De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2011, 18:50 uur
0
geplaatst: 18 september 2011, 19:00 uur
Nu enkel. In het vervolg graag hier melden trouwens. 
De Site >> Algemeen >> Te verwijderen / verwijderde releases

De Site >> Algemeen >> Te verwijderen / verwijderde releases
0
geplaatst: 19 september 2011, 23:07 uur
Sunderland schreef:
In Chrome doet de cursor rare dingen. Waar ik ook klik in het berichtenvenster, wordt de cursor voor aan de regel geplaatst.
In Chrome doet de cursor rare dingen. Waar ik ook klik in het berichtenvenster, wordt de cursor voor aan de regel geplaatst.
Dit vervelende probleem binnen Chrome is plotsklapselings opgelost! Alles doet het weer zoals het ooit bedoeld is!

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 20 september 2011, 05:06 uur
Idem hier want sinds kort ook gebruiker van Google Chrome.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 20 september 2011, 11:18 uur
Kunnen de toevoegers van Hip-Hop (maar ook de crew) er echt even opletten, dat de artiesten de goede 'romeinse cijfers' meekrijgen. Ik heb zojuist weer een opschoningsactie bij Trouble moeten verrichten...
Geldt ook voor Dance en gabber enzo, maar de meeste problemen ondervind ik bij de Hip-Hop acts.
Bij voorbaat dank!
Geldt ook voor Dance en gabber enzo, maar de meeste problemen ondervind ik bij de Hip-Hop acts.
Bij voorbaat dank!
0
geplaatst: 20 september 2011, 11:42 uur
Hoe wordt er hier qua releasejaar omgegaan met het verschil tussen i-tunes releases en "echte" releases? LCD Soundsystem - The London Sessions is in november 2010 als i-tunes release uitgebracht maar pas begin 2011 daadwerkelijk op cd. Hij staat hier op MuMe als 2010 release, RYM zegt ook 2010, discogs en allmusic stellen juist dat het 2011 is. De discografie op de "officiële" (band bestaat al niet meer) LCD site linkt direct naar discogs.
0
geplaatst: 20 september 2011, 12:26 uur
Hebben jullie ook al pm's gekregen van een zekere MusicMeter?
Ik wel en hij heette me hier welkom en hij vroeg me opnieuw te stemmen
bij een album waarvan de tracklijst GRONDIG gewijzigd was,
terwijl er twee subtiele details waren aangepast.
Is dat echt allemaal nodig?
De formulering in het laatste puntje zint me niet helemaal.
We houden het hier netje omdat we te gast zijn op deze site (akkoord)
waar anderen (delicaat) tijd, energie (akkoord) en geld (delicaat) hebben ingestoken.
Ik steek zelf ook tijd en energie in MusicMeter.
Dus die verwijzing naar "anderen" gaat ook voor de ontvanger van zo'n bericht op.
Geld steek ik er niet in, maar ik hoop dat zowel betalers als niet-betalers zich als gast gedragen.
waar anderen (delicaat) tijd, energie (akkoord) en geld (delicaat) hebben ingestoken.
Dus die verwijzing naar "anderen" gaat ook voor de ontvanger van zo'n bericht op.
Geld steek ik er niet in, maar ik hoop dat zowel betalers als niet-betalers zich als gast gedragen.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 20 september 2011, 12:36 uur
Dazzler, dat komt, omdat als er wijzigingen worden aangebracht in liedjes, de stemmen (voorkeursstemmen) verdwijnen.
Het is dan slechts een reminder, dat je opnieuw kunt stemmen op die liedjes.
Het is dan slechts een reminder, dat je opnieuw kunt stemmen op die liedjes.
0
geplaatst: 20 september 2011, 12:37 uur
GrafGantz schreef:
Hoe wordt er hier qua releasejaar omgegaan met het verschil tussen i-tunes releases en "echte" releases?
Hoe wordt er hier qua releasejaar omgegaan met het verschil tussen i-tunes releases en "echte" releases?
Eerste uitgave telt, in welke vorm dan ook (digitaal/fysiek).
0
geplaatst: 20 september 2011, 12:58 uur
dazzler schreef:
Nooit geweten dat dit soort pm's verstuurd werden.
