menu

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
geplaatst:
GrafGantz schreef:
Ik sta er zowaar 1x met een half hoofd op

Ja, ik zit er met mijn dikke kop voor.
Gelukkig word ik niet kaal...

geplaatst:
laatste foto van l naar r Stoepkrijt, maanvaarder, lukas, jazper, vince vega (half) , slowgaze, justus18, casartelli, ranboy (half)

geplaatst:
Eerste foto L naar R
Graf blur8 maanvaarder koenr Jazper Remcodulac, Vince vega

geplaatst:
Rechts van mij is west.

geplaatst:
Geen foto van Me & Gretz samen? Da's pas grappig. Zal'r wel nie zijn. Past in geen kader.

geplaatst:
GrafGantz schreef:
Rechts van mij is west.

Geen aardrijkskunde in je pakket gehad?

geplaatst:
Fathead schreef:
(quote)

Geen aardrijkskunde in je pakket gehad?

Ik keek naar het zuiden

geplaatst:
pjh1967 schreef:
(afbeelding)
Geert komt binnen
Dat slechte gedicht op de muur was interessanter. En Remco's bier ook, maar dat spreekt voor zich.

geplaatst:
Ik sta er weer koddig op, al zeg ik het zelf.

Dit heb ik gemist door mijn absentie op de site. Mooie opkomst wel!

geplaatst:
Slowgaze schreef:
Ik sta er weer koddig op, al zeg ik het zelf.

Ik kijk dit eventjes terug en het valt mij op dat je echt op elke foto volledig in beeld bent. Doe je dat expres?

geplaatst:
Rudi S schreef:

Niks mis toch met die oertijd,
De man had enkel als taak om met zijn prehistorische honkbalknuppel op jacht te gaan naar voedsel, de vrouw daar in tegen maakte kleren, bereide het voedsel , zorgde voor de kinderen etc ( daar komt het vast vandaan dat vrouwen meerdere taken tegelijk uit kunoen voeren en mannen niet ).
Mannen waren geprogameerd om zich voor te planten en gingen dus in de holen op zoek met hun honkbalknuppel om vrouwen een " aanzoek" te doen, blijkbaar werkt dat niet meer zo.
Ik hoop oprecht dat dit een bijdrage levert voor de Arrie, Gretz en Jordi discussie

Ik hoop van harte dat je er volgend jaar ook bij bent in Antwerpen. Op de Derde Lustrum + 1 jaar-meeting

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

Ik hoop van harte dat je er volgend jaar ook bij bent in Antwerpen. Op de Derde Lustrum + 1 jaar-meeting

Nee, Rudi moet wel een luchtkasteel voor mij blijven

Gretz schreef:
(quote)

Even een balletje opgooien voor de nieuwe meet Eerder werd geopperd om de Vlamingen onder ons tegemoet te komen door de volgende meeting op een iets centralere plaats te organiseren. Wie zouden er interesse hebben om volgend jaar maart naar Antwerpen af te reizen? Ik ben voorlopig even uitgegaan van het eerste volledige weekend (zondag 8 maart, maar de zaterdag zou ook een optie kunnen zijn).

https://media2.giphy.com/media/Swfy8xUHE1oJ1JoTBu/giphy.gif?cid=4d1e4f2938b76f4333b641ca189bf6ee79c23249671c3b5b&rid=giphy.gif

