De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting
zoeken in:
2
geplaatst: 29 januari 2019, 21:46 uur
Had me leek geleken, zeker omdat het ook nog 's in mijn home town is. Maar 'helaas' zit ik dan in Oostenrijk voor wintersport. Mocht de gewelvenkelder niet meer lukken, kan ik nog altijd mijn woning beschikbaar stellen 

0
geplaatst: 29 januari 2019, 21:48 uur
Gretz schreef:
We zouden trouwens wel nog moeten bekijken of met dit tijdschema de zondagavond wel geschikt genoeg is. Ik neem aan dat de meesten hier de volgende dag toch gewoon moeten werken/studeren, en dan is het minder fijn om laat naar huis te gaan.
We zouden trouwens wel nog moeten bekijken of met dit tijdschema de zondagavond wel geschikt genoeg is. Ik neem aan dat de meesten hier de volgende dag toch gewoon moeten werken/studeren, en dan is het minder fijn om laat naar huis te gaan.
Was het overdag geweest dan was ik er zeker bij, nu het zondagavond wordt haak ik af. Komende weekenden behoorlijk druk en veel latertjes. Jammer, maar helaas.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 januari 2019, 21:53 uur
Derde MuMeLustrumfeest - zondag 10 maart 2019 17:00 - 0:00, Werfkelder X, Utrecht
Ik ben zeker van plan te komen op zondag 10 maart en ga akkoord met het idee van west om een werfkelder af te huren voor 10 euro de man:
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
Ik ben zeker van plan te komen op zondag 10 maart en ga akkoord met het idee van west om een werfkelder af te huren voor 10 euro de man:
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
0
geplaatst: 29 januari 2019, 22:09 uur
Derde MuMeLustrumfeest - zondag 10 maart 2019 17:00 - 0:00, Werfkelder X, Utrecht
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 januari 2019, 22:16 uur
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie is het met de trein te doen?
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
0
geplaatst: 29 januari 2019, 22:17 uur
DjFrankie schreef:
Zeker! Het is zo'n 10 minuten lopen van Utrecht CS.
1
geplaatst: 29 januari 2019, 22:19 uur
Gretz schreef:
Klinkt goed west! Dank voor het uitzoeken
Weet je ook hoeveel mensen er maximaal in de werfkelder passen? En geldt de reservering dan for de rest van de avond? €10 entree voor een avond plezier op een onvergetelijk lustrumfeest lijkt me geen slechte deal. En dat consumpties niet inclusief zijn lijkt me voor de meeste mensen ook geen al te groot probleem? Belangrijkste is dat we snel knopen doorhakken voordat de kelder al door een ander persoon wordt afgehuurd.
Klinkt goed west! Dank voor het uitzoeken
Weet je ook hoeveel mensen er maximaal in de werfkelder passen? En geldt de reservering dan for de rest van de avond? €10 entree voor een avond plezier op een onvergetelijk lustrumfeest lijkt me geen slechte deal. En dat consumpties niet inclusief zijn lijkt me voor de meeste mensen ook geen al te groot probleem? Belangrijkste is dat we snel knopen doorhakken voordat de kelder al door een ander persoon wordt afgehuurd. Ik heb een optie op de werfkelder tot eind van deze (werk-)week. De huur is voor de hele avond vanaf 17.00 uur dus. Er kunnen zeker 80 mensen in, dus dat moet lukken.