Jij mag het niet nodig vinden, maar er zijn ook mensen die op hun achterste benen gaan staan als ze niet op de hoogte worden gesteld van dat soort dingen. Als mijn stem vervalt zou ik dat ook wel graag horen.
0
Rizz
geplaatst: 20 september 2011, 13:01 uur
Die krijg ik ook weleens, maar dat is toch niet erg? Dat is 10 seconden werk om weer even in te vullen.
0
geplaatst: 20 september 2011, 13:03 uur
herman schreef:
Dat vind ik dan nog het strafste. Dus jullie als moderator kennen dit systeem niet?
Vandaag de allereeste keer dat ik twee pm's kreeg van MusicMeter.
Het is dus blijkbaar een nieuw ideetje op deze site (volgens Rizz bestaat het al langer).
Aan de tracklijst in kwestie werd één gastartiest toegevoegd
en dat was blijkbaar al voldoende om alle stemmen te wissen.
Nu wil ik over dat laatste niet moeilijk doen, maar het is echt de allereerste keer
dat ik zoiets meemaak. Zou dat echt de allereerste keer zijn dat er iets aan tracklijsten
waar ik op gestemd heb gewijzigd wordt? Dat kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen.
Ik ben gewoon verbaasd over en verrast door deze vorm van communicatie.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 20 september 2011, 13:14 uur
Ik heb ook al zo'n bericht gekregen van MusicMeter (20 augustus 2011)
Hoi bone machine,
De tracklist bij Gorki - Het Beste van Gorki (1998) is zo grondig gewijzigd dat de sterretjes bij je favoriete tracks helaas verloren zijn gegaan. Als je wilt kun je ze even opnieuw aanvinken.
Zie er niet echt een probleem in.
Hoi bone machine,
De tracklist bij Gorki - Het Beste van Gorki (1998) is zo grondig gewijzigd dat de sterretjes bij je favoriete tracks helaas verloren zijn gegaan. Als je wilt kun je ze even opnieuw aanvinken.
Zie er niet echt een probleem in.
0
geplaatst: 20 september 2011, 13:27 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Kunnen de toevoegers van Hip-Hop (maar ook de crew) er echt even opletten, dat de artiesten de goede 'romeinse cijfers' meekrijgen. Ik heb zojuist weer een opschoningsactie bij Trouble moeten verrichten...
Bij voorbaat dank!
Sinds Harco crewmember is is dit al voor een héél deel groot gedaan. Verder zijn er zoveel verschillende hiphopartiesten dat het onmogelijk is het allemaal goed bij te houden en moet je er ook maar net aan denken bij een toevoeging; bovendien kun je het zelf ook gewoon corrigeren.Kunnen de toevoegers van Hip-Hop (maar ook de crew) er echt even opletten, dat de artiesten de goede 'romeinse cijfers' meekrijgen. Ik heb zojuist weer een opschoningsactie bij Trouble moeten verrichten...
Bij voorbaat dank!
0
geplaatst: 20 september 2011, 13:28 uur
dazzler schreef:
Dit is echt klagen om het klagen.Hebben jullie ook al pm's gekregen van een zekere MusicMeter?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 20 september 2011, 13:40 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Sinds Harco crewmember is is dit al voor een héél deel groot gedaan. Verder zijn er zoveel verschillende hiphopartiesten dat het onmogelijk is het allemaal goed bij te houden en moet je er ook maar net aan denken bij een toevoeging; bovendien kun je het zelf ook gewoon corrigeren. Dat heb ik net ook gedaan. Maar het is wel een hoop werk. Het is toch ook in het belang van de hip-hop liefhebbers?!? Degene die zo'n plaat toevoegt, kan het ook zien, om het moment dat het is goedgekeurd, of kijkt diegene er dan niet meer naar om?!?
We willen het toch met zn allen netjes en overzichtelijk houden...?!?
Trouble en Trouble
0
geplaatst: 20 september 2011, 13:42 uur
Twee keer helemaal akkoord met MJ 
Harco
Het is voornamelijk door bepaalde andere crewleden dat het bij nieuwe toevoegingen toch nog fout loopt... Misschien is een waarschuwingssysteem (of betere zoekmachine maar dit is al bekend) voor artiesten met toevoegingen een goed idee? Bv. vragen om bevestiging dat het zeker de artiest is zonder Romeins cijfer

Harco

Het is voornamelijk door bepaalde andere crewleden dat het bij nieuwe toevoegingen toch nog fout loopt... Misschien is een waarschuwingssysteem (of betere zoekmachine maar dit is al bekend) voor artiesten met toevoegingen een goed idee? Bv. vragen om bevestiging dat het zeker de artiest is zonder Romeins cijfer
0
geplaatst: 20 september 2011, 14:00 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Bij voorbaat dank!
