MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:

Kronos schreef:
Twee keer hetzelfde album

Bedankt, de foutieve toevoeging is verwijderd.

CHIEP (crew)
Bob Benny - Het Beste van (1991) verwijderd wegens dubbel.

Zephyr
Deze, zonder stemmen, is dezelfde als album 158805.

Zephyr schreef:
Deze, zonder stemmen, is dezelfde als album 158805.

Bedankt, laatst toegevoegde (zonder stemmen) is verwijderd.

Zephyr
Bij deze artiest staan 2 albums. Het betreft echter 2 x hetzelfde album.

Bedankt, laatst toegevoegde verwijderd. Stemmen nog berichten bij beide toevoegingen.

Drowning Pool - Hellelujah (2016) stond tweemaal op de site; laatste toevoeging verwijderd.

"Roy Wood$ - Exis" staat er nu ook twee keer op. Bij de een is zijn naam echter met een dollar-teken, en bij de andere niet.

Joe D schreef:
"Roy Wood$ - Exis" staat er nu ook twee keer op. Bij de een is zijn naam echter met een dollar-teken, en bij de andere niet.
Laatste toevoeging verwijderd.

Deze is per ongeluk dubbel toegevoegd. En kan er dus af.

Simon Smith (crew)
Dit album ( Frank Sinatra - One for My Baby (1958) ) bevat exact dezelfde nummers als dit album:
Frank Sinatra - Only the Lonely (1958). Alleen de volgorde is anders. Eerstgenoemde album is bovendien volgens Discogs in 1973 uitgekomen en niet in 1958 (ook te zien aan de foto trouwens ).

Dus kan dit album worden verwijderd of is het een soort van verzamelalbum?

One for My Baby is inderdaad een heruitgave van Sings Only the Lonely. Ik heb eerstgenoemde verwijderd en alternatieve titel One for My Baby toegevoegd bij Frank Sinatra - Sings for Only the Lonely (1958).

MisterK had gestemd (3.0*) op het nu verwijderde album en niet op het origineel, dus noem ik hem hier even (ook al is hij al niet meer online geweest sinds 29 augustus). Er waren geen berichten bij het verwijderde album.

Verwijderd.

Zephyr
Volgens mij zijn deze en deze hetzelfde album.

Here and Now is de titel die alleen in Singapore, Maleisië en Hong Kong werd gebruikt, zie daarvoor ook Discogs.

Zephyr schreef:
Here and Now is de titel die alleen in Singapore, Maleisië en Hong Kong werd gebruikt, zie daarvoor ook Discogs.

Bedankt, heb deze toevoeging verwijderd en de andere aangepast met alternatieve titels.

DJ Muggs vs Ill Bill - Cult Assassin (2010) verwijderd, was een single waarvan bovendien alle reguliere nummers al op het album van de heren, dat eerder uitkwam dan de single, staan.

Simon Smith (crew)
Deze plaat ( Maggie MacNeal - Amsterdam (1979) is een heruitgave van deze plaat ( Maggie MacNeal - Night Time (1979) met Amsterdam als extra track, omdat Maggie daarmee naar het songfestival ging. De eerste kan dus worden verwijderd en als alt. titel worden toegevoegd bij de tweede.

Zie ook hier: Maggie MacNeal - Amsterdam (Vinyl, LP) at Discogs

Klopt! Ik ben wel omgekeerd tewerk gegaan omdat de eerste al vijf jaar eerder (in 2006) was toegevoegd door lebowski (en al twee stemmen had) en Night Time pas in 2011 (had nog geen stemmen, maar stond wel in de albumlijsten van DjFrankie en Dibbel)

Billy Joel - Fantasies & Delusions (2001) verwijderd, is klassieke muziek welke niet is toegestaan op MusicMeter.

Now That's What I Call Music! 57 (2004) staat al sinds 29 maart 2004 op de site (toegevoegd door Daan), maar die had kortweg de titel 'NOW 57' meegekregen. Ik heb de titel dus aangepast naar analogie van de rest van de reeks en toen stelde ik vast dat musicfriek op 3 januari 2008 deze verzamelaar nog eens had toegevoegd. Ik heb deze laatste toevoeging net verwijderd. Bij beide zijn er geen berichten te vinden, maar op de verwijderde hadden indana en the hustler gestemd. Allebei gaven ze 2*. Verder hadden 2 users dit album in hun openbare lijsten staan. dazzler in zijn lijst 'Verzamelaars' en muilekom in zijn lijst 'In Bezit'.

Jona Lewie - Alias Jona Lewie (1979)

was een alias van

Jona Lewie - Gatecrasher (1979)

en is dus verwijderd

Niemand had er op gestemd.

Casartelli (moderator)
Ik heb onlangs dit album toegevoegd. Bij nader inzien blijkt het album qua inhoud gelijk aan deze (zie tracklist en eerste bericht bij de oudere). Wellicht kunnen ze samengevoegd worden (met de titel van de nieuwe als alternatieve titel bij de oude)?

trebremmit schreef:
(quote)

Laatst toegevoegde verwijderd.
Dit album stond in een gebruikerslijst van Brunniepoo

Verhip...

Die tweede was overigens wel correcter: Now available: July 31, 2005 Columbus, OH - The Official Bruce Springsteen Website - brucespringsteen.net (correcte naam en gecorrigeerde hoes)

Gast
geplaatst: vandaag om 03:19 uur

geplaatst: vandaag om 03:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.