Dit is trouwens 'werfkelder X': http://www.k-sjot.nl/html/index.html
1
geplaatst: 29 januari 2019, 22:23 uur
Gretz schreef:
We zouden trouwens wel nog moeten bekijken of met dit tijdschema de zondagavond wel geschikt genoeg is. Ik neem aan dat de meesten hier de volgende dag toch gewoon moeten werken/studeren, en dan is het minder fijn om laat naar huis te gaan. Zouden er op zaterdag ook nog mogelijkheden zijn om die werfkelder af te huren? west
We zouden trouwens wel nog moeten bekijken of met dit tijdschema de zondagavond wel geschikt genoeg is. Ik neem aan dat de meesten hier de volgende dag toch gewoon moeten werken/studeren, en dan is het minder fijn om laat naar huis te gaan. Zouden er op zaterdag ook nog mogelijkheden zijn om die werfkelder af te huren? west
Ik zou niet meer van datum wisselen. Er zijn al heel wat mensen mee akkoord gegaan. Maar als we echt om 17.00 uur beginnen, dan kan je eventueel al redelijk op tijd naar huis toch? Ik neem trouwens aan dat op zaterdag het meeste vol zit.
0
geplaatst: 29 januari 2019, 22:28 uur
Ja, daarin moet ik je gelijk geven west. Als het nog oktober was geweest hadden we nog kunnen finetunen over de datum/tijdstip (opdat zoveel mogelijk geïnteresseerden kunnen afreizen), maar dat is nu niet verstandig. Voor de mensen die op de betreffende zondagavond verhinderd zijn hoop ik dat er in de toekomst weer vaker meetings georganiseerd zullen worden. Om de Vlaamse gemeenschap tegemoet te komen zouden we voor een vervolgmeeting misschien ook wat meer richting de zuiderburen moeten gaan zitten.
3
geplaatst: 29 januari 2019, 22:46 uur
Overigens heb ik nog een sfeervol alternatief midden in het centrum (ook op loopafstand van CS). Dit is een zaal voor 34 personen in een stadskasteel. Mogelijk kunnen we daar ook 's middags terecht. Ik heb daar inmiddels naar geïnformeerd en krijg morgen antwoord over beschikbaarheid en prijzen.
En er is nog een alternatief in een Belgisch café in een kerk, ook midden in het centrum. Een mooie locatie voor de lustrummeeting moet lukken!
En er is nog een alternatief in een Belgisch café in een kerk, ook midden in het centrum. Een mooie locatie voor de lustrummeeting moet lukken!

3
geplaatst: 29 januari 2019, 22:48 uur
aERodynamIC schreef:
Was het overdag geweest dan was ik er zeker bij, nu het zondagavond wordt haak ik af. Komende weekenden behoorlijk druk en veel latertjes. Jammer, maar helaas.
(quote)
Nu ik dat weet ben ik nog aan het proberen (zie bericht hierboven) of ik ook een mooie zaal/borrelplek voor de middag kan regelen.

0
geplaatst: 29 januari 2019, 23:07 uur
Ik hoor het wel dan.
Ben denk ik niet de enige:
Maar je moet dit niet van mij laten afhangen uiteraard, als de rest geen moeite heeft met een zondagavond
Ben denk ik niet de enige:
itchy schreef:
graag wel rekening er mee houden dat ik de volgende dag werk.
graag wel rekening er mee houden dat ik de volgende dag werk.
Maar je moet dit niet van mij laten afhangen uiteraard, als de rest geen moeite heeft met een zondagavond

0
geplaatst: 29 januari 2019, 23:14 uur
west schreef:
Nu ik dat weet ben ik nog aan het proberen (zie bericht hierboven) of ik ook een mooie zaal/borrelplek voor de middag kan regelen.
(quote)
Mooi!
. Als een alternatieve locatie enkel in de middag beschikbaar zouden we daar natuurlijk eventueel ook kunnen starten. om vervolgens rond vijven door te gaan naar de werfkelder. Mits het niet teveel in de kosten gaat lopen. Het zou het mooiste zijn als er zoveel mogelijk geïnteresseerden in ieder geval een deel van de dag in Utrecht terecht kunnen om medeforummers te meeten 
1
geplaatst: 29 januari 2019, 23:20 uur
Gretz schreef:
Mooi!
. Als een alternatieve locatie enkel in de middag beschikbaar zouden we daar natuurlijk eventueel ook kunnen starten. om vervolgens rond vijven door te gaan naar de werfkelder. Mits het niet teveel in de kosten gaat lopen.
(quote)
Mooi!
. Als een alternatieve locatie enkel in de middag beschikbaar zouden we daar natuurlijk eventueel ook kunnen starten. om vervolgens rond vijven door te gaan naar de werfkelder. Mits het niet teveel in de kosten gaat lopen. Ik denk dat allebei wat kostbaar wordt, maar ik heb informatie gevraagd voor middag/avond. Eventueel kunnen we er ook nog een groepsmenu eten (voor de liefhebbers). Maar goed: ik hoop morgen meer van me te laten horen hierover.
0
geplaatst: 30 januari 2019, 07:23 uur
Nog eens een paar mensen taggen, komen jullie ook naar de lustrummeeting op 10 maart in Utrecht?
Rudi S zaaf Shaky Rufus freakey Lontanovicolo Supersid heartofsoul Reijersen jeroentjuhh Superbitch?
Rudi S zaaf Shaky Rufus freakey Lontanovicolo Supersid heartofsoul Reijersen jeroentjuhh Superbitch?
0
geplaatst: 30 januari 2019, 09:10 uur
west schreef:
Olivier? Dat zal vast prijzig zijn.En er is nog een alternatief in een Belgisch café in een kerk, ook midden in het centrum. Een mooie locatie voor de lustrummeeting moet lukken!
0
geplaatst: 30 januari 2019, 09:11 uur
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
Voor slechts 10 euro de man ben ik zeker van de partij.
's Middags kan ik niet, dus dat speelt voor mij geen rol.
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
Voor slechts 10 euro de man ben ik zeker van de partij.