Tagrondje:
Mjuman, 123poetertjes, Arrie, blur8, west, Koenr, stardust_be, curufin, Aroentje, DenDimi, Silent_shout, STaRS, Dim, Slowgaze,Rudi S, jordidj1, zaaf, EttaJamesBrown, luigifort, herman, johan de witt, Titmeister, Edgar18, Dance Lover, panjoe, ArthurDZ, motel matches, Johnny Marr, Masimo, El Ninjo, Onweerwolf, trebremmit, Ploppesteksel, dumb_helicopter, kaj_666, AstroStart, stoepkrijt, ranboy, Dwejkk_, Teunnis, DjFrankie, Casartelli, vigil, Fathead, GrafGantz, Jazper, Arno, Simon77, aERodynamIC, wibro, pjh1967, dazzler, JoaMuse, Sir Spamalot, chevy93, stephan73, remcodulac, Poek, titan, maanvaarder, The Scientist, aerobag, hoi123, Choconas, 7744leon, Kramer, TAFKAP, sj0n88, Shaky, McSavah, itchy, nlkink, brajoapau, Lars Muziek., Mausie, zalwelnikszijn!, Cygnus, Scorpion_21, rinzwind, Gloeilamp, Ataloona, Snoeperd, niels94, WhyNotSmile,oceanvolta, L_T_B, bennerd, Cervantes, Barney Rubble, AOVV, Ward, coldwarkids, Rudi1984, Svendra, Joren999, ranja, MRDammann, Dim, Vince vega, iamsander, nico1616, musician, SanderTMssr Renard, adri1982, Brunniepoo, deric raven, maux, Sandokan-veld, RadioMad, thetinderstick, scorsese, mauricedegier

MuMe: de Sweet Sixteen Party - zondag 8 maart 2020 (ovb)
- Gretz

Geen interesse. Amsterdam zou interesse kunnen aanwakkeren

MuMe: de Sweet Sixteen Party - zondag 8 maart 2020 (ovb)
- Gretz
- Jordi

luigifort schreef:
Geen interesse. Amsterdam zou interesse kunnen aanwakkeren

Ik zie wel aanleiding om op 30 mei 2020 nog een tweede feestje te organiseren in de hoofstad

MuMe: de Sweet Sixteen Party - zondag 8 maart 2020 in een bruin café te Antwerpen (ovb)
- Gretz
- Jordi

MuMe: de Sweet Sixteen Party - zondag 8 maart 2020 in een bruin café te Antwerpen (ovb)
- Gretz
- Jordi
- Barney; afhankelijk van prijs hostels en drukte op werk. Weekendje Antwerpen is zo gek nog niet.

Gretz schreef:
(quote)

Ik zie wel aanleiding om op 30 mei 2020 nog een tweede feestje te organiseren in de hoofstad

Je zit er 2x naast, het ESF is op de 16e, en ook nog eens in Rotterdam.

Wat je feest noemt

Antwerpen schijnt buiten De Ring te liggen, dus dat vind ik wel wat eng.

Dan ken je de Antwerpse Ring nog niet.

Altijd weer gezellig stilstaan met z'n allen op de Antwerpse Ring!

Ik durf het zo ver van tevoren nog niet te zeggen, maar lijkt mij wel leuk. Antwerpen is ook echt een toffe stad, dus wellicht maak ik er dan een weekendje van.

Locatie Amsterdam ben ik er sowieso bij, binnen de ring dan wel

De lijst is puur om het animo te peilen, alle aanmeldingen zijn sowieso onder voorbehoud. Zet je er dus gerust bij als je interesse hebt, maar nog niet zeker weet of je dat weekend kunt afreizen.

- Gretz
- Jordi
- Barney: afhankelijk van prijs hostels en drukte op werk. Weekendje Antwerpen is zo gek nog niet.
- Mausie: Ik durf het zo ver van tevoren nog niet te zeggen, maar lijkt mij wel leuk. Antwerpen is ook echt een toffe stad, dus wellicht maak ik er dan een weekendje van.

- Gretz
- Jordi
- Barney: afhankelijk van prijs hostels en drukte op werk. Weekendje Antwerpen is zo gek nog niet.
- Mausie: Ik durf het zo ver van tevoren nog niet te zeggen, maar lijkt mij wel leuk. Antwerpen is ook echt een toffe stad, dus wellicht maak ik er dan een weekendje van.
- Graf

- Gretz
- Jordi
- Graf
- coldwarkids

brajoapau (crew)
- Gretz
- Jordi
- Graf
- coldwarkids
- brajoapau

Gast
geplaatst: vandaag om 12:35 uur

geplaatst: vandaag om 12:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.