menu

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
Even wat tags die ik nog niet in het lijstje zie: Dim koosknook sj0n88 blur8 panjoe Titmeister -SprayIt- herman

Ik heb het in mijn agenda gezet, maar kan helaas niet te ver vooruit plannen. Lijkt me wel leuk iig; en Chelsea Records is ook top.

jordidj1 (moderator)
Casartelli schreef:
(quote)
Kunnen we ook met de Eurostar?

Los van de vraag of Antwerpen een haalbare kaart is, heb ik dan al een weekendje weg gepland met meter_fan om de verjaardag van MuMe te vieren.

Leuk initiatief! Helaas onmogelijk voor mij. Veel plezier alvast ladies and gentlemen.

Had me leuk geleken, maar ik kan helaas niet.

Ik kom 8 maart

Sir Spamalot (crew)
19,60 eur heen en terug met de trein vanuit Oostende, dat is te doen... Ik kan niet anders, want mijn wagentje mag nog enkel Antwerpen binnen mits betaling (Diesel Euronorm 4). Behoudens onvoorziene omstandigheden ben ik er, maar dan tot ongeveer 18u00.

Chelsea Records is op zondag open van 13u00 tot 18u00. Ik zou nog graag het een en het ander aanvullen.
Voor de Nederlandse vrienden die dan toch met de auto zouden komen, nog even deze info: Slim naar Antwerpen - slimnaarantwerpen.be.

Edit: rode loper hoeft niet voor mij...

's Zondags ook open, Tune Up. Een winkel die overzichtelijker is maar wel een kleiner aanbod en hogere prijzen heeft dan Chelsea Records. Van de ene naar de andere zaak is te voet amper tien minuten.

(Mogelijk onvolledig/verouderd) overzicht: vinyl in Antwerpen.

EDIT: Voor zover ik weet nog best up-to-date!

Helaas kan ik niet. Heb een Quiz’m staan op de 8ste

chevy93 schreef:
Los van de vraag of Antwerpen een haalbare kaart is, heb ik dan al een weekendje weg gepland met meter_fan om de verjaardag van MuMe te vieren.
https://www.musicmeter.nl/images/avatar/53000/53683.jpg?cb=1572965303

Leuk Geert! Ik ben er zeker bij.

Helaas Gretz. Ik was graag naar Antwerpen gekomen, maar ik zit een beetje in de lappenmand. Dus het gaat me nu jammer genoeg niet lukken. Wel veel plezier daar!

Dit topic ontdekte ik pas eind vorig jaar. Vandaag pas zag ik de foto's zowaar van al die gemiste lustrums bij elkaar.
Ik wil nu graag naar Antwerpen. Dat wordt voor mij dan ook verwantwerpen.
Acht maart a.s. kom ik met mijn gezin uit het verre noorden. Onderweg drop ik al die verwanten maar zonder wolven die hen vermoorden.
Misschien haal ik het ook niet en denk ik, wat een pech. Antwerpen is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

8 maart staat genoteerd, Geert.

Plaats jezelf op de lijst als je van plan bent om te komen

https://media2.giphy.com/media/Swfy8xUHE1oJ1JoTBu/giphy.gif?cid=4d1e4f2938b76f4333b641ca189bf6ee79c23249671c3b5b&rid=giphy.gif

MuMe: de Sweet Sixteen Party
- Zondag 8 maart 2020
- Vanaf 13:00 (tot zolang het gezellig is)
- Tram 3*, Oude Koornmarkt 38, Antwerpen 🇧🇪
- Facebook-event

- Gretz
- stoepkrijt
- Mausie
- JoaMuse
- jordidj1
- TAFKAP
- Sir Spamalot
- Dance Lover
- Marzipaintree

*Geen voertuig op wielen, maar een gezellig café in de Antwerpse binnenstad in jaren 20 stijl, inclusief eigen tripel en een dakterras met zicht op de fameuze kathedraal. En met charmante uitbaatster
** De onvolprezen platenzaak Chelsea Records waar dazzler mee kwam zit op amper 3 minuten lopen
*** 20 minuten lopen vanaf Antwerpen-Centraal of 10 minuten met tram 3 / 5 [/quote]

