menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
geplaatst:
Dat was best een geslaagde meeting in de zeer sfeervolle Olivier kroeg. Kon duidelijk zien dat het vroeger een kerk is geweest. Tja, de kerken lopen leeg maar je ziet dat ze toch nog ergens goed voor zijn. Mooi trouwens kennis gemaakt te hebben met meerdere MusicMeter users hoewel ik toch niet de meest gezellige was. Op het laatst trok ik mij zelfs terug om mij te goed te doen aan Vlaamse frieten en uiteraard aan deze lekkernij: https://store.belgianshop.com/4337-large_default/st-bernardus-abt-12-13l.jpg
Toe ik weer terug ging naar de groep waren inmiddels o.a. DjFrankie en GrafGantz met de noorderzon vertrokken. Stom natuurlijk want nu staan ze niet op de groepsfoto.

geplaatst:
wibro schreef:
Toe ik weer terug ging naar de groep waren inmiddels o.a. DjFrankie en GrafGantz met de noorderzon vertrokken. Stom natuurlijk want nu staan ze niet op de groepsfoto.

Wij waren met 5 man even wat eten bij De Winkel van Sinkel, toen we om half 9 weer terug kwamen was "onze hoek" compleet verlaten, dus toen zijn we maar op huis aan gegaan.

geplaatst:
Jup, wij waren toen @Dogma waar we er tegen tienen vanwege sluitingstijd uitgekickt werden door een dame die The National níet als geloofsovertuiging had. Je kan niet alles hebben.

geplaatst:
Arno schreef:
(quote)
En wie is wie precies op deze foto?

Zie mijn bericht.

geplaatst:
Ik heb ook een aantal mensen op eerdere momenten foto's zien maken.

geplaatst:
123poetertjes schreef:
Geert met zijn naambordje

Pas nu ik het hele verslag online terug kan lezen kan ik pas geloven dat dit allemaal echt is gebeurd.

geplaatst:
Leuk om weer een paar gezichten achter de gebruikersnamen te zien! Toffe foto`s ook.

Was er graag bijgeweest gisteren bij dit muziek hallelujah maar had een redelijk stormachtige terugreis vanuit Zwitserland.

Op naar Antwerpen 2020 dan maar!

geplaatst:
Voor de quizzers, hier de antwoorden:
1. Wat is de nummer 1 van Jordy? Wu-Tang Clan
2. Hoe heette de fictieve band die een groepje MusicMeter-users verzon? Bökröt Rödebröt Trio
3. Hoeveel albums staan er nu op MusicMeter? 500.069 albums
4. Wat is de officiële startdatum van MusicMeter? 10 maart 2004
5. In 2005 begaven de servers het, hoe lang moesten ‘we’ het doen zonder MusicMeter? 6 dagen
6. Op welke datum werd The Scientist crewlid? 1 december 2005
7. Waar staat CSL(‘en) voor? Cyber Stereo Listening
a. Bonus: welke user bedacht deze term (JonnieBrasco)
8. Noem de gebruikers met de meeste stemmen (shinybeast), meeste meningen (james_cameron), toevoegingen (Sir Spamalot) en berichten (thelion).
9. Wie was de allereerste moderator van MuMe? Tovenaar (31 januari 2004 t/m 2 januari 2007)
10. De eerste ‘officiële’ meeting was op 29 juli 2006, waar vond deze plaats? Nijmegen En op 27 oktober 2007 was de eerste MuMeMeeting in België, waar was dit? Mechelen
11. In 2005 werd de rotatielijst geïntroduceerd en de eerste lijstaanvoerder was Illinois van Sufjan Stevens. Wat was het eerste niet-recente album dat deze lijst aanvoerde? Michael Jackson - Thriller
12. Uit welk jaar dateert het huidige MuMe-design? 2014
13. Wat is het allereerste album op MusicMeter (oftewel heeft als album-id 1); uiteraard toegevoegd door Jordy? Dr. Dre - The Chronic
14. Sinds een tijdje is er nu ook een toplijst van artiesten. Deze wordt uiteraard aangevoerd door Radiohead, maar weet jij welke vier artiesten de top 5 completeren? Pink Floyd, The Beatles, David Bowie, Bruce Springsteen.
15. OK Computer is het album met de meeste stemmen (4315), maar wat is het album met de meeste stemmen uit deze eeuw? A Rush of Blood to the Head (3233)
16. Geen quiz zonder The Mju (Mjuman dus). Hoe heet zijn topic waarin hij in vergetelheid geraakte new wave albums in het zonnetje zet? Of eigenlijk zette, hij heeft er al 3,5 jaar niet gepost. MOOWS - Mjuman's Onbekende en Onbeminde Wave Sounds
17. Brajoapau stapte op 29 oktober 2018 na vijf jaar op als crewlid. Destijds gaf hij echter aan dat het vertek niet definitief hoefde te zijn. Binnen hoeveel dag trad hij weer toe tot de crew? 30 dagen.
18. Volgens de tijdlijn van de wiki van MusicMeter is het recordaantal bezoekers van een meeting 15 (dat record is dus uit de boeken). Dat was in 2007 tijdens een concert in Paradiso, maar weten jullie ook van welke band? Slint
19. De eerste ‘echte’ MuMe Ladder werd in 2007 gemaakt, met The End van The Doors als eerste winnaar. Deze editie was echter een vervolg op de MuMeLadder competitie die in 2006 gespeeld werd. Tussen 24 november en 31 december werden er liefst 341 pagina’s volgeschreven. Het resultaat was een top 100, maar welk nummer stond in deze oerlijst bovenaan? Neil Young - Like a Hurricane
a. Opvallend: 10. Spiritualized - Cop Shoot Cop
20. Welke datum is Pokémondag? 21 juni

