MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
CHIEP schreef:
Arctic Monkeys - AM (2013) verwijderd vermits de albumhoes nog niet is vrijgegeven.

tangmaster schreef:
Arctic Monkeys - AM (2013)

Verwijderd de officiele hoes is nog niet bekent.

Gelieve het album niet meer toe te voegen zolang er geen "definitief" uitsluitsel is over de hoes s.v.p.
De hoezen die op het net circuleren zijn "fake"

tangmaster

Een bootleg inderdaad.
Heb een pm naar de desbetreffende toevoeger verstuurd, want het lijkt me niet netjes de toevoeging te verwijderen in zijn plaats.

Stoute crew

CHIEP (crew)
Die Immortal-releases zijn hier indertijd al meer dan eens ter sprake gekomen. Akkoord, ze worden nooit uitgegeven met het fiat van de artiest in kwestie, maar Immortal heeft wel altijd de rechten op de opnames. En in tegenstelling tot de "echte" bootlegs zijn ze wel in quasi elke reguliere platenzaak te koop.

Maar dus: als die van The Cure eraf moet, dan dienen die 100 andere die nu nog op de site staan uiteraard ook verwijderd te worden.

CHIEP schreef:
Die Immortal-releases zijn hier indertijd al meer dan eens ter sprake gekomen. Akkoord, ze worden nooit uitgegeven met het fiat van de artiest in kwestie, maar Immortal heeft wel altijd de rechten op de opnames. En in tegenstelling tot de "echte" bootlegs zijn ze wel in quasi elke reguliere platenzaak te koop.

Maar dus: als die van The Cure eraf moet, dan dienen die 100 andere die nu nog op de site staan uiteraard ook verwijderd te worden.

Als die immoratal releases in de reguliere platenzaak te koop zijn, zie ik ook niet in waarom ze dan niet op de site mogen.
Misschien een idee om de wiki hieromtrent toch even aan te passen, zodat we niet telkens opnieuw deze discussie hebben.

@reptile71, heeft niets met stout zijn te maken, maar met hoffelijkheid.
Ik zou het ook niet leuk vinden indien een ander crewlid één van m'n toevoegingen verwijderd zonder overleg.

tangmaster
In mijn ogen mogen deze releases gewoon op de site zal een dezer dagen de wiki omtrent deze zaken aanpassen.

tangmaster schreef:
In mijn ogen mogen deze releases gewoon op de site zal een dezer dagen de wiki omtrent deze zaken aanpassen.

perrospicados schreef:
Burial is volgens mij echt iemand anders als Four Tet maar deze site wil ons anders doen geloven
Dit raakte in het feedback-topic ondergesneeuwd.

Als je via Burial - Untrue (2007) naar de artiest wilt, kom je uit bij Four Tet.

Datzelfde geldt als je hier op Burial klikt: Burial + Four Tet.

bone machine (crew)

Laatst toegevoegd album verwijderd, stemmer stemde op beide albums.

Lv92
Icarus is een pagina met twee verschillende artiesten. Album uit de jaren '70 is niet juist en hoort op een aparte artiesten-pagina, lijkt me.

Lv92 schreef:
Icarus is een pagina met twee verschillende artiesten. Album uit de jaren '70 is niet juist en hoort op een aparte artiesten-pagina, lijkt me.

Opgelost.

brajoapau schreef:
.....Ik zou het ook niet leuk vinden indien een ander crewlid één van m'n toevoegingen verwijderd zonder overleg.

Geloof het of niet, wij gewone stervelingen vinden het ook niet leuk dat toevoegingen zonder overleg worden verwijderd...

DjFrankie (moderator)
Giriu Dvasios - Metai (2010) dubbel, deze kan weg

Merci. Is nu weg.

bone machine (crew)
Ennio Morricone - Come Imparai Ad Amare le Donne stond dubbel op site, laatst toegevoegde verwijderd, stemmer kreeg pm.

Dit album van Jackie Mittoo stond al op MuMe:

Jackie Mittoo - Wishbone (1971)

Jackie Mittoo - Wishbone (2006)

Bedankt. De vandaag toegevoegde is nu weg. Er waren geen stemmers.

Four Tet - Beautiful Rewind (2013)

Releasedatum is nog niet bekend

Klopt wel. Begrijpend lezen is toch niet zo moeilijk:
In related news, Hebden also serves as the producer of Omar Souleyman’s new album, Wenu Wenu, due out October 22nd through Ribbon Music.

Dat gaat dus over Omar Souleyman - Wenu Wenu (2013)

Over de releasedatum van Beautiful Rewind is nog niks bekend. Staat zelfs letterlijk:
A release date is forthcoming.

Ik heb de releasedatum maar even verwijderd.

Dus albums mogen worden toegevoegd zonder releasedatum?
Wiki:
Bij pas verschenen of nog te verschijnen albums gelden uiteraard dezelfde criteria, maar omdat in het verleden veel albums foutief zijn toegevoegd en naderhand nog voortdurend gecorrigeerd moesten worden, zijn we hier iets strenger:

Geef de releasedatum op en een link waar dit uit blijkt;

Die vraag viel te verwachten.

In principe niet en ik wil hiermee geen precedent scheppen, maar om hem er nu af te halen terwijl er al een reeks berichten staan vind ik ook weer zo wat. Ik geloof dat er wel vaker uitzonderingen worden gemaakt.

Dit album staat dubbel op de site:
M.Craft - Silver & Fire (2006)
M. Craft - Silver and Fire (2006)

Artiest is anders, albumtitel is anders, genres zijn anders, label is anders, nationaliteit is anders ( ) en meerdere tracktitels zijn ook anders. Om over de hoezen (waarvan er een flink is uitgerekt) nog maar te zwijgen.
Ik wil niet lullig doen, maar dit zijn wel bizar veel verschillen voor twee goedgekeurde toevoegingen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:53 uur

geplaatst: vandaag om 02:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.