menu

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
avatar van El Ninjo
Jammer want het had me heel erg leuk geleken, maar als het dit weekend is dan kan ik er helaas niet bij zijn ... precies het enige weekend in oktober waarvan ik nu al weet dat ik weg ben (Geert maakt er geloof ik een sport van om iets te organiseren op een dag dat ik niet kan), zit van 19 t/m 23 oktober in Split.

Zou ook wel geïnteresseerd zijn maar ik zit ook net dát ene weekend in het buitenland. Volgende keer beter

avatar van GrafGantz
Gretz schreef:
Ik stel het weekend van 22-23 oktober voor en dan in Rotterdam (omdat we daar nog nooit gemeet hebben).


Tuurlijk hebben we daar al eens gemeet. Dat jij daar blijkbaar niet bij was is weer wat anders

/edit: 5-11-2011 alweer, de tijd vliegt. Wel een heuglijke dag want dat was de eerste en tevens laatste keer dat ik dix heb ontmoet.

avatar van jordidj1
Oh ja, de Sweet Sixteen Party hebben we in maart 2020 al in A'pen gehad, dus we gaan nu onze 18e verjaardag vieren!

MuMe is eindelijk volwassen: 18e verjaardag B-day Bash!!

Zaterdag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi

Zondag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi

avatar van chevy93
Gretz schreef:
Als er meer mensen liever in het laatste weekend van oktober gaan zitten kunnen we evt. nog switchen. Maar voor nu stel ik het een-na-laatste weekend voor
Het is nog even afwachten natuurlijk, maar het weekend erna lijkt vooralsnog een betere optie.

avatar van VladTheImpaler
Lijkt me wel een mooie gelegenheid om gelijk te combineren met Left of the Dial die zaterdag. Dus zaterdag zou mijn voorkeur hebben, maar zondag kan ik vast ook.

MuMe is eindelijk volwassen: 18e verjaardag B-day Bash!!

Zaterdag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad

Zondag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad

avatar van dix
dix
GrafGantz schreef:

/edit: 5-11-2011 alweer, de tijd vliegt. Wel een heuglijke dag want dat was de eerste en tevens laatste keer dat ik dix heb ontmoet.

En dat terwijl ik dagelijks over de Nwe Binnenweg sjok

avatar van GrafGantz
dix schreef:
(quote)

En dat terwijl ik dagelijks over de Nwe Binnenweg sjok


Ik fiets elke dag het tunneltraject, dus vlak in de buurt. Maar daar ben ik zo rond kwart voor 8, volgens mij lig jij dan nog te slapen

avatar van dix
dix
GrafGantz schreef:

Ik fiets elke dag het tunneltraject, dus vlak in de buurt. Maar daar ben ik zo rond kwart voor 8, volgens mij lig jij dan nog te slapen

Nee dan zit ik onder een hoek van 135 graden aan de eerste kop koffie

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Ik kan beide dagen, al heeft de zaterdag de voorkeur, want een kater op de maandag is nooit zo fijn

MuMe is eindelijk volwassen: 18e verjaardag B-day Bash!!

Zaterdag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie

Zondag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
/edit: 5-11-2011 alweer, de tijd vliegt. Wel een heuglijke dag want dat was de eerste en tevens laatste keer dat ik dix heb ontmoet.
Die laatste ben ik dan misgelopen. Verder wel een gedeeld wenkbrauwfronsen dat deze meeting kennelijk alweer meer dan tien jaar geleden is.

avatar van Johnny Marr
Gretz schreef:
Bij voldoende animo kunnen we komend voorjaar weer eens een meet doen in Antwerpen of Gentje!

Volgend jaar MuMeMeet op de Gentse Feesten? Wat jij, ArthurDZ? Moet lukken toch?

avatar van hoi123
Klinkt leuk jongens!! Ik woon dan helaas in Barcelona, dus Rotterdam is dan net een beetje ver omfietsen..

avatar van stephan73
Leuk idee, heb er wel zin in.

MuMe is eindelijk volwassen: 18e verjaardag B-day Bash!!

Zaterdag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73

Zondag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73

avatar van ArthurDZ
Johnny Marr schreef:
(quote)

Volgend jaar MuMeMeet op de Gentse Feesten? Wat jij, ArthurDZ? Moet lukken toch?


