De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting
zoeken in:
1
geplaatst: 2 december 2018, 15:37 uur
Mijn interesse is gewekt. Is voor mij ook alweer lang geleden dat ik een meeting heb meegemaakt.
0
geplaatst: 1 januari 2019, 13:09 uur
Ik heb ook belangstelling. Lijkt me leuk om leden een keer in het echt te ontmoeten!
0
geplaatst: 1 januari 2019, 22:04 uur
Ik ben ook zeker van de partij. Lijkt mij geweldig allemaal muziekfreaks ontmoeten!
0
geplaatst: 9 januari 2019, 20:44 uur
En helemaal vanuit Noord-Groningen? Dan moet mijn goesting wel optimaal zijn, die dag.
0
geplaatst: 20 januari 2019, 01:21 uur
Ik ben er denk ik ook bij op 10 maart - nog geen MuMe’er ontmoet, heb er zin in!
0
geplaatst: 20 januari 2019, 12:03 uur
Om alvast teleurstellingen te voorkomen: ik ben die dag helaas afwezig.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 januari 2019, 23:04 uur
deric raven schreef:
Ik kan wel als er genoeg animo is.
Ik kan wel als er genoeg animo is.
Met de trein Leon? Ik wel, kunnen we vanaf molenhoek samen reizen.
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 januari 2019, 23:05 uur
hoi123 schreef:
Ik ben er denk ik ook bij op 10 maart - nog geen MuMe’er ontmoet, heb er zin in!
He he kunnen we jouw eindelijk toevoegen aan de mume-maatjes lijst

0
geplaatst: 21 januari 2019, 02:06 uur
Nee, wel met de auto, heb het niet zo op het openbaar vervoer.
0
geplaatst: 21 januari 2019, 18:06 uur
Alweer deric raven? Nou vooruit dan maar 
Vooralsnog ben ik wel van plan te komen, ook al hou ik het liever bij kleine concert meetings.

Vooralsnog ben ik wel van plan te komen, ook al hou ik het liever bij kleine concert meetings.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 januari 2019, 20:26 uur
Hij staat ook nog steeds in mijn agenda. Benieuwd naar het resultaat van wests belwerk dus. 

0
geplaatst: 29 januari 2019, 16:40 uur
Weet je al meer of de beoogde locatie beschikbaar is? Als we in maart nog iets willen organiseren moeten we niet al te lang meer wachten.
0
geplaatst: 29 januari 2019, 16:41 uur
Ik zag trouwens dat de voorgestelde datum samenvalt met de dag waarop een nieuwe editie is van de Leidse Popquiz. Dat betekent dat herman en wellicht anderen er niet bij kunnen zijn.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 januari 2019, 18:33 uur
Gretz schreef:
Ik zag trouwens dat de voorgestelde datum samenvalt met de dag waarop een nieuwe editie is van de Leidse Popquiz. Dat betekent dat herman en wellicht anderen er niet bij kunnen zijn.
Ik had de Heerlense Popquiz, maar mezelf afgemeld.
1
geplaatst: 29 januari 2019, 21:14 uur
Gretz schreef:
Weet je al meer of de beoogde locatie beschikbaar is? Als we in maart nog iets willen organiseren moeten we niet al te lang meer wachten.
(quote)
Jazeker. Ik heb een echte Utrechts complete werfkelder aan de Oudegracht (midden in het centrum) in optie. Daar moet wel huur voor betaald worden. Wij kunnen daar vanaf 17.00 uur terecht en hebben dan een eigen bar. Wel moeten we dan de consumpties daar afnemen, maar dat is goedkoper dan in de 'gewone' horeca.
Zouden er 24 mensen komen, dan betalen we een tientje de man/vrouw voor de werfkelderhuur. En 1,50 Euro voor de (in Utrecht) verplichte portier p.p. Een liter cola/spa etc. is Euro 3,85, een fust bier van 50 liter is 215 Euro (kan overleggen of je ook een deel kan afnemen). Is dit wat?
0
geplaatst: 29 januari 2019, 21:29 uur
Klinkt goed west! Dank voor het uitzoeken
Weet je ook hoeveel mensen er maximaal in de werfkelder passen? En geldt de reservering dan for de rest van de avond? €10 entree voor een avond plezier op een onvergetelijk lustrumfeest lijkt me geen slechte deal. En dat consumpties niet inclusief zijn lijkt me voor de meeste mensen ook geen al te groot probleem? Belangrijkste is dat we snel knopen doorhakken voordat de kelder al door een ander persoon wordt afgehuurd.
Oh ja, we hebben dan eigenlijk nog wel 1 of meerdere dj's nodig voor later op de avond. Wie weet kan Titmeister dat wel regelen (de dj die na afloop van Donny + The Serious Boaters draaide was alleszins fantastisch).
Weet je ook hoeveel mensen er maximaal in de werfkelder passen? En geldt de reservering dan for de rest van de avond? €10 entree voor een avond plezier op een onvergetelijk lustrumfeest lijkt me geen slechte deal. En dat consumpties niet inclusief zijn lijkt me voor de meeste mensen ook geen al te groot probleem? Belangrijkste is dat we snel knopen doorhakken voordat de kelder al door een ander persoon wordt afgehuurd. Oh ja, we hebben dan eigenlijk nog wel 1 of meerdere dj's nodig voor later op de avond. Wie weet kan Titmeister dat wel regelen (de dj die na afloop van Donny + The Serious Boaters draaide was alleszins fantastisch).
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 januari 2019, 21:35 uur
Ik denk, met alle respect, dat 24 mensen aan de optimistische kant is. Hoe ziet het kostenplaatje er bij iets minder mensen uit? Garanties, verplichte minimumafname, etc.?
En richting deelnemersveld: wie komen er zeker?
0
geplaatst: 29 januari 2019, 21:35 uur
We zouden trouwens wel nog moeten bekijken of met dit tijdschema de zondagavond wel geschikt genoeg is. Ik neem aan dat de meesten hier de volgende dag toch gewoon moeten werken/studeren, en dan is het minder fijn om laat naar huis te gaan. Zouden er op zaterdag ook nog mogelijkheden zijn om die werfkelder af te huren? west
0
geplaatst: 29 januari 2019, 21:38 uur
Casartelli schreef:
Ik denk, met alle respect, dat 24 mensen aan de optimistische kant is. Hoe ziet het kostenplaatje er bij iets minder mensen uit? Garanties, verplichte minimumafname, etc.?
Ik zou inderdaad wel even inventariseren wie er zeker van zijn dat ze komen. De ervaring leert dat veel mensen aanvankelijk enthousiast zijn maar op het laatste moment toch afhaken. Als je iets afhuurt, is dat niet erg handig.
Kunnen we de datum aub hetzelfde laten? Die hadden we al bepaald, toch? Als je het gaat switchen naar zaterdag, haak ik in ieder geval af.