Bij voorbaat dank!
Hiphop is nu eenmaal het genre met veruit de meeste gastartiesten. Ik weet dat Harco hier hard aan werkt en al duizenden correcties heeft doorgevoerd, maar het is ondoenlijk om het allemaal langs te lopen en te corrigeren. Je zal heus nog wel eens vaker een geval als bij Trouble tegenkomen.
0
geplaatst: 20 september 2011, 14:13 uur
Ozric Spacefolk schreef:
We willen het toch met zn allen netjes en overzichtelijk houden...?!?
Ho ho ho (no Santa), geen paniek, ik heb geen verkeerd woord laten valen. Er zijn niet te tellen veel verschillende hiphopartiesten (incl. gastartiesten) waardoor je niet kan verwachten dat alles correct wordt weergegeven; je komt hier immers met de opmerking dat het niet altijd klopt. Natuurlijk wil ik zelf ook dat het overzichtelijk is en heb zelf ook al vele véle keren zulke correcties toegepast en let er altijd op bij een toevoeging, maar je zal altijd wel foutjes blijven ontdekken. Ik heb soms wel het gevoel dat ik en Harco een van de weinigen van ''de hiphoppers'' zijn die hierop letten.(quote)
Dat heb ik net ook gedaan. Maar het is wel een hoop werk. Het is toch ook in het belang van de hip-hop liefhebbers?!? Degene die zo'n plaat toevoegt, kan het ook zien, om het moment dat het is goedgekeurd, of kijkt diegene er dan niet meer naar om?!?We willen het toch met zn allen netjes en overzichtelijk houden...?!?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 20 september 2011, 14:26 uur
Het was ook geen aanval tegen de hiphop/dance etc. liefhebbers, maar gewoon een reminder.
Ik kan me herinneren dat ik hetzelfde heb gedaan bij Annihilator, Thunder, Trouble, Magnum en nog wat artiesten.
Als simpele user is het echt heel veel werk, vooral omdat ik ook een reden moet invullen.
Het gaat inderdaad vnl. om de gastartiesten. Ik heb alleen soms wel het idee dat sommige toevoegers gaan voor de kwantiteit en niet de kwaliteit...
Ik kan me herinneren dat ik hetzelfde heb gedaan bij Annihilator, Thunder, Trouble, Magnum en nog wat artiesten.
Als simpele user is het echt heel veel werk, vooral omdat ik ook een reden moet invullen.
Het gaat inderdaad vnl. om de gastartiesten. Ik heb alleen soms wel het idee dat sommige toevoegers gaan voor de kwantiteit en niet de kwaliteit...
0
geplaatst: 20 september 2011, 15:01 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dit is echt klagen om het klagen. Feedback, klachten en andere opmerkingen.
Dus telkens de man spelen als ik me ergens over verbaas hoort niet tot de topic-onderwerpen hier.
Het is niet de eerste keer dat je klaarzit om een opmerking van mij zo te counteren.
0
geplaatst: 20 september 2011, 19:21 uur
Telkens op de man? Ik kan me niet eens herinneren dat ik ooit op jou heb gereageerd in dit topic en een simpele zoektocht via de functie ''zoek bericht'' brengt ook niet naar buiten dat ik ooit fel o.i.d. heb gereageerd op jou in dit topic.
0
geplaatst: 20 september 2011, 20:09 uur
Juist, in dit topic niet, MJ_DA_MAN.
Maar probeer de zoekfunctie hier eens.
De Site >> Algemeen >> Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
Enkele misverstanden uit de weg ruimen.
Ik kreeg vandaag niet twee maar één pm van MusicMeter.
Ik was echt verbaasd omdat ik me niet kon herinneren ooit contact gehad te hebben
met ene meneer MusicMeter. De inhoud van die tweede pm ging over dat album
met gewijzigde tracklijst en opnieuw stemmen enz ...
