De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari 2014, 19:46 uur
L_T_B schreef:
Klik.
Bedankt voor alle vriendelijke woorden (ook namens herman). En langs deze weg ook veel succes toegewenst aan Lukas en Angelo!
(quote)
Klik.

Bedankt voor alle vriendelijke woorden (ook namens herman). En langs deze weg ook veel succes toegewenst aan Lukas en Angelo!
Is dat even een ontgoocheling..

0
tuktak
geplaatst: 26 februari 2014, 21:37 uur
herman en L_T_B nogmaals bedankt voor alle goede zorgen!
Daarnaast ben ik erg blij met Angelo en Lukas als nieuwe moderators.
Daarnaast ben ik erg blij met Angelo en Lukas als nieuwe moderators.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 27 februari 2014, 06:41 uur
Bedankt, Herman en Paul! Succes, Angelo en Lukas!
0
geplaatst: 27 februari 2014, 07:42 uur
Je vraagt je af hoe het verder moet op musicmeter, zonder LTB en Herman...... 

0
geplaatst: 27 februari 2014, 08:18 uur
Dank aan alle users die zich crewsgewijs hebben ingezet en zullen inzetten voor deze fantastische site.
Een extra woord van
voor herman omdat hij de mod-schouder was,
waarop ik mocht uithuilen als ik weer eens te fel van leer was getrokken tegenover de crew.
Maar "anger is an energy" en het siert een mens hoedanook meer dan onverschilligheid.
Ik geloof dat herman dat goed kon aanvoelen, misschien wel hét kenmerk van een goeie moderator.
Een extra woord van
voor herman omdat hij de mod-schouder was,waarop ik mocht uithuilen als ik weer eens te fel van leer was getrokken tegenover de crew.
Maar "anger is an energy" en het siert een mens hoedanook meer dan onverschilligheid.
Ik geloof dat herman dat goed kon aanvoelen, misschien wel hét kenmerk van een goeie moderator.
0
geplaatst: 27 februari 2014, 09:37 uur
De eis van herman was zeker dat het Pulp-liefhebbersgehalte in de crew gehandhaafd moest worden?
0
geplaatst: 27 februari 2014, 10:19 uur
Mod-zijn lijkt me een soort van roeping; de missie om de muzikale heidenen beschaafd te krijgen, het ouweneelgehalte te beperken en daarnaast zelf als user een (inhoudelijke) bijdrage te leveren; lijkt mij een aardige spagaat.
Daarvoor dank aan herman en L_T_B , wiens vertrek als mod ik jammer vind, omdat hij met zijn uiterst persoonlijke smaak wel zorgde dat er aandacht voor bepaalde oudere muziek kwam. Succes beiden
Daarvoor dank aan herman en L_T_B , wiens vertrek als mod ik jammer vind, omdat hij met zijn uiterst persoonlijke smaak wel zorgde dat er aandacht voor bepaalde oudere muziek kwam. Succes beiden

0
geplaatst: 27 februari 2014, 10:42 uur
Dank aan herman en L_T_B voor het waardevolle maar soms ondankbare werk. Veel succes en plezier aan Angelo en Lukas.
0
geplaatst: 27 februari 2014, 14:55 uur
Ze hadden mij gevraagd maar ik heb bedankt en gezegd dat Lukas het moet worden.
0
geplaatst: 28 februari 2014, 19:38 uur
Sietse schreef:
Echt herman en L_T_B zijn nog maar een paar dagen weg en het gaat al mis hier...
Zit toch al zeker 1 1/2 uur te wachten op mijn goedkeuring van albums...belachelijk.
Ik mis ze...
Echt herman en L_T_B zijn nog maar een paar dagen weg en het gaat al mis hier...
Zit toch al zeker 1 1/2 uur te wachten op mijn goedkeuring van albums...belachelijk.
Ik mis ze...
De beste mannen hadden daar hun personeel, crew genaamd, voor

Of blijkt nu dat jij een voorkeursbehandeling hebt gekregen al die jaren?

0
Sietse
geplaatst: 28 februari 2014, 20:14 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)

Niks voorkeursbehandeling, maar de bezielende begeleiding van de crew is nu natuurlijk weggevallen (of was het meer een soort tirannie door die twee...)

0
geplaatst: 28 februari 2014, 20:44 uur
Vast en zeker, MuMe is geïnspireerd door de Oekraïense lente.
0
geplaatst: 1 maart 2014, 00:59 uur
Zolang ik op deze site zit zijn beide heren al moderator geweest. Nu eindelijk met pensioen. Nooit gedacht dat dat zou gebeuren. Top dat jullie zoveel tijd in deze mooie site hebben gestopt. Sowieso dikke kuddo's voor de crew van MuMe. Zonder deze site had ik heel veel muziek in mijn leven gemist.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 maart 2014, 17:22 uur
Ik kan ook niet even rustig op vakantie...
bedankt x2
en
succes x2
bedankt x2
en
succes x2
0
geplaatst: 11 maart 2014, 09:49 uur
Huh, inderdaad raar voor te stellen dat Herman en en L_T_B ook konden stoppen met moderator zijn.
In ieder geval heel erg bedankt, jullie waren/zijn geweldig (met enige vertraging) en heel veel succes aan Lukas en Angelo (met enige vertraging)
In ieder geval heel erg bedankt, jullie waren/zijn geweldig (met enige vertraging) en heel veel succes aan Lukas en Angelo (met enige vertraging)
0
geplaatst: 30 maart 2014, 12:52 uur
Zo, nu definitief moderator-af. Zal even wennen zijn, MusicMeter met wat minder knoppen om op te drukken. 

0
geplaatst: 30 maart 2014, 13:05 uur
Beste Herman, nog een keer hartelijk dank voor het vele jaren moderator te zijn geweest en veel plezier als gewoon lid op de site. 

0
geplaatst: 30 maart 2014, 13:44 uur
herman schreef:
Zo, nu definitief moderator-af. Zal even wennen zijn, MusicMeter met wat minder knoppen om op te drukken.
Eek herman ik had je niet herkend zonder die moderator tekst.
Sorry als ik de komende 35 jaar nog moderator verzoeken naar jou stuur, macht der gewoonte he

Bedankt voor het goede werk en ik neem aan dat jij gewoon als normale user hiero blijft.
0
geplaatst: 30 maart 2014, 14:44 uur
Ook namens mij bedankt, herman en LTB!
Ik ben nog maar zo weing ingelogd dat ik het op twitter pas zag, desalniettemin dank voor jullie inspanningen!
Ik ben nog maar zo weing ingelogd dat ik het op twitter pas zag, desalniettemin dank voor jullie inspanningen!
0
geplaatst: 30 maart 2014, 16:38 uur
Zonde, goede moderator.
Ik zal me best doen om het net zo goed te doen als jij.
Ik zal me best doen om het net zo goed te doen als jij.

0
geplaatst: 30 maart 2014, 21:46 uur
sq schreef:
Ik ben nog maar zo weing ingelogd dat ik het op twitter pas zag (...)
Ik ben nog maar zo weing ingelogd dat ik het op twitter pas zag (...)
Wat op zich ook een klein schandaal is!

* denotes required fields.