Zeker! En dan de hele bende in de Kinky Star proppen om naar het optreden van Prize Dink Camp of Eleonora te gaan kijken

Leuk idee wel, een MuMe-verjaardagsfeestje! Rotterdam is wel een beetje ver, ik ga alleen als Johnny Marr me vergezeld op de trein (of als Geert een shuttlebusje, of vooruit waarom niet, een limo regelt)

avatar van Johnny Marr
Nieuw-Zeeland, dat is ver. Rotterdam is in onze achtertuin joh.

avatar van ArthurDZ
Johnny Marr schreef:
Nieuw-Zeeland, dat is ver. Rotterdam is in onze achtertuin joh.


Dik anderhalf uur sporen wel. Maar heb het ervoor over hoor

Zaterdag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73
- ArthurDZ

Zondag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73
- ArthurDZ (maar voorkeur voor zaterdag)

avatar van Don Cappuccino
MuMe is eindelijk volwassen: 18e verjaardag B-day Bash!!

Zaterdag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73
- ArthurDZ

Zondag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73
- ArthurDZ (maar voorkeur voor zaterdag)
- Don Cappuccino

avatar van GrafGantz
Ik vind het wel erg ver fietsen vanaf Rotterdam Blijdorp, maar dat heb ik er wel voor over.

Zaterdag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73
- ArthurDZ
- Graf

Zondag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73
- ArthurDZ (maar voorkeur voor zaterdag)
- Don Cappuccino
- Graf

avatar van Johnny Marr
Ik kan enkel de zondag.

Zaterdag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73
- ArthurDZ
- Graf

Zondag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73
- ArthurDZ (maar voorkeur voor zaterdag)
- Don Cappuccino
- Graf
- JM

avatar van ArthurDZ
Check me meelopen met Johnny Marr, ik lijk Andy Rourke wel. Dan toch voorkeur voor zondag, alleen moeten sporen zou zonde zijn/niet sporen

Zaterdag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73
- Graf

Zondag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73
- ArthurDZ
- Don Cappuccino
- Graf
- JM

avatar van Teunnis
Ik ben er welke datum dan ook wel bij. Tenzij ik iets anders te doen heb. Dan doe ik iets anders. Voorlopig staat er niks op mijn agenda. Nja, voor nu dan de MuMeMeet, met potlood geschreven.

Klagen over anderhalf uur treinen kan trouwens echt niet. Slappe teksten hoor, ArthurDZ.

avatar van ArthurDZ
Teunnis schreef:
Ik ben er welke datum dan ook wel bij. Tenzij ik iets anders te doen heb. Dan doe ik iets anders. Voorlopig staat er niks op mijn agenda. Nja, voor nu dan de MuMeMeet, met potlood geschreven.


Over slappe teksten gesproken! Moet in grote rode blokletters in dat agendaatje van jou geschreven worden verdamme

avatar van Teunnis
Ah, wacht ik snap het al. Arthur was toch degene die muziek luistert over zijn laptop- en/of telefoonspeakers? Dan snap ik dat je treinen kut vindt. Koop een degelijke koptelefoon en treinen wordt leuker dan thuis muziek luisteren.

Verder niks dan liefde voor Tuur, hoor

avatar van ArthurDZ
Teunnis schreef:
Ah, wacht ik snap het al. Arthur was toch degene die muziek luistert over zijn laptop- en/of telefoonspeakers? Dan snap ik dat je treinen kut vindt. Koop een degelijke koptelefoon en treinen wordt leuker dan thuis muziek luisteren.

Verder niks dan liefde voor Tuur, hoor


Zal ik nog een bommetje droppen? In de trein luister ik nooit muziek, maar lees ik boeken. Of klets ik met Johnny Marr. Maar alleen als hij erbij is natuurlijk, anders zou het raar zijn.

En right back at you Teun

avatar van stoepkrijt
El Ninjo schreef:
zit van 19 t/m 23 oktober in Split.
Oei, gaat dat niet heel erg zeer doen aan je kruis?

avatar van stoepkrijt
Zaterdag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73
- Graf
- stoepkrijt

Zondag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie
- Jordi
- Vlad
- Mausie
- Stephan73
- ArthurDZ
- Don Cappuccino
- Graf
- JM
- stoepkrijt

avatar van Teunnis
Rare jongens, die Belgen…

Een boek lezen kan ik juist veel beter thuis, dan kun je je volledig in het boek storten. In de trein is er te veel afleiding. Muziek luisteren doe ik nog grager in de trein dan thuis, want dan kun ook nog eens een beetje naar de natuur staren.

avatar van ArthurDZ
We zullen het er verder over hebben tijdens de meet x

avatar van blur8
Zaterdag 22 oktober ben ik natuurlijk ergens in LotD Rotterdam, perfecte combi dus.
Zondag 23 oktober staat Concert van Villagers in Utrecht, dat wordt wellicht te veel.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:28 uur

geplaatst: vandaag om 16:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.