MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:

Thanks, ik heb de meest recente toevoeging (1 stem) verwijderd. De stemmer (Olvidado) heeft ook op de eerdere toevoeging (7 stemmen) gestemd, dus ik hoefde 'm niet te verwittigen. De eerdere toevoeging had wel het verkeerde jaartal en ik heb ook de titel ingekort.

Assurancetourix
Bij Charlie Palmieri worden persoonsgegevens met bandleden samengevoegd.

Deze en deze zijn hetzelfde album.

Het is absoluut te kort door de bocht om dit album alleen aan Paul Bley toe te schrijven

tangmaster
Het album van Paul Bley is verwijderd stemmers krijgen een PM.

Assurancetourix

Bedankt, laatst toegevoegde is verwijderd, stemmers hebben een pm ontvangen.

Ze zijn inderdaad identiek. Ik heb de meest recente toevoeging (die trouwens geen stemmen had) verwijderd.

Dit album staat twee keer op de site terwijl het er eigenlijk helemaal niet op hoort te staan denk ik, want enkel verkrijgbaar als extra bij een magazine en nooit los te koop geweest: "Exclusively produced and manufactured for Rock Hard Magazine #292 - 9/2011" discogs

Opeth - The Devil's Orchard (2011)

Opeth - The Devil's Orchard - Live at Rock Hard Festival (2011)

tangmaster
Kronos schreef:
Dit album staat twee keer op de site terwijl het er eigenlijk helemaal niet op hoort te staan denk ik, want enkel verkrijgbaar als extra bij een magazine en nooit los te koop geweest: "Exclusively produced and manufactured for Rock Hard Magazine #292 - 9/2011" discogs

Opeth - The Devil's Orchard (2011)

Opeth - The Devil's Orchard - Live at Rock Hard Festival (2011)

de eerste is eraf de 2e is de officiele EP.

Assurancetourix
Deze plaat

heeft de zelfde tracklist als

deze toevoeging

tangmaster
Assurancetourix schreef:
Deze plaat

heeft de zelfde tracklist als

deze toevoeging

album uit 1959 is verwijderd geen stemmers.

Ter info: Depeche Mode - Fragile Tension / Hole to Feed verwijderd aangezien dit geen EP maar een Maxi-Single betreft.
De toevoeger is ervan op de hoogte.

Ter info: Ancient Grease - Women and Children First stond er dubbel op, laatst toegevoegde verwijderd, geen stemmen.

Ter info: Robert Cray - The Score verwijderd, is namelijk een heruitgave van deze.
Stemmers hebben een pm ontvangen.

CHIEP (crew)
Nieuwste toevoeging verwijderd.

Vanmiddag toegevoegd:

Jimmy Bosch - A Million (2009)

Maar 's ochtends reeds eerder toegevoegd:

Jimmy Bosch - ¡A Millon! (2009)

bone machine (crew)
J.J. Wever schreef:
Vanmiddag toegevoegd:

Jimmy Bosch - A Million (2009)

Maar 's ochtends reeds eerder toegevoegd:

Jimmy Bosch - ¡A Millon! (2009)

Ook bij deze laatste toevoeging verwijderd.

Bucky Covington - Good Guys (2012)

=

De ene heeft tracktijden en een gastartiest mee in de titel verwerkt.
De andere heeft de gastartiest juist ingevuld, maar geen tracktijden.

Ook het label verschilt, al vind ik niet meteen op discogs info over deze plaat.

Assurancetourix
deze toevoeging:
Hecho en Cuba (2003)
lijkt verdacht veel op:
Hecho en Cuba (2003)

dazzler schreef:

=

De ene heeft tracktijden en een gastartiest mee in de titel verwerkt.
De andere heeft de gastartiest juist ingevuld, maar geen tracktijden.

Ook het label verschilt, al vind ik niet meteen op discogs info over deze plaat.
Tracktijden, gastartiest en juiste label bij de eerste toevoeging geplaatst. De laatste toevoeging verwijderd. Er waren geen stemmers.

Assurancetourix schreef:
deze toevoeging:
Hecho en Cuba (2003)
lijkt verdacht veel op:
Hecho en Cuba (2003)
De laatste toevoeging (van een zekere Assurancetourix ) verwijderd.

Assurancetourix
Mijn naam is haas

Vanessa Mae

De naam van bovenstaande artieste wordt met liggend streepje geschreven.
Bijgevolg moeten ook al haar albums daaraan aangepast worden.

Vanessa-Mae - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

bone machine (crew)
dazzler schreef:
Vanessa Mae

De naam van bovenstaande artieste wordt met liggend streepje geschreven.
Bijgevolg moeten ook al haar albums daaraan aangepast worden.

Vanessa-Mae - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Aangepast.

Ik heb, op vraag van dazzler "Joe Dassin - Le Chemin de Papa (1969)" (toegevoegd door Svendra op 26 maart 2010) van de site gehaald. Dat is dezelfde plaat als Joe Dassin - Joe Dassin (1969).

Er waren stemmen noch berichten.

Moeilijke bevalling...

Steve Harley & Cockney Rebel - The Ultra Selection (2005) (2005, Disky) is een heruitgave van Steve Harley & Cockney Rebel - Best of the 70's (2000) (2000, Disky). De alternatieve titel is al toegevoegd aan de 2000 verzamelaar.

Het 'probleem' is dat die heruitgave al in 2007 werd toegevoegd door sq en dat de originele pas in 2009 werd toegevoegd door musicfriek. Maar de versie die later werd toegevoegd heeft het meeste stemmen (9 t.o.v. 4). Ik zou dus voorstellen om die originele versie ook op naam van sq te zetten en daarna die eerst toegevoegde te verwijderen. Eigenlijk geen voorstel, want ik heb dat intussen al gedaan..

Van de 4 stemmen bij die heruitgave, hebben twee users (ben haven en tangmaster) op beide albums gestemd, die moeten dus niet verwittigd worden. Maar sq en PinkEclipse zouden hun stem dus nog moeten verplaatsen naar de verzamelaar uit 2000. Bij sq staat dit album ook in zin albumlijst 'In bezit'.

Kan een moderator (Angelo, Lukas, panjoe of tuktak) alvast de berichten van hier naar hier verplaatsen? Alvast bedankt.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:01 uur

geplaatst: vandaag om 20:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.