MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
tangmaster
stoepkrijt schreef:
Dit album staat dubbel op de site:
M.Craft - Silver & Fire (2006)
M. Craft - Silver and Fire (2006)

Artiest is anders, albumtitel is anders, genres zijn anders, label is anders, nationaliteit is anders ( ) en meerdere tracktitels zijn ook anders. Om over de hoezen (waarvan er een flink is uitgerekt) nog maar te zwijgen.
Ik wil niet lullig doen, maar dit zijn wel bizar veel verschillen voor twee goedgekeurde toevoegingen.

Laatste toevoeging is verwijderd stemmers ontvangen een pm.

tangmaster schreef:
(quote)

Laatste toevoeging is verwijderd stemmers ontvangen een pm.
Bedankt! Mag ik je er nog wel even op wijzen dat de hoes van het verwijderde album nog steeds op de oorspronkelijke albumpagina rondslingert? Hier dus.

stoepkrijt schreef:
Artiest is anders, albumtitel is anders, genres zijn anders, label is anders, nationaliteit is anders ( ) en meerdere tracktitels zijn ook anders. Om over de hoezen (waarvan er een flink is uitgerekt) nog maar te zwijgen.
Ik wil niet lullig doen, maar dit zijn wel bizar veel verschillen voor twee goedgekeurde toevoegingen.
Hier wil ik graag nog even op terugkomen. Toevoegingen van mij worden wel eens afgekeurd, omdat ik geen goed bewijs heb voor het label of als er een klein randje om de hoes heen zit. Hoe kan een toevoeging met een verkeerd label, verkeerde nationaliteit en vervormde hoes dan wel goedgekeurd worden?

N.B.: Dit is geen persoonlijke kritiek op de crewleden (alle lof voor jullie werk!), maar meer een kritische kanttekening bij het toevoegsysteem en de daarbij behorende regels.

tangmaster
stoepkrijt schreef:
(quote)
Bedankt! Mag ik je er nog wel even op wijzen dat de hoes van het verwijderde album nog steeds op de oorspronkelijke albumpagina rondslingert? Hier dus.

stoepkrijt schreef:
(quote)
Hier wil ik graag nog even op terugkomen. Toevoegingen van mij worden wel eens afgekeurd, omdat ik geen goed bewijs heb voor het label of als er een klein randje om de hoes heen zit. Hoe kan een toevoeging met een verkeerd label, verkeerde nationaliteit en vervormde hoes dan wel goedgekeurd worden?

N.B.: Dit is geen persoonlijke kritiek op de crewleden (alle lof voor jullie werk!), maar meer een kritische kanttekening bij het toevoegsysteem en de daarbij behorende regels.

Ik kan je verzekeren dat de gehele crew hun uiterste best doet om jullie toevoegingen naar behoren te verwerken, en heel af en toe kan het eens gebeuren dat een foutieve toevoeging door de mazen van het net glipt daar we ook maar mensen zijn, en geen robots.
Dit topic is trouwens bedoeld om zulke dingen te melden zodat de crew het kan corrigeren.

I rest my case. Ik begrijp het.

Het gaat ook om een toevoeging van 4 jaar geleden, lastig om daar nu nog iets over te zeggen, behalve dan wat Brajoapau zegt. We doen ons best. Overigens zie ik gewoon de hoes van Mistified bij jouw link, wellicht staat het plaatje nog in je cache.

herman schreef:
Overigens zie ik gewoon de hoes van Mistified bij jouw link, wellicht staat het plaatje nog in je cache.
Ah, dat zal het zijn.

"Bobby Whitlock - Where There's a Will There's a Way (2013)" verwijderd.

kistenkuif schreef:
Heruitgave op één cd van twee eerste solo-albums door de toetsenist van Derek & The Domino's.

Een verzamelbox van meerdere reguliere albums is niet toegestaan op de site.

brajoapau schreef:
@reptile71, heeft niets met stout zijn te maken, maar met hoffelijkheid.
Ik zou het ook niet leuk vinden indien een ander crewlid één van m'n toevoegingen verwijderd zonder overleg.

Mijn opmerking sloeg op het toevoegen van een bootleg op de site door een crewlid.
Maar de bootlegs van Immortal worden niet als bootleg beschouwt i.v.m. distributie naar diverse cd-winkels, begrijp ik. Als winkels iets als legaal accepteren dan is het goed. Fijne regel.