0
geplaatst: 29 januari 2019, 21:38 uur
Casartelli schreef:
In 2009 waren er uiteindelijk 47 users die hadden toegezegd. Geen idee hoeveel er uiteindelijk kwamen opdagen.
Laten we hier ook maar een lijstje starten om de belangstelling te peilen voor de zondag.
Edit: zie onderstaande post van Arrie. Graag de lijst kopiëren en jezelf erbij plaatsen als je belangstelling hebt om er bij te zijn op zondag 10 maart in Utrecht (uiteraard vrijblijvend).
Even alle users taggen die eerder belangstelling hebben getoond. Als je van deze lijst wilt stuur me even een pm.
herman
jordidj1
123poetertjes
Teunnis
Koenr
blur8
GrafGantz
deric raven
-SprayIt-
itchy
Ataloona
panjoe
chevy93
Jazper
McSavah
The Scientist
aERodynamIC
brajoapau
Sir Spamalot
stoepkrijt
titan
nlkink
DjFrankie
Mjuman
stephan73
TAFKAP
AstroStart
EttaJamesBrown
hoi123
0
geplaatst: 29 januari 2019, 21:40 uur
Ik ben zeker van plan te komen op zondag 10 maart en ga akkoord met het idee van west om een werfkelder af te huren voor 10 euro de man:
- Arrie
- Gretz
- west
0
geplaatst: 29 januari 2019, 21:42 uur
Derde MuMeLustrumfeest - zondag 10 maart 2019 17:00 - 0:00, Werfkelder X, Utrecht
Ik ben zeker van plan te komen op zondag 10 maart en ga akkoord met het idee van west om een werfkelder af te huren voor 10 euro de man:
- Arrie
- Gretz
- west
- Arrie
- Gretz
- west
0
geplaatst: 29 januari 2019, 21:44 uur
Zaterdag kan ik niet, dus liever op zondag inderdaad. Ga 17.00 niet halen maar uurtje of 19.00/19.30 moet zeker lukken. Ben ook zeker bereid om mee te betalen aan alles wat West beschreef.
Derde MuMeLustrumfeest - zondag 10 maart 2019 17:00 - 0:00, Werfkelder X, Utrecht
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
* denotes required fields.