De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 22:40 uur
Ducoz schreef:
Volgens Stijn zijn dat andere mixen en bewerkte nummers
Volgens Stijn zijn dat andere mixen en bewerkte nummers
onzin, alleen remastered:
The Doors - A Collection (6 CD Box Set) / Rhino from Piccadilly Records - piccadillyrecords.com
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 07:44 uur
Aangepast: de Britse Cast heeft een I gekregen, de Mexicaanse Cast een II.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 10:54 uur
freakey schreef:
Volgens mij mag deze ook niet, is box met alle cd's: The Doors - A Collection (2011), mij is tenminste ooit een dergelijke box van Rage Against the Machine geweigerd....
Volgens mij mag deze ook niet, is box met alle cd's: The Doors - A Collection (2011), mij is tenminste ooit een dergelijke box van Rage Against the Machine geweigerd....
Als er bonustracks tussen zitten mag ie technisch gesproken wel,
want dan gaat het volgens mij om meer dan een collectie reguliere albums.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 14:20 uur
dazzler schreef:
(quote)
Maar die staan er nou juist niet op....
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 16:20 uur
Freaky, sommige nummers b.v. L.A. Woman en Car Hiss duren 20 seconden langer dan de orginele, Car Hiss heeft een erxtra couplet en L.A. Woman een andere intro.
Dus legitiem in mijn ogen, zodra de tijden er bij verschijnen.
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 22:48 uur
Glorie - Glorie (2011)
is hetzelfde als Glorie - Glorie (2011)
Eerstgenoemde moet verwijderd worden.
is hetzelfde als Glorie - Glorie (2011)
Eerstgenoemde moet verwijderd worden.
0
geplaatst: 28 augustus 2011, 23:03 uur
Dank je, is gebeurd. De toevoeger heeft een bericht gekregen omdat het album in een van z'n albumlijsten stond.
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 01:09 uur
Ducoz schreef:
Freaky, sommige nummers b.v. L.A. Woman en Car Hiss duren 20 seconden langer dan de orginele, Car Hiss heeft een erxtra couplet en L.A. Woman een andere intro.
Zie weinig verschil in de tijden, te weinig om komplete coupletten te bevatten:
The Doors - A Collection (2011) (6CD Boxset) (FLAC) - WarezShares - Where Sharing Takes Place!
volgens mij is het allemaal gewoon hetzelfde, vind er ook niets over op het net....
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 01:15 uur
Op MusicMeter zelf staat nochtans iets anders, gewoon bij de albumdiscussie zelf. Maar goed, ik heb de box zelf ook niet gehoord.
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 07:16 uur
This collection packages the complete anthology of The Doors studio albums with Jim Morrison. It features the 40th anniversary versions of the tracks, remastered by The Doors and Bruce Botnik, with the original artwork in replicated paper sleeves.
Aldus ook Amazon. Volgens mij zijn het gewoon de re-masters. Er wordt ook verwezen naar Wikipedia, maar daar staat niks over extra toevoegingen. Wellicht dat het nu beter te horen is vanwege de re-master.
Aldus ook Amazon. Volgens mij zijn het gewoon de re-masters. Er wordt ook verwezen naar Wikipedia, maar daar staat niks over extra toevoegingen. Wellicht dat het nu beter te horen is vanwege de re-master.
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 10:54 uur
Nee Chevy, sommige nummers bevatten extra coupletten of andere intro's..
Hierdoor duren sommige nummers 20 secoden extra..
ik was daar ook heilig van overtuigd, tot ik hem ging belusiteren... dus I hate to admit it, but Stijn_Slayer is right
Hierdoor duren sommige nummers 20 secoden extra..
ik was daar ook heilig van overtuigd, tot ik hem ging belusiteren... dus I hate to admit it, but Stijn_Slayer is right

0
geplaatst: 29 augustus 2011, 16:01 uur
Ik geloof hem ook wel, maar waarom staat dat nergens vermeld en lijkt het nut alsof het gewoon de 6 CD's achter elkaar zijn?