Anathema - Untouchable (2013)
Anathema - Universal (2013)

De onderste kan geloof ik weg. Het album wordt onder een andere naam uitgebracht.

Kscope - burningshed.com
OR alternatively order the 'Untouchable' 2LP in a bundle
with the 'Universal' 4 Disc SPecial Edition Set - See more at: Anathema 'Universal' - A Concert Film by Lasse Hoile - kscopemusic.com

&

Specially priced bundle of the Universal Fan's Edition (2CD, DVD and Blu-ray) and Untouchable (double vinyl).

Universal is dus een uitgebreidere versie van de 2-LP versie van Untouchable en kan derhalve als alternatieve naam ingevoerd worden.

Ozric Spacefolk
Salif Keita - Papa (1999)

en

Salif Keita - Mama (2000)

zijn hetzelfde. Mama is geen officiele uitgave, terwijl Papa dat wel is. Mama moet van de site.

http://www.discogs.com/artist/Salif+Keita

Komt altijd weer hard aan zo'n echtscheiding.

Ozric Spacefolk
hihi

bone machine (crew)
Hughes/Turner Project - HTP + Hughes/Turner Project - HTP II stonden onder iets andere naam "Hughes Turner Project" dubbel op de site, alle stemmers krijgen pm.

Iemand is hier duidelijk een sluitingstag vergeten.

bone machine (crew)
Ozric Spacefolk schreef:
Salif Keita - Papa (1999)

en

Salif Keita - Mama (2000)

zijn hetzelfde. Mama is geen officiele uitgave, terwijl Papa dat wel is. Mama moet van de site.

http://www.discogs.com/artist/Salif+Keita

Salif Keita - Mama (2000) verwijderd.

The Cult - Electric Peace (2013) is eigenlijk gewoon een heruitgave van The Cult - Electric (1987) met extra cd. Moeten die eigenlijk niet worden samengevoegd met alt. titel "Electric Peace"?

CHIEP (crew)
Maleficium - This Illusion of Humanity (1995) verwijderd wegens dubbel.

bone machine (crew)
Ali Farka Touré - Red & Green (2005) verwijderd, is compilatie van Ali Farka Touré Red Album & Ali Farka Touré Green Album. Stemmers kregen allen bericht.

Dank je. Laatst toegevoegde is verwijderd en de ander heeft de correcte artiestnaam en titel gekregen.

L_T_B schreef:
"Bobby Whitlock - Where There's a Will There's a Way (2013)" verwijderd.

(quote)

(quote)

Vandaag opnieuw toegevoegd:

Bobby Whitlock - Where There's a Will There's a Way (2013)

Dank je. En opnieuw verwijderd, duidelijke zaak. Er waren geen stemmers.

Ik heb zonet gekeken maar zie niet meteen hoe ik het kan aanpassen, dus als iemand van de crew zo vriendelijk wil zijn:

Buddy Lackey staat hier op de site verkeerdelijk als een alias van Devon Graves. Dat moet net omgekeerd zijn. De echte naam is Buddy Lackey, het alias Devon Graves.

Metal Archives

Wikipedia

Kronos schreef:
Ik heb zonet gekeken maar zie niet meteen hoe ik het kan aanpassen, dus als iemand van de crew zo vriendelijk wil zijn:

Buddy Lackey staat hier op de site verkeerdelijk als een alias van Devon Graves. Dat moet net omgekeerd zijn. De echte naam is Buddy Lackey, het alias Devon Graves.

Metal Archives

Wikipedia

Opgelost. Bij Dead Soul Tribe staat nu als bandlid Devon Graves en dat moet zo blijven omdat anders geen alias mogelijk is.

Bedankt Sander.

Nog een vraagje; misschien kan de naam Devon Graves wel in het vet en als je erop klikt, dat je op deze pagina uitkomt?

Kronos schreef:
Misschien kan de naam Devon Graves wel in het vet en als je erop klikt, dat je op deze pagina uitkomt?

Dat gaat niet lukken vrees ik. Devon Graves komt pas vet te staan wanneer die naam ook elders voorkomt als artiest of bandlid en dat is niet zo. Het lukt wel als we ook bij Psychotic Waltz als bandlid Devon Graves zouden invullen maar dat lijkt me niet juist.

Nee, dat zou inderdaad niet juist zijn want toen had hij die alias nog niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:08 uur

geplaatst: vandaag om 22:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.