Als alles goed gaat, kom ik ook wel minstens één Tram 3-tripel meedrinken

- Gretz
- stoepkrijt
- Mausie
- JoaMuse
- jordidj1
- TAFKAP
- Sir Spamalot
- Dance Lover
- Marzipaintree
- Ploppesteksel

Lieve vrienden, in gedachten met jullie drink ik wel een Rochefort aan de Waddenzee. Zondag dan hè.

https://media2.giphy.com/media/Swfy8xUHE1oJ1JoTBu/giphy.gif?cid=4d1e4f2938b76f4333b641ca189bf6ee79c23249671c3b5b&rid=giphy.gif

- Zondag 8 maart 2020
- Tram 3*, Oude Koornmarkt 38, Antwerpen 🇧🇪
- Facebook-event

Uit betrouwbare bron heb ik vernoemen dat de Poeter ook acte de presence zal geven. Als dat niet genoeg reden is voor JM (Johnny Marr) om ook even langs te wippen weet ik het ook niet meer

- Gretz
- stoepkrijt
- Mausie
- JoaMuse
- jordidj1
- TAFKAP
- Sir Spamalot
- Dance Lover
- Marzipaintree
- Ploppesteksel
- 123poetertjes

*Geen voertuig op wielen, maar een gezellig café in de Antwerpse binnenstad in jaren 20 stijl, inclusief eigen tripel en een dakterras met zicht op de fameuze kathedraal. En met charmante uitbaatster
** De onvolprezen platenzaak Chelsea Records waar dazzler mee kwam zit op amper 3 minuten lopen
*** 20 minuten lopen vanaf Antwerpen-Centraal of 10 minuten met tram 3 / 5

jordidj1 (moderator)
nou, wie komen er morgen nog meer?

Waar herken ik jullie aan als ik Tram 3 binnenstap? ZIt Gretz klaar met een grote MuMe banner?

Mausie schreef:
Waar herken ik jullie aan als ik Tram 3 binnenstap? ZIt Gretz klaar met een grote MuMe banner?

Wordt aan gewerkt x

Wel spijtig dat het weerbericht voor vandaag zoveel beter is dan morgen. Op het dakterras genieten van het eerste lentezonnetje zit er vrees ik niet meer in

- Zondag 8 maart 2020
- Tram 3*, Oude Koornmarkt 38, Antwerpen 🇧🇪 (20 min. lopen vanaf Antwerpen-Centraal of 10 min. met tram 3 / 5)
- Facebook-event

- Gretz
- stoepkrijt
- Mausie
- JoaMuse
- jordidj1
- TAFKAP
- Sir Spamalot?
- Dance Lover
- Marzipaintree
- Ploppesteksel
- 123poetertjes
- stardust_be
- gerre
- JM
- herman?
- Arno?
- c-moon?
- Jazper?

Dat Facebook-event doet het niet, maar ik ben er gewoon bij! Ik zal niet om 1 uur op de stoep staan, maar vroegmiddag hoop ik wel te halen.

stoepkrijt schreef:
Dat Facebook-event doet het niet, maar ik ben er gewoon bij! Ik zal niet om 1 uur op de stoep staan, maar vroegmiddag hoop ik wel te halen.

Het event staat in de MuMe-privégroep. Als je geen Facebook hebt of niet bent ingelogd kun je het niet zien

Dag Allen,

Het zal bij mij een beslissing van het laatste moment (morgenochtend dus) worden.
Ik verzuip in het (onbezoldigde) werk dus ik durf nog niets beloven !

Misschien tot morgen,...

Gretz schreef:
(quote)

Het event staat in de MuMe-privégroep. Als je geen Facebook hebt of niet bent ingelogd kun je het niet zien
Een MuMe-privégroep en ik weet van niks?! Eens testen of ik toegelaten word.

Ik ben er helaas morgen niet bij. Ik had er graag bij willen zijn, maar voor een (mid)dag is Antwerpen toch net wat te ver reizen.

Ik hoop er bij een andere meeting die wat dichter bij huis wel bij te zijn, of jullie bij een concert ergens te meeten. Voor wie er wel is, drink vooral wat lekkere Belgische biertjes!

jordidj1 (moderator)
Neeee zo zijn we niet getrouwd VladTheImpaler! Je komt maar gewoon

Gast
geplaatst: vandaag om 18:32 uur

geplaatst: vandaag om 18:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.