MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
Herman geen moderator meer, dat wordt meer wennen dan de nieuwe layout. Iig bedankt heren, en de nieuwelingen veel succes met ons in de hand houden.

tnf
Begrijpelijk dat je op een gegeven moment geen zin meer hebt. Lijkt me een vrij tijdrovende klus.

tnf schreef:
Begrijpelijk dat je op een gegeven moment geen zin meer hebt. Lijkt me een vrij tijdrovende klus.

Maar gelukkig staat (shit, stond) er een riant salaris tegenover!

En dan nog reiskosten

L_T_B schreef:
(quote)

Maar gelukkig staat (shit, stond) er een riant salaris tegenover!

Nou weten we ook meteen waar al die reclame-afkoopsommen naartoe gaan. Wat is er waar van het gerucht dat alle senior-moderatoren in een Audi A1 rijden van de zaak

Begin a.u.b. niet over de bonusen, komen zeker kamervragen van.
Wat is er trouwens waar van het verhaal bij het opstappen van Herman, dat bij een op handen zijnde facebook overname Herman in de raad van bestuur wilde plaatsnemen?

Sietse
Uiteraard wel vertrokken met een gouden handdruk van jewelste....

Pauw en Witteman en DWDD willen graag zijn verhaal, maar het schijnt dat hij voor veel geld zijn verslag bij RTL Late Night gaat doen.

Deranged
Hij was wel de hardste.

De enige die mij een beetje in bedwang kon houden.

Zijn die andere moderators eigenlijk ook gevaarlijk.

Hermans zaakwaarnemer is schijnbaar in onderhandeling met Rateyourmusic, zou wel de transfer van de eeuw worden. zijn eisen schijnen pittig te zijn.

Deranged schreef:
Hij was wel de hardste.

Zijn die andere moderators eigenlijk ook gevaarlijk.

Nee, anders was hier al lang de bezem door geweest

Deranged
Het loopt helemaal uit de klauwen, nou al.

Nu moet ik misschien ook gaan herdefiniëren hoe ver ik het precies kan pushen.

Wist overigens niet eens dat er een 'rate your music' bestond. Wat een lelijke site.

Allerlaatste waarschuwing, Deranged!

Deranged
Ik mag er drie per jaar toch.

ah zijn herman en LTB geen mod meer?

En ik nog steeds niet, wat nog vreemder is.

HPR
Als ik Jordy was had ik herman en L_T_B veel eerder ontslagen.

Lukas, is dat niet die sterverslaggever van de Gazet van Eindhoven? Ik heb er altijd van gedroomd om van die krant de voorpagina te halen; goed om te weten dat dat er nu eindelijk van gaat komen.

Onze hiphopper Rene1979 heeft besloten zijn taken neer te leggen en te stoppen als crewlid. Langs deze weg nog bedankt voor je inzet en de fijne samenwerking, Rene!

Omdat er binnen de crew een herverdeling van taken plaatsvindt, zijn we op dit moment niet op zoek naar een opvolger.

Balen, Rene1979 was een goeie.

Daarnaast moet elke crew een Rene hebben.

Ik zoek een mod die de titel van dit topic kan wijzigen. Maar weet überhaupt even niet wie op dit moment de mods zijn...

itchy schreef:
Ik zoek een mod die de titel van dit topic kan wijzigen. Maar weet überhaupt even niet wie op dit moment de mods zijn...

http://www.musicmeter.nl/user/31676 bv.

CHIEP (crew)
itchy schreef:
Dat overzicht vind je terug op onze Wiki bij "Achtergronden".

Thx!

En we gaan opnieuw afscheid nemen van iemand van de crew: Dexter heeft besloten te stoppen als crewlid. Dank voor je werkzaamheden en de samenwerking, Rob.

Nog meer uitdunning bij de crew: na vier jaar heeft Svendra besloten te stoppen met zijn werkzaamheden. Bedankt voor de samenwerking en je werkzaamheden, Sander!

Gaat best hard hier de laatste paar maanden.

Svendra, welkom terug als "normaal" lid van deze site. Een heel veel dank natuurlijk voor de werkzaamheden als crewlid.

Casartelli (moderator)
Sander, dank voor alle noeste en meedenkende crew-arbeid!

Dat gaat een gemis worden voor de site, iemand die met de users meedacht en hielp waar nodig, Svendra/naamgenoot bedankt!

Bij wie moet ik nu terecht als er even snel een electronisch plaatje toegevoegd moet worden

Gast
geplaatst: vandaag om 22:52 uur

geplaatst: vandaag om 22:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.