Dat is sinds juni 2008 de eerste keer dat ik zo'n bericht van MusicMeter krijg volgens mij.
Zou dat dan de eerste keer zijn dat de tracklijst van een album waar ik nummers heb aangeduid
gewijzigd is? Dat kon ik mij moeilijk voorstellen. Dus ik begreep niet wat er aan de hand was.
Er stond nog een eerste pm van MusicMeter waarvan ik dacht dat ik hem ook vandaag had gekregen.
Daarin werd ik "opnieuw" welkom geheten op de site en vond ik een aantal praktische afspraken
omtrent gebruikers attitude op deze site. Ik vond dat een heel merkwaardige pm en omdat ik de context
van die beide pm's niet begreep zocht ik hier naar feedback (dit is toch een feedback topic?).
Heel wat anders dan klagen om te klagen vind ik.
Bij nader inzien bleek die eerste pm te dateren van 16 juni 2008 (de dag dat ik me hier inschreef).
Een welkomstmail van heel lang geleden dus. Eentje die ik me zelfs niet meer kan herinneren.
Maar hier is het merkwaardige: ik heb de afgelopen jaren meermaals mijn postbus gekuist.
Alle eenmalige pm's van users waarmee ik verder geen contact heb gedelete.
Ik snap dus niet waarom ik vandaag bij die tweede pm over dat album
ook weer die allereerste welkomst pm terugvond. Ik was dus behoorlijk in de war.
En mijn excuses als ik weer niet genuanceerd genoeg uit de hoek kwam.
Maar probeer de zoekfunctie hier eens.
De Site >> Algemeen >> Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
Enkele misverstanden uit de weg ruimen.
Ik was echt verbaasd omdat ik me niet kon herinneren ooit contact gehad te hebben
met ene meneer MusicMeter. De inhoud van die tweede pm ging over dat album
met gewijzigde tracklijst en opnieuw stemmen enz ...
Dat is sinds juni 2008 de eerste keer dat ik zo'n bericht van MusicMeter krijg volgens mij.
Zou dat dan de eerste keer zijn dat de tracklijst van een album waar ik nummers heb aangeduid
gewijzigd is? Dat kon ik mij moeilijk voorstellen. Dus ik begreep niet wat er aan de hand was.
Er stond nog een eerste pm van MusicMeter waarvan ik dacht dat ik hem ook vandaag had gekregen.
Daarin werd ik "opnieuw" welkom geheten op de site en vond ik een aantal praktische afspraken
omtrent gebruikers attitude op deze site. Ik vond dat een heel merkwaardige pm en omdat ik de context
van die beide pm's niet begreep zocht ik hier naar feedback (dit is toch een feedback topic?).
Heel wat anders dan klagen om te klagen vind ik.

Bij nader inzien bleek die eerste pm te dateren van 16 juni 2008 (de dag dat ik me hier inschreef).
Een welkomstmail van heel lang geleden dus. Eentje die ik me zelfs niet meer kan herinneren.
Maar hier is het merkwaardige: ik heb de afgelopen jaren meermaals mijn postbus gekuist.
Alle eenmalige pm's van users waarmee ik verder geen contact heb gedelete.
Ik snap dus niet waarom ik vandaag bij die tweede pm over dat album
ook weer die allereerste welkomst pm terugvond. Ik was dus behoorlijk in de war.
En mijn excuses als ik weer niet genuanceerd genoeg uit de hoek kwam.
0
geplaatst: 20 september 2011, 20:18 uur
Ook bij een ander topic niet dat ik me kan herinneren, om enkele misverstanden uit de weg ruimen, dus het zal allemaal wel heel erg meevallen.
Ediy: oh, ik heb ooit twee keer vrij kort op elkaar op je gereageerd in dat topic in al die jaren dat jij en ik lid zijn. Het spijt me zeer.
Volgens mij is er ook niks aan de hand maar; je bent dus blijkbaar in de war om PM's van MusicMeter zelf (automatische PM's) maar dat is volgens mij niet de schuld van de site want het lijkt me sterk dat verwijderde PM's zomaar terugkeren. Je kan je dus ook gewoon vergist hebben, wat me een stuk voor de hand liggender lijkt.
Ediy: oh, ik heb ooit twee keer vrij kort op elkaar op je gereageerd in dat topic in al die jaren dat jij en ik lid zijn. Het spijt me zeer.
