MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:

Merci, blijkt dat de EP "Police Bastard" ook op de compilatie "Total Doom" staat. Voor mij is e.e.a. nu ook duidelijker. edit: stem verwijderd bij de split, want ik ken No Security niet, en bericht bij het album aangepast.

Bij Rise Against is de nieuwste verwijderd en ook Midlake is weg. Bedankt. Er waren geen stemmen.

bone machine (crew)

Bedankt, laatst toegevoegd album verwijderd, geen stemmers.

Net zelf toegevoegd: The Cynics - No Siesta Tonite (1994), kan er af want was al aanwezig: The Cynics - No Siesta Tonight (1994), let op, mijn toevoeging heeft wel de grote hoes juiste titel en tracktijden....

Daar er toch nog niet gestemd was op de oude toevoeging en de toevoeger niet meer actief is, heb ik die weggegooid. Scheelt me ook wat correctiewerk. Dank voor de melding.

Laatst toegevoegde verwijderd, er waren geen stemmen.
Dank voor het melden.

De hoes van Lightning Bolt van Pearl Jam is nog niet bekend, kan er dus vanaf.

tangmaster
Pearl Jam - pearljam.com

Volgens hun officiele site wel.

Op Large.nl staat dit: Pearl Jam - Lightning Bolt

Of is dat geen officiële bron?

Gloeilamp schreef:
Op Large.nl staat dit: Pearl Jam - Lightning Bolt

Of is dat geen officiële bron?

Staat (redelijk groot) onder "not final artwork"

Large is een distributeur van de CD. Ik heb bij meerdere CD's gezien op de site dat na een tijd het artwork verandert als het officieel is bevestigd.

Als Pearl Jam het op hun eigen site zo aankondigt dan is het denk ik niet meer zo relevant wat op Large staat.

Dank je, de laatste is weg. Breng je opnieuw je stem (3,5) uit op de andere?.

bone machine (crew)

bedankt, Supertramp - Classics Volume 9 verwijderd, alle stemmers stemden op beide albums.

Dit album van Eddy Wally heb ik laatst toegevoegd, maar blijkt een samenvoeging van twee eerder uitgebrachte albums te zijn.

CHIEP (crew)
Verwijderd.

tangmaster

Albums verwijderd geen stemmers, bedankt voor het melden.

Dubbele upload waarvan deze versie de jongste is: The Buskers - The Life of a Man (1973)

bone machine (crew)
Metalhead99 schreef:
Dubbele upload waarvan deze versie de jongste is: The Buskers - The Life of a Man (1973)

Album verwijderd.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:15 uur

geplaatst: vandaag om 12:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.