's Middags kan ik niet, dus dat speelt voor mij geen rol.
0
geplaatst: 30 januari 2019, 09:15 uur
Ik kom zeker!
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
0
geplaatst: 30 januari 2019, 09:28 uur
Ik heb die dag ‘s middags wel een darttoernooi, dus ik denk niet ‘s avonds nog ga aanschuiven. In theorie is het mogelijk, maar in de praktijk ben ik vast straalbezopen 

0
geplaatst: 30 januari 2019, 09:56 uur
Ik ben zeker van plan te komen op zondag 10 maart en ga akkoord met de huurprijs van een werfkelder voor 10 euro de man:
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
Strakke keus 10 maart: geen enkel concert van betekenis gepland.
Ik ben zeker van plan te komen op zondag 10 maart en ga akkoord met de huurprijs van een werfkelder voor 10 euro de man:
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
Strakke keus 10 maart: geen enkel concert van betekenis gepland.
1
geplaatst: 30 januari 2019, 10:39 uur
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
- 123poetertjes
Ik zet mezelf ook op de lijst, hopelijk ben ik hier wat sneller aan de beurt dan in de top 100 xx
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
- 123poetertjes
Ik zet mezelf ook op de lijst, hopelijk ben ik hier wat sneller aan de beurt dan in de top 100 xx
1
geplaatst: 30 januari 2019, 18:22 uur
Thanks voor de tag West. Ik ben echter in het buitenland op dat moment.
2
geplaatst: 30 januari 2019, 18:49 uur
Gretz schreef:
Mooi!
. Als een alternatieve locatie enkel in de middag beschikbaar zouden we daar natuurlijk eventueel ook kunnen starten.
(quote)
Mooi!
. Als een alternatieve locatie enkel in de middag beschikbaar zouden we daar natuurlijk eventueel ook kunnen starten. ook @aERodynamIC & alle anderen: er is een alternatieve locatie in de middag vanaf 14.00 uur beschikbaar en wel in het fraaie Café Olivier in een oude kerk, op 5 minuten loopafstand van CS. We krijgen dan een gereserveerde hoek toegewezen, op dit moment heb ik die in optie voor 20 mensen. Consumpties bestel je (denk ik) gewoon in het café en de reservering kost niets. Overigens is het ook mogelijk om er eventueel daarna met een groep te eten.
Omdat het zondag is en de meesten van verder weg komen, misschien toch een idee om dit te gaan doen? Bovendien kost de reservering niets en kunnen we dus altijd nog langer doorgaan.
0
geplaatst: 30 januari 2019, 19:10 uur
Ik ben voor. Maar dan moeten we niet opeens 40 aanmeldingen voor de middag krijgen 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 januari 2019, 19:13 uur
Lijkt me iets meer fit-for-purpose dan de besloten optie in de Werfkelder.
0
geplaatst: 30 januari 2019, 20:20 uur
Prima, maar er zijn ook mensen die hebben aangegeven niet in de middag te kunnen. Of kunnen die later aanhaken? Zo ja, zijn er dan nog genoeg mensen die blijven hangen?
0
geplaatst: 30 januari 2019, 20:32 uur
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
- 123poetertjes
- remcodulac
- Arrie
- Gretz
- west
- Dance Lover
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
- 123poetertjes
- remcodulac
1
geplaatst: 30 januari 2019, 20:50 uur
Klinkt goed west! Wat mij betreft starten we gewoon om 14:00 (bij voldoende animo) en gaan we door tot zolang het leuk blijft, waarschijnlijk de hele avond. Moeten dan nog wel even kijken waar we daarna terecht kunnen.
* denotes required fields.