Volgens mij is er ook niks aan de hand maar; je bent dus blijkbaar in de war om PM's van MusicMeter zelf (automatische PM's) maar dat is volgens mij niet de schuld van de site want het lijkt me sterk dat verwijderde PM's zomaar terugkeren. Je kan je dus ook gewoon vergist hebben, wat me een stuk voor de hand liggender lijkt.
0
geplaatst: 20 september 2011, 20:29 uur
dazzler schreef:
Dat bericht ontvang je bij het inschrijven, op dat moment heb je als lezer van dit bericht nog geen tijd, geld of energie in de site gestopt.
0
geplaatst: 20 september 2011, 20:32 uur
dazzler schreef:
Bij het wijzigen van een gastartiest worden de tracks niet verwijderd, hier zijn meer wijzigingen voor nodig
Nu wil ik over dat laatste niet moeilijk doen, maar het is echt de allereerste keer
dat ik zoiets meemaak. Zou dat echt de allereerste keer zijn dat er iets aan tracklijsten
waar ik op gestemd heb gewijzigd wordt? Dat kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen.
Dit is enkele weken geleden gebouwd. Daarvoor worden in dit soort gevallen gewoon alle favoriete tracks verwijderd en werd hier niemand van op de hoogte gesteld. Dan lijkt de huidige situatie me meer gewenst.
0
geplaatst: 20 september 2011, 20:34 uur
dazzler schreef:
met ene meneer MusicMeter.
met ene meneer MusicMeter.
Uit naam van de site worden geautomatiseerd diverse priveberichten gestuurd. Bij inschrijven, bij het verlopen van een rotatielijst, bij verwijderde markeringen, en eventueel ook bij andere toekomstige mededelingen. Dit lijkt me een zeer gebruikelijke gang van zaken, aangezien dit op elk forum waar ik bezoeker ben gebeurt.
0
geplaatst: 20 september 2011, 20:35 uur
Ja, klopt Jordy.
Ik heb het ondertussen begrepen.
Nogmaals, ik dacht dat ik het bericht vandaag ontvangen had samen met een ander bericht.
Omdat ik volgens mij bij eerder opkuisen van mijn mailbox berichten van MusicMeter gewist had.
Ik kon me ook niet meer herinneren dat ik dat bericht vroeger ooit gekregen had.
Vandaar mijn verwarring.
Het was dus even schrikken en fronsen toen ik vandaag met het tweede bericht
van MusicMeter in drie en half jaar actieve dienst hier (voor zover ik me kan herinneren,
en er staan ook maar twee berichten in die pm-box) ook dat allereerste weer ontdekte.
Zo gebruikelijk is dat in mijn beleving dus niet.
Ik heb het ondertussen begrepen.
Nogmaals, ik dacht dat ik het bericht vandaag ontvangen had samen met een ander bericht.
Omdat ik volgens mij bij eerder opkuisen van mijn mailbox berichten van MusicMeter gewist had.
Ik kon me ook niet meer herinneren dat ik dat bericht vroeger ooit gekregen had.
Vandaar mijn verwarring.
Het was dus even schrikken en fronsen toen ik vandaag met het tweede bericht
van MusicMeter in drie en half jaar actieve dienst hier (voor zover ik me kan herinneren,
en er staan ook maar twee berichten in die pm-box) ook dat allereerste weer ontdekte.
Zo gebruikelijk is dat in mijn beleving dus niet.
0
geplaatst: 20 september 2011, 21:49 uur
Toevallig kreeg ik er vandaag eentje over Saybia's The Second You Sleep maar ik kon nu niet ontdekken wat er dan zo drastisch veranderd zou moeten zijn (volgens mij stond het daar ook allemaal goed).
Merkwaardig.....
Merkwaardig.....
0
geplaatst: 20 september 2011, 21:50 uur
aERodynamIC schreef:
Toevallig kreeg ik er vandaag eentje over Saybia's The Second You Sleep maar ik kon nu niet ontdekken wat er dan zo drastisch veranderd zou moeten zijn (volgens mij stond het daar ook allemaal goed).
Merkwaardig.....
Merkwaardig.....
Kreeg ik ook, volgens zijn daar hoogstens wat tracktijden veranderd....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.