geplaatst:
De volgende antwoorden wist ik zonder op te zoeken: 2, 3 ("nu" is relatief, neem aan dat deze vraag betrekking heeft op de 500K mijlpaal van een paar dagen terug), 7, 8 (3 van de 4), 9, 11, 13.

geplaatst:
20 wist je niet? Foei.

geplaatst:
Ik weet dat het heel dicht bij m'n verjaardag is. Dat vind ik al een hele prestatie.

geplaatst:
Dance Lover schreef:
Op naar Antwerpen 2020 dan maar!

Ik zeg: Datum Prikken. IJzer smeden als het nog heet is.

geplaatst:
Zelfs de organisator van Pokémondag, den Slowgaze hemzelve, had de datum van Pokémondag fout.

geplaatst:
Arrie schreef:
Zelfs de organisator van Pokémondag, den Slowgaze hemzelve, had de datum van Pokémondag fout.

Die was natuurlijk in de war met mijn verjaardag, de schat.

geplaatst:
GrafGantz schreef:
(quote)

Die was natuurlijk in de war met mijn verjaardag, de schat.
Nee, daar zat hij ook een dag naast

geplaatst:
Gretz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Is dit nou Brockhampton?

geplaatst:
Masimo schreef:
(quote)
Is dit nou Brockhampton?
Bijna, alleen Jobadj1 ontbrak.

geplaatst:
Arrie schreef:

Bonusvraag: wanneer valt International Haddaway Day?

geplaatst:
Arrie schreef:

Dat is een schijnbeweging, zodat we stiekem twee dagen Pokémondag kunnen vieren. Wat Kerst kan, kan Pokémondag ook.

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

Bonusvraag: wanneer valt International Haddaway Day?

8 mei, dat weet toch iedereen?

geplaatst:
wibro schreef:

Wij dachten dat je al weg was Wim. Ben met Adri en Stephaqn naar huis gegaan, duurde nog 2 uur treinen

geplaatst:
chevy93 schreef:
Ik heb ook een aantal mensen op eerdere momenten foto's zien maken.

pjh1967 had nog foto's

Jordy (admin)
geplaatst:
chevy93 schreef:
Voor de quizzers, hier de antwoorden:
1. Wat is de nummer 1 van Jordy?i

wow wat een eer, ik ben een vraag in een pubquiz

geplaatst:
Jordy schreef:
(quote)

wow wat een eer, ik ben een vraag in een pubquiz

Ik had hem nog fout ook, ik dacht dat het The Chronic was. Gelukkig was ik niet de enige die dat dacht trouwens.

geplaatst:
GrafGantz schreef:
(quote)

Ik had hem nog fout ook, ik dacht dat het The Chronic was. Gelukkig was ik niet de enige die dat dacht trouwens.

Mijn eerste ingeving was Wu-Tang Clan, maar jij bracht me op andere gedachten. Gelukkig dat we niet samen in een team zaten bij een officiële popquiz

Jordy (admin)
geplaatst:
het is volgens mij ook wel een tijdje The Chronic geweest, vandaar dat hij ook als eerste is toegevoegd

geplaatst:
Jordy schreef:
het is volgens mij ook wel een tijdje The Chronic geweest, vandaar dat hij ook als eerste is toegevoegd

Zie je wel! Dat was ook mijn redenatie

geplaatst:
Hierbij mijn kiekjes. Kwaliteit laat te wensen over....
http://www.fotothing.com/photos/494/494169fd9e2fad558a3f9132c9d7877c.jpg
Van l naar r: Graf, West, maanvaarder, koenr, Jazper, Remcodulac, Vince Vega
http://www.fotothing.com/photos/e36/e3606303f4a0f332147ffa5ee6c9922e.jpg
Gretz en wibro
http://www.fotothing.com/photos/f83/f83d1275e420f24409f97c45fd1787ed.jpg
Geert komt binnen
http://www.fotothing.com/photos/cfd/cfd7e17771a6c192274d5025c120448b.jpg
Van l naar r: Casartelli, DjFrankie (half), ranboy, Arrie (op de rug), Chevy en Scientist?
http://www.fotothing.com/photos/dad/dadae5a92f6a69f765cbf4edf3187499.jpg
Van l naar r: Stoepkrijt, maanvaarder, lukas, jazper, vince vega (half) , slowgaze, justus18, casartelli, ranboy (half)

geplaatst:
Pm me als je alle namen bij een bepaalde foto weet dan zet ik ze er bij. Ben slecht in namen.

geplaatst:
Ik sta er zowaar 1x met een half hoofd op

Gast
geplaatst: vandaag om 18:57 uur

geplaatst: vandaag om 18:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.