De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 september 2014, 14:17 uur
Angelo schreef:
Nog meer uitdunning bij de crew: na vier jaar heeft Svendra besloten te stoppen met zijn werkzaamheden. Bedankt voor de samenwerking en je werkzaamheden, Sander!
.
Nog meer uitdunning bij de crew: na vier jaar heeft Svendra besloten te stoppen met zijn werkzaamheden. Bedankt voor de samenwerking en je werkzaamheden, Sander!

.
Sander bedankt voor al je werk !!
En Dexter ook bedankt, zie ik nu pas
, was in mijn vakantieperiode.
0
geplaatst: 8 september 2014, 14:53 uur
GrafGantz schreef:
Bij wie moet ik nu terecht als er even snel een electronisch plaatje toegevoegd moet worden
Bij wie moet ik nu terecht als er even snel een electronisch plaatje toegevoegd moet worden
Ligt eraan wat je betaalt.

0
geplaatst: 8 september 2014, 16:19 uur
Ook hier nogmaals bedankt voor de fijne samenwerking en je jarenlange inzet voor de site Svendra! 

0
geplaatst: 8 september 2014, 17:31 uur
0
geplaatst: 8 september 2014, 19:26 uur
Angelo schreef:
Heel erg jammer!! Dank voor alle albums die je voor mij hebt willen plaatsen, Sander. De tijd gaat altijd weer sneller dan je denkt....
0
tangmaster
geplaatst: 8 september 2014, 20:55 uur
Nogmaals bedankt svendra het was goed om met je samen te werken.
0
buizen
geplaatst: 8 september 2014, 21:34 uur
Waarom stoppen crewleden er na verloop van tijd mee? Is dat omwege de tijdsbelasting of om iets anders?
0
geplaatst: 8 september 2014, 22:09 uur
buizen schreef:
Waarom stoppen crewleden er na verloop van tijd mee? Is dat omwege de tijdsbelasting of om iets anders?
In verband met de crisis geeft Jordy alleen nog maar tijdelijke contracten.
0
geplaatst: 8 september 2014, 22:10 uur
buizen schreef:
Als ik voor mezelf spreek: het crewwerk is prima te doen en interessant maar het kost natuurlijk wel vrije tijd, naast je baan enzo. Dan kan er een moment komen (in mijn geval vier jaar) dat de animo wat minder wordt en niet meer genoeg opweegt tegen de verplichtingen.Waarom stoppen crewleden er na verloop van tijd mee? Is dat omwege de tijdsbelasting of om iets anders?
Edit: en wat L_T_B zegt.

0
buizen
geplaatst: 8 september 2014, 22:14 uur
Svendra schreef:
Edit: en wat L_T_B zegt.
(quote)
Als ik voor mezelf spreek: het crewwerk is prima te doen en interessant maar het kost natuurlijk wel vrije tijd, naast je baan enzo. Dan kan er een moment komen (in mijn geval vier jaar) dat de animo wat minder wordt en niet meer genoeg opweegt tegen de verplichtingen.Edit: en wat L_T_B zegt.
Ok, vermoedde ik al die tijdsbelasting en 'keuzes'. Tof om toch dik vier jaar je zo aan dit forum te wijden!
0
geplaatst: 8 september 2014, 22:42 uur
En als je daar tegen protesteert, krijg je de bons en wordt hier afgekondigd "dat je hebt besloten de crew te verlaten".
0
geplaatst: 8 september 2014, 23:15 uur
Tja zo gaan die dingen bennerd! Gelukkig maakte die vertrekpremie van 5 jaarsalarissen de pijn nog enigszins draaglijk, neem ik aan? 
Dank voor al jullie inspanningen Sander en Dexter!

Dank voor al jullie inspanningen Sander en Dexter!
0
geplaatst: 9 september 2014, 08:15 uur
da dude schreef:
Tja zo gaan die dingen bennerd! Gelukkig maakte die vertrekpremie van 5 jaarsalarissen de pijn nog enigszins draaglijk, neem ik aan?
Ik ben nog steeds aan het rentenieren

Maar nu serieus: zowel Sander als Dexter, bedankt voor al jullie goede werk!
0
geplaatst: 9 september 2014, 14:09 uur
Svendra!
- altijd vriendelijk en behulpzaam als het je weer 'ns niet lukte een plaatje in het gewenste formaat te frommelen. Dank!
- altijd vriendelijk en behulpzaam als het je weer 'ns niet lukte een plaatje in het gewenste formaat te frommelen. Dank!* denotes required fields.