MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Angelo schreef:
Nog meer uitdunning bij de crew: na vier jaar heeft Svendra besloten te stoppen met zijn werkzaamheden. Bedankt voor de samenwerking en je werkzaamheden, Sander!

.

Sander bedankt voor al je werk !!
En Dexter ook bedankt, zie ik nu pas , was in mijn vakantieperiode.

Beide bedankt voor het werk op deze site

GrafGantz schreef:
Bij wie moet ik nu terecht als er even snel een electronisch plaatje toegevoegd moet worden

Ligt eraan wat je betaalt.

Kijk, dat bedoel ik. Bij Sander was het gewoon gratis

Ook hier nogmaals bedankt voor de fijne samenwerking en je jarenlange inzet voor de site Svendra!

Svendra is een topper.

Misterfool
Bedankt voor het crew-werk Svendra

Hier heb ik blijkbaar ook wat gemist.
Dexter en Svendra beiden bedankt voor jullie tomeloze inzet de afgelopen jaren.

Angelo schreef:
Nog meer uitdunning bij de crew: na vier jaar heeft Svendra besloten te stoppen met zijn werkzaamheden. Bedankt voor de samenwerking en je werkzaamheden, Sander!

Heel erg jammer!! Dank voor alle albums die je voor mij hebt willen plaatsen, Sander. De tijd gaat altijd weer sneller dan je denkt....

tangmaster
trebremmit schreef:
(quote)

Ligt eraan wat je betaalt.

Ik ben goedkoper.

tangmaster
Nogmaals bedankt svendra het was goed om met je samen te werken.

En jullie allemaal bedankt voor de vriendelijke woorden.

buizen
Waarom stoppen crewleden er na verloop van tijd mee? Is dat omwege de tijdsbelasting of om iets anders?

Dank voor alle toevoegingen, Sander!

buizen schreef:
Waarom stoppen crewleden er na verloop van tijd mee? Is dat omwege de tijdsbelasting of om iets anders?

In verband met de crisis geeft Jordy alleen nog maar tijdelijke contracten.

buizen schreef:
Als ik voor mezelf spreek: het crewwerk is prima te doen en interessant maar het kost natuurlijk wel vrije tijd, naast je baan enzo. Dan kan er een moment komen (in mijn geval vier jaar) dat de animo wat minder wordt en niet meer genoeg opweegt tegen de verplichtingen.

Edit: en wat L_T_B zegt.

buizen
Svendra schreef:
(quote)
Als ik voor mezelf spreek: het crewwerk is prima te doen en interessant maar het kost natuurlijk wel vrije tijd, naast je baan enzo. Dan kan er een moment komen (in mijn geval vier jaar) dat de animo wat minder wordt en niet meer genoeg opweegt tegen de verplichtingen.

Edit: en wat L_T_B zegt.

Ok, vermoedde ik al die tijdsbelasting en 'keuzes'. Tof om toch dik vier jaar je zo aan dit forum te wijden!

L_T_B schreef:
(quote)

In verband met de crisis geeft Jordy alleen nog maar tijdelijke contracten.

En als je daar tegen protesteert, krijg je de bons en wordt hier afgekondigd "dat je hebt besloten de crew te verlaten".

Tja zo gaan die dingen bennerd! Gelukkig maakte die vertrekpremie van 5 jaarsalarissen de pijn nog enigszins draaglijk, neem ik aan?

Dank voor al jullie inspanningen Sander en Dexter!

Ik ben nog niet gevraagd. Denk dat er iets fout is gegaan.

Sir Spamalot (crew)
Bedankt, Svendra!

da dude schreef:
Tja zo gaan die dingen bennerd! Gelukkig maakte die vertrekpremie van 5 jaarsalarissen de pijn nog enigszins draaglijk, neem ik aan?

Ik ben nog steeds aan het rentenieren

Maar nu serieus: zowel Sander als Dexter, bedankt voor al jullie goede werk!

Bedankt, Svendra!

Svendra! - altijd vriendelijk en behulpzaam als het je weer 'ns niet lukte een plaatje in het gewenste formaat te frommelen. Dank!

tuktak
Thanks Svendra, ik vond je een goeie

Dank Svendra voor het vele constructieve werk!

Deranged
Bedankt man.

Bedankt Svendra.

Bedankt Svendra

Gast
geplaatst: vandaag om 18:11 uur

geplaatst: vandaag om 18:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.