het leven.
Of, zoals het personage Michael Bolton zegt in de geniale film Office Space: "Why should I change [my name]? He is the one who sucks!"
0
geplaatst: 27 oktober 2012, 10:50 uur
Gerards Dream schreef:
Tegen bekende zeg ik dan ook wat Joling in de hoogte doet qua stem doe ik vanuit de laagte. Beide zijn nodig voor de juiste balans in het leven.
Tegen bekende zeg ik dan ook wat Joling in de hoogte doet qua stem doe ik vanuit de laagte. Beide zijn nodig voor de juiste balans in het leven.
Jullie zijn samen Shangri La

* denotes required fields.