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 19:38 uur
chevy93 schreef:
Ik geloof hem ook wel, maar waarom staat dat nergens vermeld en lijkt het nut alsof het gewoon de 6 CD's achter elkaar zijn?
Idd, en als het zo is dan is het zo maar ik heb nog nergens iets afwijkends gezien... nogmaals, deze link geeft alle tijden en die doen vermoeden dat er geen verschil is met de originele platen zoals die al op MuMe staan, hooguit korter zelfs:
The Doors - A Collection (2011) (6CD Boxset) (FLAC) - WarezShares - Where Sharing Takes Place!
Ik heb de cd's niet zelf gehoord overigens (zal ook wel nooit gebeuren...
)
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 19:48 uur
Tja, kwestie van een paar songs downloaden en beluisteren...
Ik zeg legitieme aanwezigheid op de site
Ik zeg legitieme aanwezigheid op de site
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 22:21 uur
Daar ben ik het mee eens, wel lekker goedkoop opzich voor die 6 mooie albums
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 22:37 uur
Zouden er mensen op Musicmeter rondwaren die geen enkele van de 6 platen in huis heeft en wel geinteresserd zijn denk je???
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 22:45 uur
Hmm ik denk van wel, niemand is te oud om nieuwe dingen te ontdeken(nieuw is hier persoonlijk he, haha)
Er komen dagelijks nog nieuwe users bij die misschien netaan 15 zijn, misschien ouder, maar gaan der weg nieuwe dingen ontdekken.
Ik kwam hier ook als 15 jarig ventje met m'n Green Day en vervolgens Nirvana (Daarna Kyuss e.d haha, want John Garcia rockt nog steeds) maar onderandere via deze site de Doors en andere '60 muziek ontdekt!
Er komen dagelijks nog nieuwe users bij die misschien netaan 15 zijn, misschien ouder, maar gaan der weg nieuwe dingen ontdekken.
Ik kwam hier ook als 15 jarig ventje met m'n Green Day en vervolgens Nirvana (Daarna Kyuss e.d haha, want John Garcia rockt nog steeds) maar onderandere via deze site de Doors en andere '60 muziek ontdekt!
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 23:16 uur
voor John Garcia, de beste EN sympathiekste rockzanger van de afgelopen jaren!!!Je hebt me trouwens geïnspireerd om Zeitgeist van SP weer eens te gaan beluisteren....

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 4 september 2011, 13:32 uur
"Black Symphony" van Within Temptation stond er al op.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 6 september 2011, 14:12 uur
Great White - Stick It is een reissue van dit album, pm gestuurd naar stemmers.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 6 september 2011, 14:41 uur
Okay, ik kende deze thread niet. Ik zal voortaan deze gebruiken... Dank...
0
geplaatst: 9 september 2011, 14:26 uur
Studio One Scorcher - Instrumentals (2002) Soul Jazz Label (vandaag toegevoegd) staat reeds op de site!
0
geplaatst: 9 september 2011, 14:34 uur
Ook het album van Keb Darge & Cut Chemist: Lost & Found - Rockabilly and Jump Blues, BBE
2007 staat er dubbel op (2e toevoeging onder de naam Lost & Found).
2007 staat er dubbel op (2e toevoeging onder de naam Lost & Found).
0
geplaatst: 9 september 2011, 14:54 uur
J.J. Wever schreef:
Studio One Scorcher - Instrumentals (2002) Soul Jazz Label (vandaag toegevoegd) staat reeds op de site!
Klopt, dank je. De nieuw toegevoegde is verwijderd.Studio One Scorcher - Instrumentals (2002) Soul Jazz Label (vandaag toegevoegd) staat reeds op de site!
Ook het album van Keb Darge & Cut Chemist: Lost & Found - Rockabilly and Jump Blues, BBE 2007 staat er dubbel op (2e toevoeging onder de naam Lost & Found).
De laatst toegevoegde is verwijderd en de stemmers hebben een berichtje gekregen.
0
geplaatst: 9 september 2011, 15:04 uur
Ook Do the Pop! The Australian Garage Rock Sound 1976-'87 (2002) staat er 2x op!
* denotes required fields.