MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
tuktak
Berichten verplaatst en dubbele stemmen verwijderd.

Ach, ik verwijder wel het hele album:

PinkEclipse had 3,5 ster gestemd
sq had 2,5 ster gestemd

Crushlyy, ik heb de toevoeging van gisteren verwijderd.

Deze mag er af want die staat er hier al op.

Kronos schreef:
Deze mag er af want die staat er hier al op.

Bedankt, laatst toegevoegde verwijderd, geen stemmers.

Ik heb Kode9 & The Spaceape - The Killing Season (2014) (vandaag toegevoegd door Manuel van de site gehaald. Dat album was op 12 september reeds toegevoegd door IllumSphere, hier: Kode9 & The Spaceape - Killing Season (2014).

Wellicht is het eerder benoemd en is er een reden waarom beide nog op de site staan, maar ik zou de volgende 2 albums samengevoegd willen zien, omdat de één een deluxe edition is van de ander:

Natalie Merchant - Retrospective 1995-2005 (2005)

Natalie Merchant - Retrospective 1990-2005 (2005)

Het eerste album is het origineel. Dit staat toegelicht op Wikipedia, Allmusic en Discogs.

CHIEP (crew)
Samengevoegd en de stemmers op de hoogte gebracht.

CHIEP (crew)
Kan iemand van de mods de berichten nog overzetten? Dan kan de deluxe versie eraf.
Thanks!

CHIEP (crew)
Uncle Earl - She Waits for Night (2005) stond er twee keer op. Meest recente toevoeging verwijderd. Geen stemmers.

tuktak
CHIEP schreef:
Kan iemand van de mods de berichten nog overzetten? Dan kan de deluxe versie eraf.
Thanks!

Overgezet en album verwijderd

Zephyr
Van T. Rex staan er 2 verzamel-albums met dezelfde titel in de discografie. Eéntje uit 1992 en ééntje uit 1993. Volgens mij gaat het om hetzelfde album; zie hiervoor de verschillende releases van dit album op Discogs. De eerste is er 1 uit Duitsland, en de tweede is er 1 uit Zwitserland (beide uit 1993).

tangmaster
Zephyr schreef:
Van T. Rex staan er 2 verzamel-albums met dezelfde titel in de discografie. Eéntje uit 1992 en ééntje uit 1993. Volgens mij gaat het om hetzelfde album; zie hiervoor de verschillende releases van dit album op Discogs. De eerste is er 1 uit Duitsland, en de tweede is er 1 uit Zwitserland (beide uit 1993).

Nee dit zijn 2 afzonderlijk uitgebrachte verzamelaars, dat de tracklist overeenkomt kan je niks aan doen, er zijn er zo veel van T. Rex uitgebracht met dezelfde tracks.

tuktak schreef:
(quote)

Overgezet en album verwijderd
Ik zie het nu pas. Dank CHIEP en tuktak!

CHIEP (crew)
tangmaster schreef:
Er zijn er zo veel van T. Rex uitgebracht met dezelfde tracks.
Uiteraard, maar in hetzelfde jaar met dezelfde titel en dezelfde tracklist? Lijkt mij toch net iets te toevallig. En los daarvan: het heeft toch geen nut om releases met exact dezelfde tracklists op de site te laten staan? Die kunnen perfect door één relase worden vervangen met daarbij alle gekende alternatieve albumtitels.
In ieder geval: de eerst gekende versie komt volgens Discogs uit 1989, dus dat kan al zeker worden aangepast.

tangmaster
CHIEP schreef:
(quote)
Uiteraard, maar in hetzelfde jaar met dezelfde titel en dezelfde tracklist? Lijkt mij toch net iets te toevallig. En los daarvan: het heeft toch geen nut om releases met exact dezelfde tracklists op de site te laten staan? Die kunnen perfect door één relase worden vervangen met daarbij alle gekende alternatieve albumtitels.
In ieder geval: de eerst gekende versie volgens Discogs komt uit 1989, dus dat kan al zeker worden aangepast.

Dat is aangepast, alleen het zijn afzonderlijke verzamelaars, dat discogs alles tegenwoordig samenvoegd is ook niet helemaal correct dus CHIEP geef je mening maar. Het stikt dus van de verzamelaars op de site met gelijkwaardige tracklists, van aardig wat artiesten.

tangmaster

Laatste toevoeging is verwijderd.

CHIEP (crew)
Dash Berlin - We Are (Part 1) (2014) stond al op de site, dus laatste toevoeging bij deze verwijderd.

CHIEP (crew)
Laatste toevoeging verwijderd.

CHIEP (crew)
opgelost

Beide waren toegevoegd door muziekhater. De ene in 2008 al (stemmen van muziekhater en tangmaster), de andere begin dit jaar (stem en bericht van muziekhater). Toevoeging van begin dit jaar verwijderd. Misschien kan muziekhater zijn bericht bij de 2008 toevoeging plaatsen?
Voor wie de film waardeert is de soundtrack een must, het emotionele 'Chiun & Remo', waarbij Chiun toegeeft dat hij als het zou moeten Remo zou doden, is voor mij het hoogtepunt.

Nieuwste toevoeging door DjFrankie (zonder stemmen, maar wel in de lijst van DJFrankie: "In Bezit op Cd of Vinyl") verwijderd. De oude toevoeging het juiste releasejaar (1980) gegeven. DJFrankie zal John Denver - Voice of America (1980) dus nog eens in zijn albumlijst moeten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:42 uur

geplaatst: vandaag om 16:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.